We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 24 septembrie 2010

Can't B Good





Am deschis ochii si primul lucru pe care l-am văzut,
Zambetul tau minunat si tu zambind la mine ,
Saruta-mi fruntea, hai,sus din pat,
Vreau sa-mi incep ziua aici, în pat,
Am ramas,
Gandindu-ma la aseară,
Cu tine jucandu-te în mintea mea,
Cand ma atingi ,
Ooh Ooh e atat de bine,
Apoi,
Ce fac,
Ma ridic din pat,
Sa ma gandesc,

Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun

Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun

Ce se intampla, ce se intampla cu mine
Mi-am spus ca nu voi mai lasa,
sa se intample acest lucru,
Niciodată, niciodată în acest fel,
Pentru ca am fost atat de ranit,
Incat nu am mai fost la fel,
Ce simt acum, nu am mai simtit înainte,
Doar cand aud numele tau,
Sentimentele ma coplesesc,
Ma voi lupta, dar nu cred ca pot,
Si nici nu stiu daca ar trebui,
Singurul lucru pe care stiu,
Este ca acest lucru nu poate fi bine,
iubito,

Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun

Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun


Oh, cred că sunt îndrăgostit din nou (oh nu)
Ti-am spus eu ca nu trebuia,
Cred ca m-am indragostit din nou,
Acest lucru nu poate fi bun

Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun,
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun

Acest lucru nu poate fi bun
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun,
(Acest lucru nu poate fi bun)
Acest lucru nu poate fi bun

Ce ziceti, cine canta Michael, Janet sau duet?

Niciun comentariu: