We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

joi, 13 ianuarie 2011

Hold My Hand



Aceasta viata nu va dura o vesnicie, Ia-ma de mana,
Asa ca spune-mi ce mai asteptam ? Ia-ma de mana ,
Vom fi mai bine impreuna, Ia-ma de mana,
Decat nefericiti si singuri, Ia-ma de mana,

Pentru ca eu am fost asa inainte,
Si tu ai fost asa inainte,
Dar impreuna putem fi bine,
Pentru ca atunci cand se face intuneric si frig,
Ne putem imbratisa pana la rasarit ,

Asa ca tine-ma de mana,
Iubito promit ca voi face tot ce pot,
Lucrurile vor fi mai bine daca ma tii de mana,
Nimic nu poate interveni intre noi daca tu doar ma tii de mana,

Noptile sunt intunecate, ia-ma de mana,
Si cand nu e pace interioara, ia-ma de mana,
Asa ca de ce sa ne facem viata mai grea, Ia-ma de mana,
Luptandu-ne cu dragostea...

Pentru ca eu am fost asa inainte ,
Si tu ai fost asa inainte,
Dar cand se face intuneris si frig,
putem sa ne imbratisam pana la rasarit,

Asa ca doar tine-ma de mana,
Iubito, si iti promit ca voi face tot ce pot,
Totul va fi mai bine daca doar ma iei de mana,
Nimic nu va mai putea interveni intre noi daca doar ma iei de mana,
Asa ca,
Tine-ma de mana ....

Niciun comentariu: