We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Behind The Mask



Many Thanks to Dory,my friend who's made this wonderful video, I Love You Dory :)

Dincolo de masca

Atat de singur,
Nu-mi place să vorbesc
Despre aceasta ...

Ca o sabie cu două tăişuri,
M-a injunghiat cand el te–a imbratisat,
Atat de singur,
Ştiam eu că eşti
Doar o fata de la telefon !
Tu stai în spatele măştii
De unde tii sub control lumea ta,
Am vrut sa iti vad fata
Ca sa aflu adevărul,
Dar asta e ascunzisul tau,
Tu spui ca ma iubesti,
Dar este greu sa cred ,
Pentru că atunci când în esti braţele lui
Parca cu pietre arunci in mine ...

Pe cine iubesti tu ?
Pe mine?
Vrei?
Nu ştiu!
Pe cine iubesti?
Te vreau
Şi în spatele (mastii)
Tu mă cunoşti ...

Nu este nimic in ochii tai
(Nu există nimic în ochii tăi)
Dar asta e modul în care plangi
(Dar asta e modul în care plangi, fata)
Totul este grandios, totul este luminos
(Totul este maret, totul este luminos)
Dar tu doar studiezi mintea mea,
(Tu doar studiezi mintea mea)

Am mers pe jos , si-am suferit in sinea mea,
Şi când am venit la tine ,
In camera ta ,
Era asa un loc strain
Deci, scoate masca !
Trebuie sa iti vad fata !

Pe cine iubesti tu ?
Pe mine ?
Vrei ?
Nu ştiu!
Pe cine iubesti tu ?
Te vreau ,
Şi în spatele (mastii)
Te cunosc…...

Nu trebuie să iti faci griji ,
M-ai prins tare, fata
Nu trebuie să iti faci griji
M-ai prins ...
Cand te imbratisez simt parfunmul lui amar
Dar,
Nu trebuie să iti faci griji ,
M-ai prins tare, fata ,
Nu trebuie să iti faci griji ,
M-ai prins ...
...
Am mers pe jos , si-am suferit in sinea mea,
Şi când am venit la tine
In camera ta ,
Era asa un loc strain ...
Deci, scoate masca !
Trebuie sa iti vad fata !

Pe cine iubesti tu ?
Pe mine ?
Vrei ?
Nu ştiu!
Pe cine iubesti tu ?
Te vreau ,
Şi în spatele (mastii)
Te cunosc…...

Pe cine iubesti tu ?
Pe mine ?
Vrei ?
Nu ştiu!
Pe cine iubesti tu ?
Te vreau ,
Si în spatele ,
Nu ştiu ...

Nu voi vorbi despre ...
Nu voi vorbi despre ..
Nu voi vorbi despre ...

Niciun comentariu: