We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 25 iunie 2010

ROMANIA LOVES MICHAEL JACKSON



                  LONG   LIFE   THE   KING   ! ! ! 

Romania, l-a iubit si-l va iubi mereu pe Michael...
Romania l-a iubit de cand era mic, in Jackson 5 si il vedea la televizor, in aceasta formula...
Asa incat, atunci cand Marcel Avram a facut totul, ca Michael sa ajunga si in Romania in Dangerous Tour, Romania, abia trecuse prin revolutie, lovita si traumatizata, asa cum era atunci, la nici 3 ani de la revolutie, ei bine Romania a stiut cum sa faca fata imensei onoare care i-a fost facuta cu aceasta ocazie, si astfel Romania a mai intrat o data in istoria lumii, datorita acestui concert, ales a fi aici filmat, apoi facut DVD si difuzat in intreaga lume ca catre HBO.
Si cum sa nu-l iubeasca Romania pe Michael... cand Romania matura, il stie de cand era copil, iar cea tanara, a intrat pe acelasi fagas, si impreuna cu generatia matura de atunci, s-a intalnit cu el direct, fie in cele doua concerte sustinute la Bucuresti, Dangerous si History., fie, in Orfelinatele si Spitalele vizitate , fie la Palatul Parlamentului, cand i-a cantat si dansat lui Michael, ori cand l-a intampinat sau condus la aeroport...
Romania a fost in contact direct cu Michael, pe mai multe nivele de generatii... copiii, de atunci care aveau, 2-3-5-6 ani , au acum 20-25 de ani.. cei care aveau in 92, 20 ani au acum 38, si tot asa ...
Atunci, cum sa nu-l iubeasca Romania... pe Michael...cand toata Romania, intr-un fel sau altul s-a intalnit cu Michael ?
Iar o intalnire cu Michael , este ceva de neuitat !
El a facut asta posilbil, el a sters toate barierele si mai ales barierele intre generatii...
Cand e vorba despre MICHAEL, nu mai conteaza nimic, decat   " one love,  peace......"



LONG   LIFE    THE   KING ! ! ! 
ROMANIA   LOVES   MICHAEL ! ! !

Muzica : Gheorghe Zamfir




6 comentarii:

Carmen spunea...

Frumos omagiu, Ro ! Mi s-au umplut ochii de lacrimi ! Esti speciala pentru mine si cred ca si pentru ceilalti ! Gheorghe Zamfir, da ! Iubesc pe Michael jackson si pe cei ca tine, care sunt parte din sufletul lui ! God bless you forever !Carmen, in loving Michael Jackson

Ro spunea...

Multumesc Carmen, dupa ce ti-am pus dincolo , pe celalat site am vazut..ca le vazusei aici , OMG, o sa ma incurc acum , cu toate trei cele 3 site-uri, omg...sorry..
dar multumesc pt aprecieri, am trecut la documentare acum...las ca X cape nu l-ai vazut ..o sa -l pun s aici , in prima lui CASUTA...ca merita si ea sa fie decorate frumos..
One love, peace..

Carmen spunea...

Care ar fi al treilea site ? Je vous embrasse ,Michael and Ro, togedher !

Max ♥ spunea...

omg,ro..De cand am zis ca trec pe aici sa las comm,dar nu prea am putut..Te felicitam pentru ACEST PRETIOS TRIBUT .Si mie ca si Carmen,mi-au dat lacrimile in fata pc-ului .pe 25 cand le-ai pus dincolo..Naiul lui Gheorghe Zamfir e minumat .:x .foarte emotionante melodiile..Si prin aceste lucruri ai vrut sa arati cat DE MULT ROMANIA IL IUBESTE pe Michael :X "God bless u "all >:D< Love lives FOrever,Our KING OF MUSIC !

Ro spunea...

Multumesc Max, ma bucur ca ai trecut si pe aici... the first place...
Ma bucur ca ti-a placut ..acest tribut...putea fi si mai bun dar timpul...a fost foarte scurt...dar imi place foarte mult sa fac asta ...acum in vacanta te poti ocupa si tu....e si munca dar e asa de frumos...te face happy...iti doresc mult succes ...vb cu Ale ca ea stie ce si cum... LONG LIVE THE KING !!!

Max ♥ spunea...

Cu multa placere :)Si eu ma bucur ca am reusit sa vin aici :X Corect..e si placut,dar si multa munca .Asa voi face ..unde nu stiu..o intreb :D hihi.Imi doresc f mult :X .Si eu iti urez succes in urm. tale vdc-uri. Love you:*