We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 12 iunie 2010

Think Different !!!


DEDICATIE...
Pentru Acei NEBUNI !!!
INADAPTATII,
REBELII,
Cei care creeaza  PROBLEME,
Cei care introduc Piese ROTUNDE in Gauri PATRATE,
Cei care vad lucrurile ALTFEL....
Care nu se supun REGULILOR,
Si nu respecta CUTUMELE,
Ii poti mentiona in CITATE,
Ii poti ridica in SLAVI,
sau CRUCIFICA,,,,
DAR singurul lucru pe care NU-L POTI face..
Este sa-i
IGNORI..
Pentu ca ei
SCHIMBA LUCRURILE..
EI FORTEAZA RASA UMANA SA EVOLUEZE....
Si cand ii vedem pe EI,
CA pe niste
NEBUNI...
Atunci vedem ...
GENIUL...
Pentru ca cei care
SUNT destul de NEBUNI...
Ca sa creada ca
EI POT SCHIMBA LUMEA..
SUNT CEI CARE CHIAR POT FACE ACEST LUCRU !!!!

This is an quote of   Thomas  J.  Watson
Many thanks to Sara..
my dear friend ...

3 comentarii:

Carmen spunea...

Ma bucur, Ro,ca ai mai facut ceva si pe blogul tau. Imi place teribil Michael Jackson in acel clip:adica imaginile cu chipul lui.Si textul citat imi place. Te sarut cu drag, God bless you, Ro !

Carmen spunea...

Ro, eu m-am uitat si la filmulete si chiar le-am facut link de pe youtube in cutia mea postala. Michael la Neverland este minunat cu acea parte din cladire in stil vechi, englezesc ! Cand voi merge la Breaza imi voi aminti de dealurile acelea si la fel de pardoseaua din jurul acelei piscine sau mic lac; intamplator la fel e la mine aleea de la poarta spre casa si terasa ! Iata ca am mai gasit ceva sa ma leg mai mult de Michael. Eu ma refeream la faptul ca nu mai posteaza nimeni aici. Cred ca ar fi bine sa venim, cand avem timp fiecare, si la tine acasa, adica aici, indiferent daca mai pui sau nu ceva nou.

Ro spunea...

Multumesc Carmen,si eu ma bucur sa aud asta, God Bless You ...