We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 30 aprilie 2010

ONCE WE WERE THERE.........



Stateam si vizionam acest film, care face pe oricine sa simta o lacrima ca sta sa se prelinga in coltul ochiului, pana si la cei care se considera
"tari".... si ma gandeam, cum, chiar si acum , cand acest "OM' a plecat dintre noi, media continua sa improaste cu noroi...si faca bani pe "spinarea lui " inca si acum , nu a fost destul cand traia....
MAI VREA INCA,SI INCA, NU SE MAI SATURA !!!

La noi exista, expresia aceea romaneasca "despre cei plecati, numai de bine....", este o expresie din care toti intelegem, ca un om plecat dintre noi, care nu se mai poate apara singur, pt ca vocea sa a tacut, pt totdeauna, nu mai trebuie judecat si atacat de nimeni, si ca, ORICE ar fi facut sau spus de-a lungul vietii sale, faptul ca a trecut "dincolo", faptul ca el a facut acest "salt", fapt pe care noi nu l-am trait inca, este un mister, inca pentru noi, deci acest fapt, ca a trecut
"IN LUMEA CELOR DREPTI " ( oare de ce avem si aceasta expresie ??? ) IL ABSOLVA DE TOT , DE ABSOLUT TOT ceea ce tine domeniul fizic si pamantesc....
Deci s-a tras linie.... pana aici !
Nu mai are nimeni nici un drept de a comenta sau judeca lucrurile - nu ca pana acum ar fi avut - NIMENI nu are dreptul sa judece pe NIMENI, nu conteaza cine este, cu atat mai mult o PERSOANA cu o personalitate atat de complexa - MICHAEL JACKSON - pt ca nu stie, si nu a fost in sufletul celui pe care " il ia la bani marunti " , nu a trait viata aceluia,nu a "purtat pantofii lui ", ca sa stie cum e...
BIneinteles ca MEDIA este un caz special, MEDIA traieste din STIRI, asta e un fapt real, asta este rostul ei in lume, sa ne aduca stiri....
numai ca...
dupa cum stim cu totii , MEDIA a luat-o razna rau de tot, si nu doar la adresa numelui lui MICHAEL JACKSON , ci in totalitate, si asta de demult de cand remarcase Michael aceasta "deviere", si stiti discursurile si interviurile lui....si indemnurile lui, de a se axa pe lucruri pozitive... si nu se referea doar la el, ci si la altii, Printesa Diana,etc, stiti voi...
SI atunci ma gandeam, ce s-ar putea face pt a se RUPE acest CERC VICIOS, si concluzia la care am ajuns este urmatoarea :
CHEIA problemei se afla la NOI !!!
si iata cum cred eu...

1. CONCENTRARE numai pe ceea ce este pozitiv...din mostenirea sa.....
2. INFORMAREA DIRECT DE LA SURSA=MJJ, a lasat materiale de nu ajunge o viata pt a citi si cuprinde tot;
3. BOICOTAREA presei in mod tacit, pt ca prin petitii si racnete nu merge, ne va provoca din ce in ce mai mult pt a ne tine "captivi" si a le citi si cumpara aberatiile, si aberatiile nu se vor termina niciodata , le dati BANII vostri cand le cumparati, si asa se alimenteaza producerea lor in continuare;
4. Cand gasiti stiri de senzatie , ca sa ma exprim elegant , nu le mai acordati : TIMPUL vostru, ENERGIA Voastra, NERVII vostri, acestea sunt "proprietatea voastra " va apartin deci,in consecinta, decideti cu mintea la rece, ce vreti sa faceti cu aceste "proprietati", poate le folositi in scopul de a face si creea ceva in mod real, in loc sa stati captivi si sa le comentati toate prostiile;
5. NU VA MAI LASATI PROVOCATI ! asta este scopul lor, de aceea inventeaza aberatiii din ce in ce mai ...tulburatoare, se joaca cu emotionalul vostru, e MANIPULARE, va joaca pe degete, asta fac...
6. A VENIT TIMPUL CA MEDIA SA FIE EDUCATA DE MASE - si acest lucru se poate face doar in mod tacit, prin a nu mai cumpara GUNOI !!!!
7. DACA alocati RESURSELE voaste GUNOIULUI , GUNOI SE VA PRODUCE in continuare, mereu si mereu si mereu mai ingrozitor, mai aberant mai tulburator...
PT ca VOI il alimentati din resursele voastre....
Eu asta incerc sa aplic, in tot ceea ce fac , si de aceea v-am impartasit si voua gandurile mele... mai departe fiecare decide, fiecare are dreptul la propriile decizii si opinii...
8. SO ....think about, ....it's up to you.....

4 comentarii:

Carmen spunea...

B, Ro ! Eu fac de mult asta, de ani de zile. In nici un caz nu am cumparat niciodata tabloide, dar de ceva vreme nu mai cumpar nici altele. Iar de la tv iau stirile importante de pe diverse canale straine(si acolo poate fi manipulare, dar o fac mai cu grija cei mari, ca TV5 sau CNN), din presa internationala de pe internet.Din Romania iau f f putin ! Cum aud ceva despre "crime de mahala" sau ce spun cei din opozitie(care opozitie?) sau de la "putere" unii despre altii, schimb canalul. Ascult muzica, viziionez ceea ce este important pentru cultura mea, eventual vizionez un film care mi se para a fi artistic cu adevarat.Am citit si eu ieri pe un site francez de stiri din lumea artistica acele afirmatii mizerabile si fanii francezi au respins prin comentariile lor, aducand argumente solide, adica gen:cine zice ala e".Sper ca intelegi ce spun:calomniatorul ca si seful sau sunt amandoi ceea ce au spus despre Michael; iar fanii au mai spus ca abia asteapta sa apara cartea ultimilor bodyguarzi ai lui Michael ca sa li se inchida gura calomniatorilor.Fanii francezi sunt foarte politicosi in comentarii si aduc si informatii interesante despre Michael. Am nimerit pe acel site cu totul intamplator, ca de obicei, din alt site.Ma alina sa vad ce mult este iubit in toata lumea Michael Jackson. Eu cand ii privesc fotografiile nu ma mai satur, dar in acelasi timp am un gol in stomac de tristete ca stiu ce soarta nefericita a avut, in mod atat de nedrept !Ma topesc de mila lui, pur si simplu ! Te iubesc Ro pentru ce faci si pe ceilalti de aici la fel !

Max spunea...

Draga mea ro:Ai facut foarte bine ca ne-ai impartasit gandurile tale.. .:) Ca si cum noi am "consuma gunoaie" apoi le aruncam..adica tot ce comentam...sau tot ce am vrea sa comentam..SI solutia este MIRACULOASA..NU"consumam" NU 'aruntacam'!NCI EU NU CUMPAR ASA CEVA..DOAR MA INFORMEZ UNEORI CHIAR DIN INTAMPLARE..SI DE AICI NORMAL...Pro fm.(cu intarziere);))
MICHAEL A SPUS MULTE LUCRURI IN INTERVIURILE SALE LEGAT DE ASTA..ASA ESTE..CU LACRIMI IN OCHI SI CU CEA MAI MARE SUFERINTA POSIBILA..ESTE DUREROS ..SI CHIAR PLANGEM..PENTRU CA ESTE UN SENTIMENT PATRUNZATOR..IAR ADEVARUL ERA DEJA SPUS..DIN GURA LUI.UN INGER SA INDURE ATATEA..NU SE POATE..NU MERITA ABSOLUT!
GUNOAIELE ASTEA VOR FI INTR-UN LOC SPECIAL PENTRU ELE..UNDE MERITA!! MICHAEL,'YOU ARE NOT ALONE'!NEVER! 'WE ARE HERE WITH YOU'!:((IAR VDC-UL E SUBLIM .
LOVE ALL>:d<

Max ♥ spunea...

SORRY.M-AM EXPR GRESIT.AM VRUT SA ZIC CA DE AICI MA INFORMEZ..SAU PROFM..NU ARE LEGATURA CU GUNOAIELE ALEA ..DIN INTMPLARE SE MAI INTAMPLA SAU DAU DE ASA CEVA.OMG...SPER CA S-A INTELES.:D 'LOVE MORE'ALL>:d<
WE MISS YOU,SWEET CHILD OF GOD:(( SO MUCH

Ro spunea...

E bine sa va feriti ...aste sunt agresiuni si manipulare...mizerie si stress, induc mult rau in noi, si dezechilibre...de aceea am scris..sa incercam sa ne pastam cat mai curati...in aceasta mare ..de productii de proasta calitate , defaimatoare, calomnioase..sa ne pazim...
One love, peace..