We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

joi, 1 aprilie 2010

STAND UP FOR MICHAEL!.

Ca sa nu va speriati de poza aceasta , sa va explic, vampirul cu colti reprezinta " TABLOID JUNKIE" adica media care a distrus ca un vampir, viata lui MICHAL JACKSON, Este in flacari pentru ca aceasta campanie initiata de www.megaheart4mj.com, are ca scop sa uneasca toti fanii pentru "a arde si boicota" presa cu tacticile ei necurate si mincinoase. VDC-ul este realizat de NINOCHKA, prietena noastra, o stiti, in colaborare cu megaheart4mj, este un tribut, cu scopul de mai sus. de aceea l-am postat, eu ii sustin, sunt si eu membra acolo, si ei mi l-au trimis pentru a-l posta, pentru ca acest mesaj sa ajunga la cati mai multi fani, il voi posta si pe MICHAEL JACKSON TRIBUTE PORTRAIT , si  faceti-o si voi, sa ajunga prin toate cunostintele voastre cat mai departe ..sa dea ocol lumii, VA pwp,

IATA MESAJUL LOR :
megaheartmjtribute-March 31, 2010 — All Michael Jackson fans, we should stand up and raise our voices - demand justice for Michael Jackson. Let us keep Michael's legacy alive forever. The song is Michael Jackson's Threatened from his album Invincible.



Please watch and spread to all your contacts. we need more letters of support for MJ. you can find all these polls/petitions at our site: www.megaheart4mj.com

THREATENED IL GASITI TRADUS AICI : http://ro-delaromania.blogspot.com/2009/12/threatened.html

Este um pamflet la adresa presei...
Ascultati-ll si veti intelege ....

3 comentarii:

Carmen spunea...

Bravo, Ro ! O sa ma inscriu si eu zilele acestea, cat o sa stau acasa. Sarbatori fericite de Paste ! O sa-ti dau de veste si dupa noaptea Invierii. Dragostea mea tuturor celor care-l iubiti pe Michael Jackson si-i respectati memoria ! Acum Carmen cea mereu tanara...

Nina spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase Ro. Trebuie sa fac o precizare,vidul acesta nu l-am realizat eu , este facut de Rose (webmasterul megaheart4mj). Eu am facut vidul pentru Paris. Am participat si eu la realizarea vidulul Justice for Michael cu un mesaj asa cum au facut toti cei care au dorit sa participe... De fapt si vidul ptr Paris e construit cu ajutorul membrilor site-ului (de fapt a catorva...) Ce sa zic, nu or fi avut timp sau inspiratie, si eu era sa uit sa trimit partea mea de material ptr Justice for Michael.
Ma bucur ca fac parte din grupul megaheart4mj si ca sutn implicata in aceste ..sa le zicem actiuni...
E o experienra frumoasa si foarte amuzanta in acelasi timp...de exemplu sunt membri care mi-au cerut sa traduc din engleza in engleza mesajele lor... ce sa fac..sa le spun ca nici eu nu excelez la engleza?!!! :))...am tacut si am incercat sa fac lucrurile sa iasa bine si pana acum nu am primit reclamatii...
va pup


Ninochka

Annie spunea...

nu am putut sa nu sesizez k melodia de la inceput(pana la 0:20)aparea si-n filmul THIS IS IT cand era Michael pe scena alaturi de zombii("Thriller")si Mike a fost urcat pe o platforma ce se ridica,iar sub ea(platforma)intrau "spiritele rele"...si ce fain dansa mike:X...referitor la "subiect",asa este ne-am saturat de aceste tabloide,ziaristi,oameni ai mass-mediei,care au incercat prin cele mai "jalnice" metode sa il distruga pe michael,sa-l faca sa para un "monstru"(legandu-se de aspectul sau,le-a fost mai usor sa sustina o minciuna,decat sa incerce sa inteleaga care sunt urmariile bolii "vitiligo,lupus" sau cu pedofilia...si astazi cand a aparut si a recunoscut C.,unii afoni tot sustin k michael trebuia acuzat...e multa,multa rautate rautate)