We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 31 martie 2010

HELLO GOD

Buna seara, DOAMNE,
TE-am sunat in seara asta sa vorbesc cu tine putin,
Am nevoie de un prieten care sa-mi asculte nelinistile si durerea,
Tu stii ca nu pot face fata de unul singur...
Am nevoie de dragostea ta sa ma calauzeasca,
Incat niciodata sa nu ma simt singur,

Vreau sa te rog,
Sa veghezi si sa tii in paza ta, familia mea...
Vino si umple viata lor cu credinta,
Indiferent  ce soarta lor le-a harazit...
Si da-mi credinta, draga DOAMNE,
Sa pot trece prin ceea ce mi-e sortit in fiecare zi,
Si ajuta-ma,
Sa nu-mi mai fac griji,
Pentru lucrurile pe care nu le pot schimba  ...

Eu iti multumesc DOAMNE,
Pentru ca sunt parte din tine,
Si pentru ca ma asculti mereu...
Pentru ca-mi dai sfaturi atat de bune,
Pentru ca atunci cand ma clatin, stiu,
TU ma sustii,
Pentru ca numarul tau, DOAMNE,
Este singurul,
Care raspunde chemarii mele de fiecare data,
N-am primit semnal de ocupat niciodata...
Nu a trebuit sa platesc nici un ban vreodata...
Asa ca...

Multumesc DOAMNE,
Pentru ca asculti necazurile mele si tristetea mea...

Noapte buna DOAMNE,
Eu te iubesc si te voi suna din nou maine....

- Michael Jackson

Hello God,

I call tonight to talk to you awhile
I need a friend who'll listen to my anxiety and trials
You see I can't quite make it through a day just on my own
I need your love to guide me so I'll never feel alone
I want to ask you please to keep my family safe and sound
Come and fill their lives with confidence for whatever fate they're bound
Give me faith, dear God, to face each hour throughout the day
And not to worry over things I can't change in any way
I thank you God for being home and listening to my call
For giving me such good advice when I stumble and fall
Your number, God, is the only one that answers everytime
I never get a busy signal never had to pay a dime
So thank you God for listening to my troubles and my sorrow
Goodnight God, I love you too and I'll call again tomorrow.

11 comentarii:

wha.. spunea...

""CEI inchipuiti in samanta cazuta langa drum,SUNT CEI CE AUD CUVANTUL.apoi vine diavolul si il ia din inima lor ca nu cumva sa creada si sa fie mantuiti........
..CEI inchipuiti in samanta cazuta pe stanca,SUNT CEI CARE CAND AUD CUVANTUL,IL PRIMESC CU BUCURIE..dar nu au radacina,ci cred pana la o vreme.iar cand vine ispita cad...
..Samanta care a cazut intre spini inchipuieste pe ACEIA CARE DUPA CE AU AUZIT CUVANTUL ISI VAD DE DRUM..si-l lasa sa fie inabusit de grijile,bogatiile si placerile vietii acesteia,si nu aduc rod care sa ajunga la coacere..
..Samanta care a cazut pe PAMANT BUN,SUNT ACEIA CARE DUPA CE AU AUZIT CUVANTUL,IL TIN INTR-O INIMA "BUNA SI CURATA"..SI FAC ROADA IN RABDARE..""..luca 7,8..SA AVETI UN PASTE FERICIT!!..GOD BLESS YOU ALL..thank you ro..

simonaS spunea...

hello ro,,cu acest post reusesti sa ne trimiti exact acolo unde ar trebui sa fim cu toti, in Saptamana Patimilor;Intr-un coltisor unde sa fim doar noi cu Dzeu, sa-i vorbim,sa-i multumim ca ne mai suporta asa cum suntem,sa-i aducem umila noastra jertfa-Rugaciunea.Aceasta saptamana este incarcata cu spiritualitate sfanta ,sa ne rugam pt Ingerul nostru ,pt copilasii lui, asa cum am face-o pt noi.
Tie Ro si celorlalti din acest Neverland, va doresc din toata inima si cu toata dragostea ca Sfintele Paste sa va aduca lumina in suflete,iubire in inimi si multa sanatate !
Felicitari Ro,pt alegerea acestui post,ma simt ca si cum Michael ar fi langa mine, m-ar lua de mana si mi-ar arata acest colt de meditatie .....si nu numai.......
PEACE....L.O.V.E....and GBY

Ro spunea...

TX simona, inseamna ca fac Bine ce fac.. , multumesc din nou...GBY PEACE

MaX ♥ spunea...

Multumim ,vrabi de acele versete din BIBLIE.>:d< MULTUMIM,RO PENTRU TOT ce faci aici .Dragostea ta nemarginita si respectul se simt :X PENTRU INGERAUL NOSTRU SI PT.NOI :x ASA ESTE,simonaS:RO:REUSESTE SA NE ADUCA FOARTE APROAPE DE DUMNEZEU ACUM IN ZILE DE SARBATOARE PENTRU A NE RUGA PENTRU MICHAEL SI COPILASII LUI :x FIE CA SF.SARBATOARE DE PASTE: SA VA ADUCA LUMINA SI MULTA DRAGOSTE IN SUFLETELE VOASTRE.:) "GOD BLESS YOU "ALL .WE LOVE YOU MORE,MICHAEL!:x

Carmen spunea...

Si eu, the old Carmen, ma rog la Domnul Iisus Hristos, Biruitorul, sa ne ajute sa devenim mai milostivi, intelegatori cu semenii nostri si sa ne pastram speranta ! Si, asa cum ne rugam pentru sufletul adormitilor nostri, sa ne rugam si pentru odihna sufletului lui Michael, cel datorita caruia ne-am intalnit si am facut unele lucruri pe care, poate, nu ni le-am imaginat vreodata ca vom fi in stare sa le facem !

Annie spunea...

acest poem a lui Michael,"Hello God" nu este o simpla poezie...este o rugaciune catre Dumnezeu,care fiecare din nou ar trebui sa "urmam" exemplul acestui inger.God bless u all.Thanx Ro

Ro spunea...

de aceea este aici tradus ANNIe,,,te-ai prins....scopul meu ascuns a fost dezvaluit.....love you , peace !

Anonim spunea...

speechless...ai putea sa-mi dai un likk cu originalul?

Ro spunea...

Am adaugat si originalul, dear anonim :))welcome ...

Anonim spunea...

multumesc. tu le traduci?

Ro spunea...

Da, altfel nu mi-as permite sa public...sa fur munca altuia...nu...