We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

marți, 9 martie 2010

DANCING THE DREAM - ANGEL OF LIGHT

     Nu e usor sa vezi Ingeri, desi am privit indelung pozele lor, ore în sir... Unii oameni ii pot vedea fara a avea nevoie de fotografii si istorisesc povesti interesante. Toti îngerii pazitori sunt de sex feminin, ceea ce nu m-a surprins atunci când am aflat. Ingerul care vegheaza la nastere, e ales din rândul celor mai tineri, si are in grija fiecare copil de când se naste, în timp ce ingerul care ajuta muribundul sa paraseasca aceasta lume, senin si fara durere, este ales din randul celor mai in varstra dar de o mare blandete.
Va puteti ruga Ingerilor si ei va vor asculta, dar cea mai buna cale de a-i chema, mi s-a spus, este sa razi. Ingerii raspund bucuriei, pentru ca din bucurie sunt fauriti. De fapt, cand mintile oamenilor sunt intunecate de ura sau suparare, nici un Inger nu poate sta in preajma lor.
Nu toti Ingerii au aripi - pretind clarvazatorii - dar cei care au, pot pulveriza stralucirea penelor lor de aur peste intreaga lume. Daca a-ti avea ochi care sa poata privi drept în soare, ati putea vedea un Inger imens salasuind acolo, un alt Inger mai senin, ne zambeste de pe Luna.
Ingerii isi petrec vietile, care sunt vesnice, invârtindu-se în jurul tronului Creatorului, inchinadu-i laude. Oamenii cu auzul fin i-au auzit. Armoniile corului ingeresc sunt incredibil de complexe, spun ei, dar ritmul este simplu. "Este mai mult un ritm de mars" a afirmat unul dintre ei mai putin discret. Nu stiu de ce, asta e lucrul cel mai frumos pe care l-am aflat in ultima vreme. Dupa un timp, s-au auzit zvonuri despre Ingeri pe care nu-i poti vedea. Cand o persoana care-i vazuse m-a auzit spunand asta , a fost socata:" Sa nu-l vezi ? " a spus ea. " Dar tu ai în tine un Inger. Toata lumea are. Il vad chiar acum si am crezut ca si tu ai putea sa-l vezi ". "Nu", am raspuns trist si am întrebat cum arata: " Arata ca mine ? " " Ei bine, DA si NU " a raspuns ea misterioasa. " Totul depinde de ce crezi tu ca esti. Ingerul tau este o un stop de lumina chiar în centrul inimii tale. Este mai mic decât un atom, dar asteapta... O data ce te apropii de el, Ingerul tau se va mari. Cu cat te apropii mai mult, cu atat va creste mai mare, pana cand, in final, intr-o explozie de lumina vei vedea Ingerul tau în adevarata lui forma si în aceeasi clipa, te vei vedea pe tine insuti."

Asa incat, acum, nu ma mai obosesc sa-mi caut Ingerul... Stau linistit, privindu-ma cu atentie in adanc. Nu demult am surprins o licarire. " Tu esti, Ingerule, cat luminita unei lumanari ? " O licarire si a plecat... A fost de ajuns pentru a-mi simti inima batand nebuneste. Data viitoare Ingerul meu va lumina ca o lampa, dupa care ca o torta, apoi va lumina ca un rug. Asa mi-a promis femeia, si acum, ca am vazut si eu licarirea Ingerului meu, stiu destul pentru a crede....

9 comentarii:

wha.. spunea...

OOOFFF...RO!!..CAT MISTER DAR SI ADEVAR ASCUNDEA ACEST "INGER DE LUMINA".nu am puterea sa com mai mult desi as dori..mi-ar fi mai bine asa..desi le cunosc..aceste ganduri reflectii ale LUI..de cate ori citesc ..""INGERII RASPUND BUCURIEI,PENTRU CA DIN BUCURIE SUNT FAURITI...."".."INGERUL TAU ESTE UN STROP DE LUMINA CHIAR IN CENTRUL INIMII TALE"...GOD BLESS YOU MY ANGEL...I LOVE YOU FOREVER MORE..

Annie♥♥♥ spunea...

"fiecare are un inger in el...ingerul e o pata de lumina asezata chiar in centrul inimii tale" :]...speechless...God bless u ro...I love u more,my angel

MaX spunea...

NU AM CUVINTE..MINUNAT,DAR SI MISTERIOS Poem..CUM SPUNEA SI WHA..NISTE GANDURI SI REFLECTII ANGELICE :x CARE II APARTIN. :) SI IMAGINEA E SUPERBA :x Multumin Ro, >:D< "God bless you" all

Carmen spunea...

De aceea suntem atat de fermecati de Michael Jackson. Ceea ce scrie el exprima cu mult mai multa intensitate cand danseaza si canta; limbajul muzicii si al corpului sau transmite mesaje ce le receptam fara voia noastra, in mod inconstient, si astfel ramanem in love with him, Michael. Ne intrebam de ce nu mai putem sa ne lipsim de el, iar raspunsul, iata, ni l-a si dat:ingerul lui este mereu prezent cand se exprima artistic. God bless you and youre children, Michael Jackson !

simonaS spunea...

Multumim MIKE pt ca ne-ai salvat multora sufletele ajutandu-ne sa intelegem IUBIREA,COMPASIUNEA UNIVERSUL.Multumim RO,cu ajutorul tau ii intelegem 100% creatia. Nici nu-ti imaginezi cat ajutor imi aduci cu traducerile din DANCING THE DREAM,care o am de cateva zile,evitatand sa o cumpar, tocmai pt ca era in lb. engleza.E atat de profund incat nu-l poti traduce mot-a-mot,tr sa-i prinzi esenta,talcul,acea cheita magica a lui cu care a deschis lacatele de titan a multora.Asa ca din nou - MULTUMESC ,MULTUMESC,MULTUMESC si L.O.V.E, G.B.Y-all

Ro spunea...

Multumesc Simona...ma bucur sa aud asta...Exact pt asta am creat acest blog, pentru a-l aduce mai aproape de romani, pentru a-l face mai usor de inteles, mi-ar fi fost mult mai usor sa adopt un concept in engleza si sa postez niste "copy-paste"...multumesc ca ai inteles telul meu ...multumesc ca ti-e de folos...
God Bless You...

Anonim spunea...

Si cand te gandesti ca a scris toate astea la varste f fragede... majoritatea poemelor si eseurilor sunt scrise in copilarie. Ce copil frumos si bun...o minune!
Am citit Moonwalk imediat ce a aparut in Romania (92), nu o am in limba romana mi-a imprumutat-o o prietena...
Ideea e ca multi ani nu am mai recitit nici un rand din Moonwalk sau din Dancing the Dream....In timp aveam senzatia ca informatia s-a sters si ca nu mai stiu decat ca idee generala despre ce e vorba...cand am reluat citirea cartii.. am ramas uimita stiam toate eseurile ..cuvant cu cuvant..imi ramasesera lipite de creier si ma miram ca o trezita din amnezie..ups baiatul si perna e scrisa de MJJ..da da ... le-am citit.. le stiu ...
Eseurile si poemele lui sunt atat de simple dar atat de profunde, toate iti deschid inima si mintea...
Nici nu stiu ce sa cred ca era... un Inger asta e singurul nume care imi vine in minte.
Ingerul trimis sa aprinda in inimi luminile ingerilor nostri pazitori... lumini pe care noi le-a facut sa paleasca cu toate preocuparile noastre de zi cu zi...


Ninochka

Ro spunea...

Eu cred ca Michael este un INGER care a incercat sa fie om....din iubire pentru noi si pentru a ne putea vorbi pe intelesul nostru a experimentat in carne proprie "human nature "...

Carmen spunea...

Da, Ro, asa am simtit si eu de cand l-am vazut prima data fiind el copilul-minune la tvr (intr-o inregistrare, caci el pe atunci, cum am inteles mai tarziu, era deja adult). Nu l-am uitat niciodata, desi nimeni pe vremea aceea nu ne vorbea despre el.O singura data si a fost de ajuns sa-l indragesc.Desi l-am vazut in anii 90 ca adult, nu l-am uitat pe acel copil, dansator si cantaret si nu i-am uitat nici uniforma pe care o purta. Desigur, numai un inger poate sa-ti patrunda asa in suflet !