We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 17 martie 2010

DANCING THE DREAM - TWO BIRDS

DOUA PASARI
Nu e usor sa le spun ceea ce simt pt tine. Ei nu te-au intalnit niciodata si nimeni nu are fotografia ta.
Deci cum ar putea ei intelege misterul tau ?
Doar dandu-le un indiciu :
Doua pasari sa afla intr-un arbore, una mananca cirese iar cealalta o priveste.
Doua pasari zboara in inaltul cerului. Cantecul uneia rasuna cristalin in timp ce cealalta ramane tacuta.
Doua pasari zboara in cercuri spre soare, una capteaza lumina pe penajul ei de argint in timp ce cealalta isi deschide aripile in intuneric.
Este usor de ghicit care dintre ele sunt eu, dar ei nu te vor descoperi pe tine niciodata.
Doar daca...
Doar daca au cunoscut deja o dragoste care nu cauta sa se evidentieze, care observa din umbra, care respira libera, intr-un aer invizibil.
Dulce pasare, sufletul meu, tacerea ta este atat de pretioasa.
Cat timp va mai dura pana cand lumea va auzi cantecul tau, in cantecul meu ?

O, abia astept sa vad sosind acea zi !

9 comentarii:

Carmen spunea...

Si a sosit acea zi, cand Michael Jackson a fost chemat la cele vesnice. Lumea nu a putut pana atunci sa o asculte.Cred eu ca numai Michael o auzea, noi ceilalti neavand inzestrarea lui naturala de a o percepe. Doar el a fost unul dintre mesagerii Domnului. Dumnezeu sa te binecuvanteze Ro pentru bucuriile ce ni le faci noua.Nu stiu daca realizezi, dar tu, in felul tau, duci mesajul lui Michael Jackson mai departe.

♥Annie☮ spunea...

Asa este Carmen...ro,ai publicat aici tot din "Dancing the Dream"?scz dar nu am cartea si de aceea intreb...pwp

Ro spunea...

inca nu am razbit sa traduc tot , mai sunt...dar tot ce anm tradus din ea se deruleaza daca dai clic pe capitolul "poeme si reflectii" si sund destule , asta daca nu le-ai gasit pana acum....la proza merg ca vantul dar la poeme trebuie sa le prelucrez mai mult, pt ca e pacat sa dau o forma bruta, trebuie sa fie poezie....si ma rog de el mereu sa-mi dea inspiratie sa gasesc cuvantul potrivit din romana, ...e altfel , nu poti traduce ca la proza...desi si acolo se exprima eclectic, ...dar asa e mai interesant , ...stia cum sa fie interesant....la maxim...

MaX ♥ spunea...

"Doua pasari zboara in cercuri spre soare, una capteaza lumina pe penajul ei de argint in timp ce cealalta isi deschide aripile in intuneric.
Este usor de ghicit care dintre ele sunt eu, dar ei nu te vor descoperi pe tine niciodata. "
MINUNAT :x MULTUMIM,MICHAEL.MULTUMIM,RO >:d<

Carmen spunea...

Pasarea din intuneric este sufletul lui Michael. Abia cand nu a mai fost printre noi ne-am putut gandi mai profund, si la sufletul lui de inger. R.I.P., Michael ! I love you forever !

Ro spunea...

De cand l-am auzit prima oara, si eu eram copil, si el era copil, va povesteam eu candva,,, am stiut ca asemenea glas nu putea sa vina decat de la D-ZEU, glasul Domnului il auzeam in vocea lui, atat de dulce, nimic pana atunci nu imi izbise sufletul asa, asta era altceva,,,si de atunci si pana acum, nimic nu m-a mai atins in acest mod...

Nina spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=2LsIGRds0ow

Ninochka

Nina spunea...

eu la montaj am pierdut un vers... si am stricat tot farmecul poemului...

Ro spunea...

HEy, NInochka, nu se observa, ca e vdc ff frumos, doar stii ce mult imi plac vdc tale...si ai muncit la el ..sa scrii pe fiec imagine si in doua limbi ...stiu ce inseamna...ma bucur ca ti-ai mai gst un minutel sa mai treci si pe aici...
GOD BLESS YOU..
tx,, te pwp