We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 6 martie 2010

YOU ROCK MY WORLD - Full

http://ro-rodelaromania.blogspot.com/2010/03/you-rock-my-world-full.html

Am preferat sa postez asa pe bucati pt ca este intreg, si pentru ca mie personal, partea asta de la inceput mi-a placut enorm, cum stateau cei doi prieteni (Michael si Chris Tucker)si se uitau dupa fete...cand apare EA, ...si Michael zice "s-a uitat la mine, Doamne ce bucatica, lasa-mi-o mie"...si fug dupa ea, iar chinezul e absolut total " hey, ati uitat sa platiti !!!! imi platiti maine !!!" si ei fug mai departe si patrund in "locul rau famat, locul pierzaniei", patonat de "Satan" interpretat de Marlon Brando care statea la etaj....
http://www.youtube.com/watch?v=3vygxb_L-Mk&feature=player_embedded


Imi place cum Michael isi arata toata maiestria de cuceritor, si cum toti ceilalti intra in panica ...ca le fura "asta" fetele...Si cum planuiesc sa-l "faca"..."Freaky once to die- Ciudatul o cauta " si-l provoaca, hai arata-ne ce poti, numai atat ??? sunt niste replici minunate...incepe nebunia....si Michael le demonstreaza....
http://www.youtube.com/watch?v=cxIN1i-n7PM&feature=player_embedded



Iar la sfarsit cand se intalnesc cei doi fata in fata si se recunosc unul pe celalt " A.. tu erai ??..." Michael reprezenta de fapt forta binelui care distrusese unul dintre "locurile pierzaniei" ...de aceea totul in final ia foc...si "Satan " pleaca nevrand sa se recunoasca invins folosind cu mare arta replica "Later..." adica jocul inca nu s-a terminat intre noi doi...deocamdat e doar remiza...
http://www.youtube.com/watch?v=SvE3NNjJp3c&feature=player_embedded



Si totul e bine cand se termina cu bine..si baiatul ramane cu fata ...si mai are si prieteni...care apar cu masina la momentul potrivit....
Superba poveste pe care nu m-am putut abtine sa nu o comentez si eu...

Si pentru ca ieri eram atat de trista...deoarece fix acum un an lucrurile au luat-o razna in viata lui Michael....am postat acum partea asta , de fapt sfarsitul de la 30-th Anniversary concert.....ca sa ne mai revenim un pic si vedem si ca a fost si fericit, iubit, respectat si apreciat in cercul lui de prieteni adevarati...

http://www.youtube.com/watch?v=GJzoe8gdOUI&feature=player_embedded



Atat de mult imi place partea asta ...You rock my world, Michael canta ..fetele danseaza si la un moment dat intra Usher imitandu-i dansul de robot, Michael ii face un semn discret pe umar dar Usher prea patruns de dans si melodie nu observa si cat pe ce sa dea peste Michael, care danseaza cat mai repede ca sa se indeparteze , sa evite ciocnirea, dupa care isi spun "Te iubesc" unul altuia si in timp ce Usher stiga "Uitati-l este KING Of Pop, KING oF Pop !!!" intra Chris Tucker care incepe sa danseze si el imitand miscarile de dans ale lui Michael, inclusiv cea mai tare , aia din Dirty Diana de la sfarsit, cand era cu pieptul gol, miscarea aia care parca spune "are careva curaj, hai sa vad !!"si atunci Michael profund "atins", touche cum ar spune francezul, cade pe jos, deci nu mai poate, Chris l-a facut praaafff....Dupa care se imbratiseaza cu atata dragoste....Doi oameni care l-au iubit si respectat, prietenii lui, cei care s-au inspirat de la el si el bucuros si fericit, le-a permis si i-a iubit pentru asta....Oameni care i-au recunoscut genialitatea...si pentru care imi sunt si mie dragi...

8 comentarii:

wha.. spunea...

RO..imi place com. tau la nebunieeee..omg!. se vede ca ai simtul umorului..iti spun cinstit nici nu ma mir ca MICHAEL..a avut asemenea idei la clipuri..el traia doar prin asa ceva..nici nu stiu CUM..a rezistat atatia ani cand nu a mai fost implicat in asta..SI INCA CEVA..IN TOTATE CLIPURILE LUI..NU EXISTA NIMIC VULGAR, NIMIC CARE SA-TI RESPINGA PRIVIREA..DOAR RAMAI "ACOLO" SI TE MINUNEZI CAT ESTE DE NATURAL SI DE PLACUT.."IN ELEMENTUL LUI"...mi-ar placea sa aud un com al tau si la clipul THE WAY YOU MAKE ME FEEL..cred ca te pricepi..multumesc!..GOD BLESS YOU..

MaX spunea...

DA, foarte frumos pezentata melodia..:X imi amitesc cand Michael spunea ca era foarte greu sa lucreze cu Chris, la filmari..mai ales ca radea de acel chinez cum reactiona...si il facea si pe el sa rada ;))...si mie imi place melodia...nu spun de fratele meu.Cristi.(9 ani) care mereu vine la mine in camera cand o ascult..si ii explic despre ce e vorba in vdc..ii place foarte mult secventa cand Michael se bate cu ceilalti ;)) AM vazut pe youtube ult. vdc,dar nu tot :d ne place vdc-ul .Felicitari! si sa mai faci asta...vorba lui wha..dar si la alte vdc-uri :)(cum doresti) Te imbratisez>:D< si iti urez: Succes in continuare .

Ro spunea...

Daca v-a placut asa mai comentat... , o sa mai fac cum zicea si wha , nimic vulgar,,,arta... in stare pura, si WHA... the way you make me feel...e pe lista mea, te asigur... Va doresc un week-end placut tuturor, god bless you all... and... michael , please be there with us, in this little place how I create for you and for us....We miss you so much and we love you forever, thank you, ty, ty...

wha.. spunea...

EL ESTE "PREZENT" ORIUNDE EXISTA IUBITORII LUI..nu mai vreau sa spun fani va rog sa ma iertati pt ca prea mult s-a discutat pe tema asta,cine este si cine nu..MAI SPUN "FANI" DOAR IN AMINTIREA SI DIN RESPECT PENTRU MY MICHAEL..ESTE PREZENT PRIN "SPIRITUL" LUI SI CUM SPUNEA SI PRIETENUL SK..prietene nu ai curaj sa intri sa com aici??..MICHAEL UNESTE OAMENII..THIS IS IT..succes ro..suntem alaturi de tine..si iti multumim..pt "casuta" ta..GOD BLESS YOU..

AnNa spunea...

desi ador melodia si clipul,eu nu am mai vazut pana acum prima parte,plus commul tau care e f funny si se potriveste k o manusa la acest "articol" ;))...e adorabil tot ce a facut michael pt noi...a fost un "fenomen"(in sensul bun)...thanx ro,pwp

Ro spunea...

Bine ai venit AnNa , alatura-te noua cand ai chef, esti binevenita oricand doresti si thanx for comm, pwp !

MaX spunea...

da,Ro nimic vulgar..ARTA PURA :x IN "CASUTA LUI MJ":X SI TU SA AI O SEARA FRUMOASA :)

Carmen spunea...

You rock my world este vdc meu preferat, alaturi de Smooth criminal, In the closet, Blood on the dance floor, pentru dansul lui Michael. Nu m-as plictisi daca le-as vedea toata ziua ! Descopar mereu cate ceva nou in miscarile lui. Cum spuneam, numai niste babe decrepite pot vedea altceva decat arta in dansul lui Michael.I love you more and more, Michael Jackson !