We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 29 martie 2010

VINE O ZI..............

http://www.youtube.com/watch?v=xi6pO9Ores4



UNA dintre melodiile mele preferate, ale trupei HOLOGRAF.........
Aveam aceast idee in cap, sa fac un clip pe muzica romaneasca, chiar comentasem asta in casa si...ce surpriza am avut sa gasesc acest clip gata facut ...si ce surpriza va fi si pentru voi ...priviti bine pana la sfarsit ca sa vedeti si autorul sau !!!!
Imi place la nebunie si melodia ...foarte potrivita ...broken heart ...

6 comentarii:

MaX ♥ spunea...

E facut de TIBBS :) WOW ..NU AM CUVINTE:X(FOARTE FRUMOASE POZELE..MAI ALES CEA CU MICHAEL INGERAS:x)..SI EU MA GANDEAM LA MEL ASTA....SI mie imi place..si,da este potrivita :( Multumim,RO,TIBBS SI MULTUMIM :INGERASULE .>:d< WE ♥ YOU FOREVER :x "GOD BLESS YOU"ALL

Carmen spunea...

Da, nimeni nu a stiut in ce zi va fi asasinat Michael Jackson ! Te puteai astepta la asa ceva, dupa atatea morti suspecte, ca cea a lui Lady Di, dar nu puteai sti data...Unii au speculat ca Michael, aratand atat de slab, parea sa nu o mai duca mult.Pot sa va spun ca si eu sunt f slaba, desi femeile la varsta mea sunt plinute, si totusi nu am murit ! Imi pare rau, nu mai pot comenta, caci ma inneaca plansul !

Ro spunea...

tibbs , for this tribute, I LOVE YOU...more .....atat de sensibil...bravo !!!!!!!!!!!!!!!11

annie spunea...

Multumesc mult Ro...daca nu te superi as vrea sa zic ideea clipului,sper sa nu patesc ca aia ii dai un deget si ei iti iau mana:D,daca te deranjeaza poti sa stergi mesajul...ideea era sa surprind etapele esentiale din viata lui Michael,primele poze sunt ca o idee principala,gen..."acesta este Michael Jackson"King of pOP,mUSIC",apoi de cand era el bebe-pana la "This is it" si copii i-am adaugat k e cea mai valoroasa comoara care o poate avea un om pe pamant...iar poza cu michael pe acel zid simboliza Trecerea sa spre "divinitate"-Remember the time(BAD-DANGEROUS-HISTORY-moonwalk)-Never say Goodbye-apoi e acel joc cand se uita michael in sus,la cer,iar de acolo de sus tot el,intruchipand un inger ne zambeste...-lumanarea era pentru el,care simbolizeaza lumina-si mesajul pentru fani..."I love u all so much...I'm very lonely without you...you are my life always"...God bless u all.I love u too,ro>:D<,pup

Carmen spunea...

Multumim pentru tot, Ro si celei care a realizat cu sensibilitate. God bless you !

Ro spunea...

ANNIE, scrie un comm bine pus la punct, stii tu cum , concentrat si concis, stii sa faci asta fff bine , eu stiu ca poti, stii... tu cu asta m-ai cucerit,,,atunci...mai demult, si il adaug la vdc...ceva de gen "scenariu vdc" si eu vreau sa fac unul pt LARGER THAN LIFE...simt acceasi nevoie sa-l explic putin , n-am avut timp..dar o s-o fac nu renunt la idee vreau casi tine sa fie perceput asa cum a fost gandit...I LOVE YOU ! deci mi-l trim ca si comm si eu ti-l pun sub vdc , ok ??