We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 17 martie 2010

THE WAY YOU MAKE ME FEEL - Cateva lucruri despre realizarea videoclipului


Difuzat prima data pe 31 oct 1987, pe MTV, este cel de-al treilea single al albumului BAD. Videoclipul a fost turnat in iunie 1987 si a fost realizat in 4 zile. In el apare Tatiana Thumbtzen, in varsta de 26 de ani, care lucra in modelling ca manechin, in locul surorii lui Michael,  La Toya. La Toya mai aparuse si in Say, Say, Say in 1983, si anterior, se stabilise ca rolul tinerei femei care-l seduce in videoclip sa-i apartina ei, dar...Frank Dileo, managerul din acea perioada a schimbat asta, pentru a nu mai alimenta speculatiile din presa care suspectau o relatie incestuoasa a lui Michael cu sora sa...(ce inventa presa inca de atunci...)
Si s-a organizat preselectia, participau 200 de candidate, si in timpul derularii castingului, a intrat Michael, a si vazut-o si le-a spus " ne putem opri aici, am gasit persoana pe care o cautam ", asfel incat Tatiana nici nu a trebuit sa mai dea proba...a ochit-o dintr-o privire... Ea a fost platita cu 5000 de $ pt prestatia sa la videoclip. Ani mai tarziu in autobiografia sa, Tatiana afirma ca a intretinut o relatie amoroasa cu Michael, afirmatie pe care apropiatii sai s-au grabit sa o dezminta...dar eu personal o cred pe ea, mai ales ca magnetismul, chimia,  dintre ei o poate observa oricine, si asta face ca acest vclp sa fie atat de bun...oricat de frumoasa ar fi povestea, daca partenerii nu se potrivesc, asta se vede...si scade valoarea, dar aici ambii sunt senzationali !!  iar vdc-ul  este o bijuterie... Videoclipul The Way You Make Me Feel si Smouth Criminal au fost turnate in acelasi an si aduc un omagiu lui Fred Astaire, care decedase in 1987, la varsta de 88 de ani.
Fred Astaire a fost un model si o mare sursa de inspiratie pentru Michael , pe care-l felicitase imediat dupa emisiunea de la MTV, "Motown 25th Anniversary" cand Michael a prezentat in premiera Billie Jean si faimosul sau Moonwalk, binenteles ca Michael a fost foarte impresionat de aceste felicitari...era in 1985 iar Fred Astaire avea 86 de ani...
De la el,  Michael a imprumutat,  celebra figura de dans in care se roteste rapid si apoi se opreste pe varfuri, "in poante "...
Deci in onoarea lui Fred Astaire, Michael isi innoada o cravata alba in jurul mijlocului, in loc sa o poarte la gat, este o figura pe care o facea Fred Astaire mereu in filmele sale, si el o preluase de la Ducele de Windsor, primul om care a purtat cravata in acest mod....

18 comentarii:

♥Annie☮ spunea...

Superb...I love u more,my angel...God bless u all

♥Annie☮ spunea...

Scumpa mea ro iti multumesc enorm de mult pt tot...traduceri,poeme,cantece,clipuri...si acum muzik,intamplator am auzit astazi muzik cand ma uitam la site-ul tau si nu stiam de unde e...God bless u,ro pt tot ce faci pt michael...pt noi :)

Ro spunea...

cand vrei sa vezi un clip intai opresti muzica....altfel se suprapune,,,nu am gasit modalitatea de a se opri cand vizionez un alt videoclip...sorry,,,PwP Ro

Ro spunea...

Michael is my inspiration, eu...doar astept sa -mi mai dea o ideee...I love you more, TY MJJ, TY, TY,TY, TY...

MaX ♥ spunea...

Nu ma pot satura de melodie:X Frumoasa prezentare ,Ro :X "GOD BLESS YOU "ALL.WE LOVE YOU,MICHAEL.:x LOVE YOUR BEAUTIFUL CHILDREN FOREVER !:x

Carmen spunea...

Acest videoclip si Smooth criminal, impreuna cu sofisticatul In the closet si Blood on the dance floor, sunt prefratele mele pentru dansul lui Michael Jackson. Iar in Smooth criminal se adauga muzica extraordinar de expresiva, asa cum o gasesc si in Who is it sau Billie Gene. The way you make me feel este in stilul filmelor muzicale americane sau a productiilor de pe Brodway.Da, cravata la brau este o traznaie a Ducelui de Windsor. Au englezii precedente in asta:doar Ordinul Jartierei a rezultat dintr-un accident suferit de o doamna cand dansa la curtea regelui, care rege le-a spus celor prezenti:Honni soit qui mal y pense ! Si a infiintat Ordinul jartierei, ca un omagiu adus acelei inalte doamne careia...ii cazuse jartiera ! In metroul londonez lumea sta pe scarile rulante pe partea dreapta, ca cei grabiti sa aiba loc pe unde sa coboare mai repede ! In general sunt politicosi, iar functionarimea care iese in pauza de pranz in plin sezon estival poate fi vazuta cam asa: barbatii poarta toti cravata inchisa la culoare la camasa alba cu maneci scurte ! MICHAEL JACKSON AVEA ELEGANTA UNUI LORD ENGLEZ si cand era pe scena si cand mergea ca orice muritor de rand pe strada. De altfel iubea l. engleza vorbita de englezi si castelele englezesti. Draga noastra Ro, nu am cuvinte destule ca sa-ti multumesc pentru traducerile ce le faci cu atata aplicatie,pentru informatii, imagini splendide cu iubitul nostru pentru totdeauna, Michael Jackson ! Dumnezeu sa te binecuvanteze si intreaga ta familie !.

wha.. spunea...

Stiam ca poti..SPEECHLESS..I LOVE YOU MORE...GOD BLESS YOU RO!!....am vazut de atatea ori clipul acesta INTREG...si cel de la BAD..tot INTREG..si reclamele la pespi..incat parca sunt acolo cu el..si nu ma pot dezlipi ..SPEECHLESS..IDEE???..."WHO IS IT"..ce spui?..MICHAEL ACOLO ESTE ATAT DE TRIST SI ATAT DE MARCAT DE POVESTE..INCAT PLANGE SUFLETUL IN MINE CAND VAD ACEL CLIP..PLANG ODATA CU INIMA LUI..si acolo in avion cand tresare in somn..este senzatia aceea cand adormi plangand..si te trezesti suspinand..trist dar foarte "real"..MICHAEL STIE!!..THANK YOU MY FRIEND FOR ALL TIME...thank you ro..ai grija de tine..

Ro spunea...

Ce sa spun , deocamdata la who is it, ma abtin..as putea sa fac un comm cu ochii inchisi... dar daca in clip nu este el...e o poveste cu o sosie care l-a inlocuit in vdclp si ..ma abtin...nu comm...

Ro spunea...

a fost nevoit sa accepte sa fie folosita o dublura pt ca el era in Dangerous Tour cand s-a turnat vdc...

♥Annie☮ spunea...

E mai bine k nu e oprita[muzik] ca altfel nu am fi sesizat k melodiile de pe fundal sunt de pe site-ul tau...E superb asa cum este tooottt...mult spor in continuare.God bless u all.I love u more,my angel...>:D<ro

Carmen spunea...

Admitand ca Michael nu era chiar el in toate momentele videoclipului Who is it, desi cand arunca acel card cu numele de Diana este, fara nici o indoiala Michael in persoana, imaginile si interpretarea cantecului cu toate acele nuantari ce dau atata dramatism, dar si lirism piesei, plus partea instrumentala extraordinara,ii dau o valoare extraordinara. Cred ca unele filmari ale persoanei lui Michael au putut fi efectuate si in afara studioului, cand era in avion sau in alte locatii,c a apoi sa fie trimise pentru a fi atasate formulei de baza. Ce Dumnezeu, tehnica din 1992 permitea acest lucru.Poate la asta se refera cei care spun ca Michael nu a fost prezent in studio la filmari.Si poate de aceea aparitia lui este foarte rara in videoclip.De aceea, eu nu cred ca a fost folosita dublura.Pe de alta parte, cred ca multe interpretari dramatice nu trebuie sa ne faca sa credem ca Michael chiar a trait toate acele povesti. Unele pot fi inspirate din intamplarile petrecute fratilor, prietenilor sau chiar unor personaje din carti ori filme.Oricum, pentru mine Michael Jackson ramane artistul, dansator, cantaret, compozitor etc., de neegalat.

wha.. spunea...

Asa este Carmen nu trebuia ca el sa fii trait acele drame sau intamplari din toate clipurile pe care le-a conceput..eu ma refeream chiar la interpretare..in WHO IS IT..eu chiar nu stiam sa fi folosit o sosie..nu am inf. asta e posibil..dar oricum MICHAEL arata foarte schimbat in perioada DANGEROUS..dar si eu cred ca in ipostazele principale din clip este EL...eu am mai spus ca il recunosc si dupa maini,dupa degete..nu contrazic pt. ca eu chiar nu cunosc detaliile acestui clip..este o idee pt. ca mie chiar imi place TEMA clipului..interesanta cu iubita lui,de fapt..o prostit.de lux..are mai multe "infatisari"..dar gandul ei este mereu la EL..in fine..pe mine ma emotioneaza oricum toate temele lui MICHAEL..din clipuri..pe toate le-a trecut prin sufletul si prin mintea lui..indiferent..de..interpretare..god bless you all!!

Ro spunea...

Va inteleg,stiu ce simtiti, si eu cand m-am documentat, nu mi-a placut, ce am citit, dar...tocmai pt ca imi place inca atat de mult si dintotdeuna mi-a placut,inca doare, cantecul este superb , de cate ori spune " I can't take it 'cause I am lonely, I can't take it, cause it's to more," ..si " tu nu esti in sufletul meu ca sa ma poti judeca" de cate ori n-am plans eu aici ...

Carmen spunea...

Michael -artistul - este atat de fascinant, incat nu ar trebui sa intereseze pe nimeni viata sa privata. Cine se intreaba, bunaoara, azi, ce orientare sexuala avea P.I.Ceaikovski ? Dar ce muzica de balet a compus si ce spectacole de balet au fost create atunci impreuna cu cu coregraful de origine franceza, numit de rusi Petipa (poate de la Petit pas) ! In istoria culturala a umanitatii va ramane creatia artistica a lui Michael Jackson, cu siguranta. Celelalte aspecte, ce au fost calomniile detractorilor sai, se vor estompa incet-incet.Numele lor va fi uitat, in timp ce numele lui Michael Jackson se va alatura celorlalti giganti, ca Michelangelo Buonaroti, Leonardo da Vinci, Mozart, Beethoven etc. Datorita mijloacelor de comunicare avansate ata de mult azi, se va raspandi mai departe vestea despre talentul lui nemasurat.Plastica corpului sau atat de speciala pentru dansatorul care era, timbrul vocii sale, frumusetea chipului sau in toate etapele vietii sale, se vor pastra pentru totdeauna. Asta este cel mai important. In alta ordine de idei, si eu cred ca Michael Jackson exprima ce avea el in suflet, chiar daca povestea nu i-ar fi apartinut. In viata sa a triat mai multe drame decat toate acele personaje interpretate la un loc. Este trubadurul nostru forever !

Anonim spunea...

da se spune ca la vid Who is it s-a folosit o sosie..dar nu pentru "prim planuri"... asa ca atunci cand priveste spre "noi" e chiar el...eu asa vreau sa cred..... Sal Ro...

Ninochka

SK spunea...

RO...NICIODATA NU AS INDRAZNI SA TE CONTRAZIC..SE SIMTE DE LA O POSTA..SE VEDE 'CLAR' CAT DE DOCUMENTATA ESTI SI CAT SUFLET 'PUI' IN CEEA CE FACI..AM COLINDAT PE MULTE BLOG-URI DAR NU AM INTALNIT NICI MACAR UNUL SA MA CONVINGA PE MINE PERSONAL..CA TOT CEEA CE ERA POSTAT 'ACOLO' SE REVARSA DINTR-UN SUFLET 'INDURERAT'...DIN CONTRA ALTCEVA AM INTELES..CA APROAPE TOTI 'FOLOSESC NUMELE INGERULUI NOSTRU" DOAR PTR. INTERESUL LOR PERSONAL...RO..ITI SPUN SINCER..FARA NICI CEA MAI MICA INDOIALA CA DIN PRIMA CLIPA 'LA TINE' AM SIMTIT NUMAI DRAGOSTE SI RESPECT FATA DE ACEST "GENIU"...SI ITI MULTUMESC DIN ADANCUL INIMII-----ACUM..DATI-MI VOIE SA INTRU IN DISCUTIA PE CARE ATI AVUT-O AICI IN LEG CU "WHO IS IT"?...RO..DE CITIT..PUTEM CITI MUULTE..TOT TIMPUL POTI GASI NENUMARATE INFORMATII LEGATE DE O 'TEMA' ANUME INSA POT FI DIFERITE INTRE ELE..DEPINDE CINE LE SCRIE..CU CE SCOP..SI CE 'VREM' NOI SA CREDEM ???.ITI SPUN SINCER CA EU DE MULTE ORI NU MA BAZEZ PE NICI UNA DINTRE CELE TREI VARIANTE..PTR. CA E POSIBIL "SA NU MA SCOATA LA LUMINA" NICI UNA DINTRE ELE..DECI INCERC SA MA CONVING IN PRIMUL RAND CU AJUTORUL INSTINCTULUI MEU..ASCULT PERSOANA IN CARE AM 'DEPLINA INCREDERE' SI AJUNG LA O 'DECIZIE FINALA' DUPA CE MA ASIGUR DE CEEA CE EU 'VAD CU OCHII MEI'...NU STIU DACA IN ACEST VIDEOCLIP S-A FOLOSIT VREO SOSIE..INSA STIU SIGUR CA "ACEL INGER PE CARE-L VAD IN FATA OCHILOR..ESTE MICHAEL JACKSON"...UITATI CE ATI CITIT..CINE V-A INFORMAT SI CE V-A SPUS..PRIVITI IN OCHII LUI..URMARITI TRASATURILE FETEI LUI..LA INCEPUTUL VIDEOCLIP-ULUI..PTR. O FRACTIUNE DE SECUNDA ISI 'MUSCA BUZA DE JOS'..VESNICUL OBICEI PE CARE NU-L POATE EXECUTA O SOSIE LA COMANDA..CUM PRIVESTE IN PAMANT...PROFILUL SAU..MISCARI..ALURA CORPULUI...TOATE ASTEA NU POT EXISTA INTR-O SOSIE...CEL PUTIN IN SECVENTELE DIN ACEL CLIP UNDE IL PUTEM VEDEA CLAR PE MICHAEL..DE APROAPE...<<< ESTE CHIAR EL >>>...ACUM DACA S-A FOLOSIT VREO SOSIE DE LA DEPARTARE..ORI CU SPATELE..E CU TOTUL ALTCEVA..SI E POSIBIL..DAR CINE A SCOS IN EVIDENTA O ASEMENEA --VORBA---..POT SPUNE CA A INFLORIT-O BINE..EU STIU CAND IL VAD PE MICHAEL..IL CUNOSC ATAT DE BINE SI NU L-AS CONFUNDA..EXACT CUM "UN PARINTE ADEVARAT ISI RECUNOASTE COPILUL DE LA O MIE DE METRI"...DECI FIECARE POATE AVEA O PARERE..INSA NICI O SOSIE DE PE SUPRAFATA PAMANTULUI NU POATE OBTINE "INFATISAREA LUI MICHAEL JACKSON"..NICI MACAR PRINTR-UN MILION DE OPERATII...STITI CA INTR-O UMBRA POT FI CONTURATE MAI USOR TRASATURILE UNEI PERSOANE..MA REFER LA 'FORMELE FETEI'...EXPRESIA..INTR-UN FEL POATE FI AJUTATA SI OBTINUTA PRINTR-UN MACHIAJ PERFECT..ADUCAND-O CAT MAI APROAPE DE CEA 'DORITA'..INSA..FORMA FETEI...NU SE POATE SCHIMBA..IAR "MICHAEL JACKSON..ESTE UNIC"...VA MULTUMESC MUULT..VA IUBESC..GOD BLESS YOU ALL"-----THANK YOU..RO..YOU ARE THE BEST..

Ro spunea...

Nu vreau sa gresesc cu nimic de aceea nu vreau sa comm, nici mie nu mi-a venit sa cred, si m-am doc asa e... e... fct in timp turneului dangerous, sunt cadre cu el si cu dublura, i se spune si numele. .si nu....parca nu pot sa ma apropii...de atunci... stiu cantecul asta pe dinafara prefer sa-l ascult si atat si da in avion sigur el...de restul....nu mai commm imi face rau sa comm asta...faptul ca ma deruteaza ...parca nu ma pot conecta la el...gata nu mai comm, nu are sens ...nu pot sa expl mai mult...

Ro spunea...

SALUT NINochka, nu te-am mai vzt ....esti bn ???