We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 7 martie 2010

DE ZIUA NOASTRA - 8 MARTIE

La multi ani !!! Sanatate si iubire , primavara in suflet si MJJ in inimi...God Bless You All...

ROMANTIC WOMAN! CARNAVAL A VENISE
Glitter Graphics
WANNA BE STARTING SOMETHING -VAR REMIX  pt THIS IS IT-TRIBUTE


And keep listening MJJ, Always....

4 comentarii:

♥Annie♥ spunea...

Roooooo....cred k ti-am mai spus k acea melodia "WANNA BE STARTING SOMETHING" o ador si e una din preferatele mele,dar acolo pe loc fruntas...plus michael...dumnezeule ce frumos eraaaa...era perfect in tot ce facea...arata perfect...tot ce "creea" era perfect...avea un suflet maret...era fenomenal...OMG! :))...thanx ro...chiar foarte fain...te iubim mult,ro...God bless u...si LA MULTI ANI cu multa sanatate,noroc si multa,multa,multa iubire sa ai parte si u si celelalte "domnite" ;))

ro spunea...

ANNIE, Tocmai de aceea m-am apucat sa fac si eu un vdcl WANNA BE STARTING SOMETHING, nu am uitat cum sa uit cand si mie imi place la nebbbb, nu stiu ..cum ti se pare ca a iesit ??? vdc, ma reff, trebuia sa fie mai rapid ca asa e ritmul, accelerat , dar sper ca nu e prea accelerat, ..., God Bless You...YLY too and MJJ more !!!

♥Annie♥ spunea...

mie imi place mult vdc,chiar e reusit...ii super :]

MaX spunea...

LA FEL SI TIE,RO >:d< SUPERBE IMAG. SI VDC-UL LA FEL :) :x :d