We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 3 aprilie 2010

PASTE FERICIT !! HAPPY EASTER !!!






Easter Flowers




23 de comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a inviat! Christ is risen!

Ninochka

Ro spunea...

ADEVARAT A INVIAT ! NINOCHKA, GOD BLESS YOU !!

Ro spunea...

pentru cine doreste se poate inscrie aici : http://mjjfanspace.ning.com/ este un spatiu destinat ADEVARATILOR iubitori ai Regelui....cu adanc Respect si Recunostinta pentru tot ceea ce a facut pentru noi.....

MaX♥ spunea...

MULTUMIM la fel,RO:* HRISTOS A INVIAT!>:d< LOVE U ALL

SK spunea...

"""HRISTOS A INVIAT !!!"""..."PASTE FERICIT " tie Ro si tuturor IUBITORILOR CREDINCIOSI DE MICHAEL JACKSON.."""PRIVESTE PRIN CREDINTA SPRE 'GOLGOTA'..SPRE 'CUNUNA DE SPINI'..PUNE MANA IN 'RANILE CUIELOR'..OPRESTE-TE SI ASCULTA "SOAPTA LUI ISUS"~~~PENTRU TINE AM FACUT-O~~~DESTINUL "SAU" A FOST 'CRUCEA'...SCOPUL "SAU" A FOST 'DRAGOSTEA'...MOTIVUL "LUI" AI FOST tu""".....""" MJJ-UN INGER DE LUMINA"""~~~~~DESTINUL "SAU" a fost 'URA..TRADARE..NEDREPTATE..UMILINTA..NERECUNOSTINTA' DIN PARTEA OAMENILOR___SCOPUL "SAU" A FOST "DRAGOSTEA"...MOTIVUL EXISTENTEI "LUI" A FOST "SALVAREA OMENIRII"~~~~~O SIMPLA COINCIDENTA LEAGA AMBELE "CAZURI" ?????? ori la mijloc exista "MISTERUL DIVIN" ?????? ~~~~~ cine a inteles..A INTELES--cine a vazut..A VAZUT--cine a simtit..A SIMTIT~~~THIS IS IT~~~

Ro spunea...

ADEVARAT A INVIAT ! SK, ...THANK YOU..............GOD BLESS YOU !!!

Carmen spunea...

Hristos a inviat din morti cu moartea pe moarte calcand si celor din mormanturi viata daruindu-le ! Ma rog lui Dumnezeu si sper sa fim vrednici ca sa ne intalnim de aceeasi parte cu Michael Jackson la sfarsitul veacurilor, la Judecata la care vom fi supusi toti! Carmen, care cu un ochi zambeste si cu celalat lacrimeaza

Carmen spunea...

Redau un comentariu care mi se pare foarte frumos si plin de profunzime, gasit de mine azi, intamplator, pe un forum:
"Comment by niko on August 25, 2009 at 6:47am
Michael Jackson a murit” este o stire mincinoasa, un neadevar evident si derutant.

Da, inima unui barbat de cincizeci de ani a încetat sa mai bata, la morga din Los Angeles a ajuns un cadavru care seamana izbitor cu ce ramasese din cel mai altruist artist al vremurilor noastre, atât si nimic în plus.

„Michael Jackson a murit” este o propozitie falsa si caraghioasa dintr-un motiv atât de banal si de inexplicabil încât nu-l pot scrie decât asa: Michael Jackson nu a murit, fiindca el nu a fost doar un om din carne si oase. Mai mult si, de fapt, mai exact, Michael Jackson a fost o idee generoasa care n-a avut loc între granitele comune, de aceea s-a raspândit, repede si just, pretutindeni.

Michael Jackson a fost (de la început si mult dincolo de morga din Los Angeles) un vers infinit si trist de frumos despre puterea iubirii. Cântecele sale, uneori zgomotoase si socante, sunt doar ambalajul sclipitor în care cultura populara a îmbracat esenta de poezie care l-a facut înteles peste tot, de la vest la est, si de la nord la sud.

Mostenirea pe care Michael Jackson ne-a lasat-o nu se numara în vânzari de discuri, în stachete ridicate prea sus într-o industrie, fie ea si a muzicii. Suntem în eroare: Michael Jackson n-a lucrat într-o industrie. El s-a apropiat, inconstient ca orice copil, de suflet. Complet spus: de sufletul zbârcit si tulburat al omului modern.

Ce se întâmpla zilele acestea în lume e un miracol fragil si vizibil: muzica lui ne-a strâns pe toti, albi, negri si galbeni, bogati si cersetori, atei si credinciosi, într-un ghem de emotii. Michael Jackson a sters toate zidurile pe care secolele de prejudecati si civilizatie le ridicasera între noi. Puterea iubirii.

Fiindca nu au stiut cum sa-i multumeasca pentru ca îi face fericiti, oamenii i-au dat lui Michael Jackson faima si bani si i-au luat dreptul de a-si mai apartine. Din usurinta cu care a risipit si faima, si banii am înteles gresit ca era nebun si periculos. Ni s-a parut suspect ca un om sa ramâna cel mai bun pâna la capat, ne-am îndoit, vraja s-a rupt, am uitat sa aplaudam, regele ni s-a prabusit la picioare, gol, neputincios si sfâsiat.

Da, inima unui barbat de cincizeci de ani, un om slab, exploatat, care înspaimânta si fermeca prin lipsa de limite, a încetat sa mai bata. Am auzit împreuna cu zeci de mii de oameni cum palpita inima aceasta, într-o seara de septembrie, de mult, pe un stadion acum darâmat. Se lasase frigul acela placut de început de toamna, intrase în noi, strecurându-se printre melancolie si zâmbete.

Michael Jackson, omul, era obosit. Abia acum se poate întoarce acolo unde n-a fost niciodata: în copilaria pe care niste oamenii mari si rai ca niste pirati i-au rapit-o. Cortina a cazut, nu mai sunt concerte, muzica a tacut, e li-nis-te. Doar Peter Pan zboara, pluteste, se lupta pentru o fregata fermecata, încarcata cu libertate. "

Ro spunea...

CARMEN,,CE MI-AI FACUT ????

Anonim spunea...

poate ca era obosit..omul...si totusi..azi am revazut This it it..impreuna cu sora mea si cu fiica ei (nepotica mea implineste anul acesta 16 ani fix pe 25 iunie...ea a descoperit muzica lui Michael anul trecut pe 25 iunie.. il stia..poate mai si auzise piesele lui..dar nu se oprise niciodata sa-l asculte cu sufletul... anul trecut chiar imi spunea cu lacrimi in ochi ca nu se mai poate bucura de ziua ei de nastere...) In orice caz ce voiam sa spun este ca daca nu au mintit in film (acum nu mai sunt sigura de nimic) atunci duminica 21 iunie nu arata deloc ca un om obosit ..si cum putea sa "stea" de oboseala inima acestui om?!!..,azi am plans din nou..azi am realizat inca o data ca l-au ucis... am revazut si momentele speciale de dupa film si dvd-ul bonus... mai ales acele momente speciale imi lasa impresia unei manipulari... kenny ortega , frank dileo..etc... isi fac numarul incercand sa induca ideea ca epuizarea acestui om s-a datorat dorintei lui de a simti emotia scenei inca o data adunata cu dorinta de a le arata copiilor lui cine e tatal lor (de parca ei nu aveau de unde sa afle..)...si nu in ultimul rand unei presiuni din partea fanilor. Vinovatii sunt Michael si fanii lui... tot stafful ala care pregatea turneul nu are nici o vina...ei nu faceau decat sa ne serveasca pe noi...Nu cred ca ma voi mai uita curand la momentele speciale si nici la dvd-ul bonus...
Nu mai stiu cat e minciuna si cat e adevar in filmul acela, incerc sa ma agat de momentele in care apare ,vorbeste sau canta Michael...Ma gandesc ca erau prea multe persoane in scena de incheiere a repetitiilor (...stiti cea in care le multumeste celor din echipa pentru implicare si devotament..si in care me avertizeaza cu privire la evenimentele urmatorilor 4 ani..) ca sa poate fi falsa... adica filmata cu mult inainte de 21 iunie.

cred ca v-am ametit cu teoriile mele... imi cer scuze sunt inca sub impresia filmului

Ninochka

ro spunea...

Pe mine nu m-ai ametit deloc, si eu am impresia ca This is it the movie este o facatura ca sa se acopere pe ei, ortega si restul staff-ul care-l presau cu spectacolul ..eu ma mai informez de obicei din mai multe surse nu inghit orice asa ca pelicanul, iar la mine pe blg dac te uiti la CAPITOLUL THIS IS NOT IT >>>ai sa ma intelegi...si mie mi se pare plauzibila versiunea lor ...sa fie doar atat , tot ceeea ce insemna THIS IS IT CA si spectacol sa reuseasca doar 2 ore de momente dintre cele mai bune din atatea luni de repetitii....aici e ceva suspect ,,,eu stiu ca MJ nu era bine, ca ei il indopau cu de toate numai sa le faca lor spectacolul si BANII !!!, asta ii interesa ...el mort-copt trebuia sa le produca, asta e america, PROFITUL, iar daca nu mai poate "a fost istorie"...la gunoi , am citt rap autopsiei in original era intoxicat cu propofol, de 6 sapt il adormea numai cu acest anestezic...zi-mi si mie acum , cum sa fie el bine????in aceasta situatie, cum sa nu-i cedeze inima??? dinpdv fizic eu nu cred ca o persoana, oricare ar fi ea , sa fie anesteziata 6 sapt de nopti la rand, sa mai aiba o conditie fizica si phisica apta sa faca fata unui stres de o semenea anvergura cum presupunea sustinerea nu a 10 spect , ci a 50 !!!! DECI MI SE PARE UN IMENS CINISM , SI O PROSTIRE PE FATA A INTREGII OMENIRI, CU PRIVIRE LA ADEVARUL DESPRE MOARTEA CELUI MAI IUBIT DINTRE PAMANTENI !!!

Carmen spunea...

Ro, comentariul copiat de mine mai inainte este postat la 25 august 2009, deci foarte recent dupa plecarea lui Michael.Mi s-a parut realist si, totodata, poetic, plin de sensibilitate. In ce priveste documentarul This is it, eu nu am privit decat filmul, ca sa-l vad si aud pe Michael al nostru vorbind, dansand si cantand si cum facea spectacolul. Asa l-am perceput in ipostaza sa de zi cu zi si in cea de artist. Restul pentru mine nu are importanta, fiindca tot ce comenteaza altii despre Michael este, de obicei, pentru propria lor cauza, nicidecum pentru el.Mai trebuie sa spun ca inceputul, muzica de generic, cu cerul acela alburiu, este atat de trist, incat aproape ca mor de fiecare data cand ma uit la film; trec mai departe, totusi, ca sa-l mai vad pe acel minunat Michael, la varsta de 50 ani: atat de sensibil, atat de competent si talentat, pana la sfarsit.Este ca si cum as trai cu el langa mine, atat de real este Michael in documentar.Fiindca era si el om, in multe privinte ma regasesc in idealurile sale, in modul de a merge pana la capat, de a relationa cu colaboratorii, ma regasesc chiar si in modul sau de a iubi, o data pentru toata viata,chiar si in unele slabiciuni fizice, in faptul ca nu am amintiri din primii sapte ani din copilarie. Parca mi-ar fi un frate cu care pot impartasi orice, caci stiu ca m-ar intelege numai si numai el.Dar cred ca fiecare dintre noi se regaseste intr-un fel sau altul in ceva ce-i apartinea. Poate de aceea il si iubim atat de multi oameni, pentru totdeauna.Il privesc pe scena in timpul turneelor mondiale si vad o relatie aproape intima intre el si publicul frenetic ! Omul acesta chiar era stapanul publicului, prin ceea ce realiza, inclusiv infatisarea sa de om foarte frumos cu totul.Spun stapan, caci a stapani inseamna inclusiv atributul posesiei ! Sper sa intelegeti si sa nu ma judecati prea aspru. Va iubesc pe toti, Carmen care nu vrea sa imbatraneasca niciodata

Ro spunea...

scuze ca nu ti-am rasp Carmen, comentariul acela este deosebit de frumos, nici nu-mi vine ca cred cat de frumos a putut sa-si exprime autorul sau sentimentele, bravo lui, a fost foarte inspirat si si-a gasit foarte bine cuvintele...si eu il pastrez in memorie in tot ceea ce a facut pt noi, nu mai vreau stiri de nici un fel...eu traiesc aici cu el, cu traducerile mele, cu poemele lui, cu cantecele lui, in viata mea e mai prezent ca oricand... pt mine e viu....dar Nina m-a starnit,,si de n-am rezistat, a iesit din nou din mine revolta pt tot ce i-au facut...!!!!Cand ca natiune da bunul D-zeu sa se nasca in sanul tau un astfel de geniu, ar trebui PROTEJAT CA MONUMENT ISTORIC"" CA PE O PERSOANA EXTRAORDINAR DE PRETIOASA, CA doar au vzt cate a fact pt SUA si PT intreaga omenire....PACAT...geniul sau ar fi putut sa ne mai incante, dar el oricum ne-a lasat cantece pe care sa le ascultam si dincolo de moarte , si da nu vroia sa imbatraneasca nici la trup nici la suflet, il inteleg pertfect...si eu vreau asta si multe altele...PWP

Anonim spunea...

Acum, ca sa imi dau mai departe cu parerea si dupa ce am mai citit si alte opinii (cum zici si tu Ro)... am ajuns la concluzia ca de fapt nu avea sa fie pus in scena nici un spectacol. Sa va explic de ce, sunt prea mult lipsuri in pregatirea showului. La momentul incheierii repetitiilor nu era gata cateva puncte esentiale punerii in scena cateva aspecte fara de care spectacolul nu ptea incepe. Costumul care capta si imprastia lumina (The Lightman)...nu era gata..cum sa inceapa showul fara intrarea in scena?!.. O sa ziceti ei nu era gata...doar l-am vazut... da l-am vazut...dar cand?!! eu am vazut prima data filmul la cinema pe 1 noiembrie... am fost cu ochii si urechile cat casa sa nu-m iscape nici un sunet nici o clipire. In film se vorbeste despre Lightman, se prezinta simularea computerizata...dar atat...sosetele... creatorul vestimentar doar ne povesteste cum ar fi fost ele ...dar nu lasa de inteles ca acestea exista la momentul interviului (care e clar dupa decesul lui MJ!!!).
In schimb pe DVD la Momentele speciale lucrurile se schimba...acolo apar si indicii ca aceste obiecte exista fizic...concluzia mea este ca au fost date gata dupa montajul filmului ...daca le-ar fi avut inainte precis le includeau in film... Michael nu le-a vazut el doar luase la cunostinta de concept.
Asta e concluzia mea proprie si personala.
Citind alte opinii am tras cateva concluzii...exista un asa zis dansator in echipa care sub anonimat povesteste pe un blog despre cum AEG si ai lor l-au distrus pe MJ...cum il stresau continuu ...si in plus sustine si el ca filmul este in mare parte fake... de exemplu el sustine ca scena cu proiectia orasului pentru noul vid Smooth criminal nu era gata in timpul vietii lui MJ... in film ni se arata cum apare Mj pe schele...in spate are proiectia orasului..care se ridica..si la semnul lui "sfaraie" marchiza aia cum i izic ei...
Ei bine se pare ca MJ nu avea cum sa filmeze acea scena sub forma aia... decat daca s-a suprapus imaginea lui peste cea cu orasul...sau cum spune dansatorul anonim au folosit un imitator...
Deci trei puncte esentiale pana acum fara de care show-ul nu avea cum sa inceapa si nici sa se deruleze... Lightman nu era gata, vid-ul la Smooth criminal era proiect...iar sosetele ptr Billie JEan doar visare...
Acum daca e sa mai dam crezare altor persoane care sustin ca nu i se gasise in Anglia nici resedinta ceruta de MJ pentru el si copii.. avem tablou complet. Nu spun ca fara copii nu se putea tine show-ul...desi Blanket trebuia sa apara cu tatalui lui ...dar repetitia cu Blanket nu s-a mai tinut... era programata in seara dinaintea decesului (parca asa imi amintesc) si MJJ nu a mai plecat cu copilul la staples center ptr repetitie.
In plus el avusese cateva conditii ... in care era inclusa si acesta resedinta...nu voia sa tina copii la hotel...
Toate amanuntele astea organizatorice l-au secat... parerea mea este ca Murray avea un singur rol...sa-i controleze nivelul de stres... ii tinea la curent pe regizorii "show-ului" de stadiul epuizarii nervoase l-a care au reusit sa-l aduca...nu stiu daca chiar au avut intentia sa-l ucida...sau doar au vrut sa-l aduca la cadere nervoasa care sa-l bage in spital pentru ceva timp... si sub acest pretext ei sa suspende spectacolul..etc...
Poate ca la moartea lui a dus doar lacomia si neglijenta celor din imediata lui apropiere... medicul, bodyguarzii..ce stiu eu ce alte persoane dubioase mai bantuiau pe acolo.
La un moment dat se vorbea si despre niste bani.. tinuti sub covoare sau in pungi de gunoi... acum e liniste totala... Alta data se plimbau din casa lui pungi cu medicamente, care a doua zi era sacose...care a treia zi se transformau in saci... ca acum sa fie 4 flacoane cu propofol si niste tuburi de crema ptr albire ....

acum chiar ca mi-am pierdut sirul...o sa citesc ce am scris si va mai scriu mai tarziu...

btw... stiati ce specializare medicala are Murray?!!!

Ninochka

Anonim spunea...

Carmen, e frumos ce spui si corect din toate punctele de vedere. Acum in film sunt mult mai multe cometarii ale altora despre M decat in momentele speciale, in momentele speciale speech-urile intervievatilor sunt axate in mod special pe realizarea show-ului... inducand anumite ideii despre M si modul lu ide lucru...sunt f smecheri... interviurile sunt f bine lucrate si puse la punct...la prima vedere nu mi s-a parut nimic suspect cu ele...dar la a doua vedere...deja m-au zgariat pe retina si pe timpan (urechea auditiva..cum ar zice M). Mi-au racait sufletul, poate ca prima oara vazand singura aceste momente speciale si DVD-ul bonus am fost axata ca si tine sa nu pierd nimic ce contine imaginea si vocea lui... (btw chestiunile astea nu sunt traduse in limba romana!!!)...a doua oara insa fiind cu sora si nepoata a trebuit sa fiu mult mai atenta la ce spun "aia" ca sa le traduc si fetelor pe cat posibil ... poate ca de asta am fost atat de afectata.
Manipulare pe fata... aha da mi-am amintit ce uitasem la anteriorul mesaj.... in dvd-ul bonus un nene povesteste cum s-au ocupat ei la solicitarea lui M de inchierea unei resedinte potrivite lui si copiilor...bla bla... care resedinta?!!... M urma sa plece in Anglia peste 3-4 zile si ei nu rezervasera nimic nu mai zici sa inchirieze...
Cand vedea M cum nimic nu se lega (el nu putea sa le faca pe toate...sa danseze, sa cante, sa faca coregrafia, sa instruiasca dansatorii...sa regizeze scenele, sa editeze sunetul...si sa se ocupe si amanunte administrative...cred ca sunteti de acord ca lipitorile de pe langa el trebuia sa miste...si ai miscau..stateau si il priveau cum se topeste...)

Ninochka

ps: nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, asa cum v-am spus nu mai sunt sigua pe nimic...sunt doar impresiile mele, nu posed nici o dovada ca lucrurile ar sta asa..decat ce am vazut si auzit..in mare parte in film...

Carmen spunea...

Eu tocmai de aceea nu am urmarit decat filmul ! Pentru ceilalti era o afacere si in afaceri nu exista nimic corect sau sfant. Imi pare rau de acei tineri dansatori si cantarete care nu au mai ajuns sa cante impreuna cu Michael, dupa ce sperasera atata. Ei sunt tot artisti si pe ei ii deplang.Pe ceilalti nu-i iau in calcul, caci nu merita.Michael a suferit toata viata din cauza a ceea ce numesti lipitori;posibil ca tot unii ca acestia sa-l fi asasinat. Conteaza sentimentul de iubire si frumusetea artei sale. Dumnezeu sa-i pazeasca copiii ! Revin cu alta ocazie, fiind ceva mai ocupata azi. Va iubest pe toti ! Carmen care nu imbatraneste si e la fel de slaba ca Michael in This is it, dar asta nu e motiv ca ea sa moara.E sanatoasa. Si Michael era, dar l-au asasinat miseleste.A fi slabit nu e totuna cu a fi bolnav pe moarte !

Ro spunea...

DA...NINOCHKA stiu... m-am informt, stiu ca nu erau costumele gata, ca nu era stab resed in Londra , ca nu facusera nici o repetitie generala , cu costume cu toate amanuntele tehnice puse la punct, cat ma-m uitat si eu la costm ala pt LIGHT MAN..;si asta cu doar 3 sapt inainte de endline...ceea ce nu e normal...eu de cand am vzt THIS IS IT am avut acest presentiment, ca ceva nu e in regula...ar fi trebuit sa ne arate macar o REPETITIE GENERALA DE LA A LA Z, o repetitie pe care o mai repeti 2 sapt si apoi o mai repeti si sala din Londra O2 ca asa se face la orice spectacol....trebuie sa te obisn cu noua locatie, cu noua scena , etc, detalii tehnice, eu sunt inginer, stiu se inseamna "detalii tehnice".toate astea el le stia, normal, ca perfectionist cum era si la experienta sa in ceea ce presupune organizarea unui concert, turneu, cum vreti sa-i spunem, stia ca totul nu va putea fi gata la timp, normal ca in acc sit stresul creste, nu mai dormi nu mai manaci etc,,,eu insami stiu ce inseamna perfectionismul...mori dar nu renunti...si cand el vedea cate lipsesc.... si realiza ca totul nu se va putea duce la bun sfarsit la termenul stabilit....si mai ales il seca toate acele detalii care NU depindeau de el...dar el era presat sa fie gata cu spect la termen...asta la omorat....pt ca el si viata si-ar fi dat-o sa iasa totul bine ...dar nu asa....ortega si restul...l-au "MANCAT". plus M...care l-a trimis dincolo...dar gata ..ca iar nu-i bn ....i-ar m-am ambalat ....REST IN PEACE MICHAEL...incercam doar sa intelegem prin ce ai trecut....nu stiu cine ar fi reusit sa treaca prin asta in locul tau.....

Anonim spunea...

ok, vad ca nu va intereseaza ce specializare medicala are Murray, poate parea irelevant dar omu' e medic ginecolog ... si are si o poveste destul de freak zic eu... e ca un blestem... hai ca nu va mai plictisesc.. ma uit la dansez ptr tine...tocmai am vazut ceva dragut pe o tema MJ...

Ninochka
ps a fi slab sau slabit nu e musai motiv de deces... oricum M a fost f suplu dintotdeauna ... iar in film pare f viguros desi slabut...

Anonim spunea...

Ning nu merge in dimineata asta, nu gasesc mailul cu linkurile cred ca l-a sters...voi cauta linkurile pe net de luni ..la birou ca ma conexiune mai buna decat acasa :D. Acum se prea poate sa fie informatii bramburite pe net totul e posibil..oricum sper sa se ocupe avocatii familiei cu constiinta de treburile astea ...chiar dacanu ne vor da noua detaliile,am o singura dorinta cei vinovati safie dezvaluiti

tot Ninochka

Annie spunea...

Hristos a inviat!God bless u all...foarte frumoase clipurile,in special 2 si 3,exact in "nota" Michael Jackson-al2lea cu personaje de desene animate "jucause" si comice,iar al3lea Michael intre copii...speechless.I love u more,my king

Annie spunea...

Referitor la filmul "this is it" si eu cred k e un fake...parerea mea k acest proiect a fost facut doar pe hartie,adica au vrut doar sa se lege de numele "Michael Jackson",cel mai iubit om de pe pamant,si cum altfel sa-l faca sa accepte dak nu sustinand idei false,gen "sa-l vada si copii lui"(de park nu avea cum altfel),k il doresc fanii(si de la 10 concerte,au intins-o la 50)si faptul k este in pasul de faliment...eu cred k acest proiect "this is it" a fost lovitura finala,totul tragandu-se de la ultimul proces,musulmanii din viata lui Michael,dragul frate Jermaine si ce ati spus si voi...si cum se zvonea k michael ar fi vrut sa vb cu Joe Jackson sa-l sfatuie in legatura cu concertul,acesta spunandu-le de mici sa nu mearga pe scena dak nu simt k sunt pregatiti,dar cei 2 nu au mai ajuns sa vb....poate gresesc,dar avand in vedere starea sanatatii lui Michael,acestia se puteau opri,TREBUIAU sa se opreasca,dar ei au continuat,totul pt BANI si ce s-au gandit dak poate facem concerte,dak nu atunci merge si un documentar,cu mici-mari retusuri e AS si au reusit...ro,carmen,Ninochka,aveti mare dreptate in ce ati spus...si NINOCHKA,nu e adevarat k nu vrem sa stim mai multe,poate s-a sarit peste intrebarea ta fiind fiecare "aprins de subiectul"this is it",dar dak stii mai multe,eu cel putin sunt numai ochi si urechi...

Anonim spunea...

Annie, nu stiu "mai multe"...(si intrebarea mea nu era o critica )... de fapt nu stiu nimic... citind si rascitind articole oricat de mult ai vrea sa te feresti de informatii false e imposibil sa nu te fure valul fie si ptr 5 secunde. Sigur ca poti sa alegi ce si cat sa crezi (eu dee exemplu nu cred in teoriile alea cnform carora MJ si-a inscenat moartea... Dupa 2 articole care sustinea teoriile astea am ajuns la concluzia ca e mai bine sa nu mai citesc nimic pe tema asta..pentru ca e pierdere de vreme (am citit pe un alt blog niste povesti total imbecile...erau niste teorii..in aceeasi pagina la distanta de 5 randuri se faceau niste afirmatii care se bateau cap in cap... conform autorului blogului la ceremonia de inmormantare Michael era fizic prezent in sala... in dublu exemplar...mi se pare imposibil si pentru Hudini...sau ce alt scamator celebru vreti voi... ).
Recunosc ca ma informez doar de pe net..iar pe net majoritatea informatiilor sunt ...hai sa nu zicem false...dar cosmetizate.
Imi cer scuze daca am insultat pe cineva cu intrebarea mea retorica... Nu se va mai intampla...

Ninochka

Carmen spunea...

Poate nu mai intra nimeni aici.Totusi, nu ma pot opri sa nu va rog sa lasam deoaparte ce credem noi despre producerea documentarului This is it, pentru ca ...this is it ! Sa ne bucuram de ceea ce a ramas ca legacy de la Michael Jackson, chiar si secventele din ac documentar! In the closet a fost nu numai un clip, ci chiar modul sau de a-si trai viata intima. Nu vom afla niciodata adevarul absolut. Dar putem sa vizionam clipurile sale, activitatea concertistica si de studio.Totul este perfect ! In Billie Gene orchestratia este superba, iar bassul parca ne sugereaza un mars de inceput al vietii.Cuvinetele cantecului nu par sa aiba legatura cu textul si nici cu imaginile.Cant3ecul lui Michael pare o lupta neincetata, in umbra unor evenimente pline de dramatism(violoncelurile, apoi viorile).Omul acesta cred ca nu a stiut ca-si prefigurase destinul !