We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 9 iunie 2012

DANCING THE DREAM - Mother Earth

     Mergeam pe o plaja intr-o zi de iarna.
Privind in jos am vazut o pana adusa pe nisip de catre un val. Era o pana de pescarus murdara de petrol. Am ridicat-o si am simit pe degete filmul unsuros si negru.
Nu m-am putut opri sa nu ma gandesc daca pasarea a supravietuit.

    Era drept sa fie asa ? Stiam ca nu.

Tristetea m-a cuprins vazand cu cata nepasare tratam caminul nostru. Pamantul pe care toti il impartim nu este doar o piatra aruncata in spatiu, ci o fiinta care ne hraneste si protejeaza. Ea are grija de noi, ea merita sa avem si noi grija de ea.
Ne-am tratat Mama Pamant asa cum unele persoane isi trateaza apartamentul inchiriat. Murdarindu-l si mutandu-se in altul.

    Dar aici nu exista un alt Pamant de inchiriat !
Am imprastiat gunoiul razboaielor si rasismului in fiecare parte a lumii.

    Acum trebuie sa incepem sa facem curat !
Sa incepem cu inimile si mintile noastre mai intai, pentru ca ele ne-au facut sa otravim planeta.
   Cu cat mai repede ne schimbam cu atat mai usor va fi sa simtim dragostea noastra pentru Mama Pamant si dragostea pe care ea o emana inapoi,catre noi,in schimb.

by Ro

Niciun comentariu: