We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 1 februarie 2010

Grammy 2010

 



Cu glasul gatuit de emotie PRINCE MICHAEL,insotit de PARIS spunea :

Multumesc, multumesc, suntem incantati sa sa ne aflam aici pentru a primi in numele tatalui nostru MICHAEL JACKSON, acest premiu. Mai intai, doresc sa multumesc Domnului care ne-a vegheat in aceste ultime 7 luni, bunicii si bunicului pentru dragoste si sustinere. De asemenea vreau sa multumesc fanilor pe care tatal nostru v-a iubit atat de mult, pentru ca mereu ati fost alaturi de el. Tatal nostru mereu a fost preocupat de binele planetei si umanitatii, a lucrat din greu si cu dedicatie pentru asta, a ajutat prin intermediul actelor de caritate si a donatiilor...si vom continua sa facem asta.
Mesajul tuturor cantecelor sale a fost simplu: IUBIREA.....
Vom duce mai departe acest mesaj si vom continua sa ajutam lumea.
Multumesc ! TE iubim Tati !
Paris: Tati ar fi trebuit sa fie aici, dar n-a putut fi, ca anul trecut...
Te iubim Tati !


* de regula agreez sa las momentul intact fara sa ma interferez cu opiniile si parerile mele personale, care ca ale oricarui muritor, cu siguranta sunt subiective...dar...dupa ce am lasat sa treaca cat de cat impactul am decis ca ar fi bune cateva randuri...deci...

MICHAEL JACKSON,  laureat la cea de-a 52-a editie a premiilor Grammy, premiul i-a fost decernat postmortem pentru intreaga sa activitate.
A prezentat Lionel Richie, iar alaturi de Michael - Earth Song , versiunea This is it, cu videoclip 3-D - au interpretat Celine Dione, Jennifer Hudson,Carrie Underwood, Usher si Smokey Robinson.
Prestatia tuturor a fost de exceptie, iar cand intra vocea lui Michael , era de-a dreptul cutremurator,  parca "tuna de dincolo "...fara cuvinte ...Se pare ca si cei din sala au avut acest sentiment cutremurator pentru ca pe fetele lor nu se citea nicidecum distractia si satisfactia pe care ti-o aduce un lucru de calitate facut pentru divertisment, cat mai ales admiratia si respectul in fata acestui FENOMEN atat de MARET=MICHAEL JACKSON, care desi vizionat de nenumarate ori de-a lungul anilor inca mai reusea sa-i impresioneze ...si inca cum ! ca un tzunami ! Iar aplauzele de la sfarsit ....indelungi.. si in picioare ...au aratat dorinta profunda a tuturor de a-l onora si omagia asa cum se cuvine  .si pe deplin...recunoscandu-i-se inca o data suprematia  asupra tuturor...si asupra tuturor timpurilor....
Prince Michael si Paris erau insotiti de verisorii lor, cei trei care formeaza trupa 3-T, cu care Michael canta piesa WHY, piesa compusa de Michael de alfel, sunt copii lui Tito Jackson , fratele lui Michael. Se vedea pe fetele lor dragostea si suportul psihologic acordat verisorilor lor mai mici, ceea ce este un lucru extraordinar, care confirma, iubirea si admiratia lor fata de unchiul lor Michael Jackson, care se vede si in videoclipul piesei Why, unde canta impreuna, piesa tradusa si postata in decembrie anul trecut, la categoria Texte Cantece Michael Jackson. Copii, evident, copii  sunt foarte bine educati, Michael era un "pedant " in aceasta privinta. Hainele lor inspirate din tinutele tatalui , cu banderola si vipusca rosie arata dragostea imensa pentru tatal lor si lipsa lui, pe care o resimt si o vor resimti toata viata ...cine a pierdut un parinte cunoaste acest sentiment...D-zeu sa-i tina in paza sa..iar Michael ii va veghea din Ceruri....Ce era in sufletul lor..se tineau tari..dar sufletul lor este sfasiat...D-zeu sa-i ocroteasca si sa-i tina in paza sa....

5 comentarii:

Carmen spunea...

The Carmen Nu am putut sa urmaresc azi noapte Gala decernarii premiilor Grammy;am probleme cu vederea si nu pot pierde noptile,caci imi accelerez ritmul cardiac.Asteptam sa urmaresc luni la 22,10 pe tvr1 reluarea.Dar m-am trezit deodata dimineata la orele 4,am mai incercat sa stau putin in pat, ziceam eu asa pana pe la 5,cand deodata,daca tot nu mai aveam somn,desi ma cam culcasem tarziu aseara, mi-am amintit sa deschid televizorul,poate vedeam ceva de la sfarsitul ceremoniei.Eram convinsa ca tributul pentru Michael Jackson deja fusese dat la inceputul showului.Dar,surpriza, cand am deschis televizorul, cred ca era cam 5 si ceva, vorbea Lionel Richie despre Michael si a urmat tributul adus lui si imediat apoi au intrat Paris si Prince Michael jr. imbracati in costume de culoare neagra, cu banderole rosii pe brat si vipusca rosie, baietelul avea camasa alba cu cravata neagra,iar fetita bluza alba cu jabou bogat;amandoi foarte frumosi.Prince a vorbit exprimandu-se cat se poate de ferm, fara balbaieli, vorbind liber, la fel si Paris.Prince are timbrul vocii lui Michael Jackson, desi vocea lui nu e atat de subtire ca a tatalui.Am fost fericita sa-i vad si parca m-am mai linistit.Oricum,se vede ca ii ingrijeste Katherine, caci sunt sobri ca niste misionari.Michael Jackson a stiut ce face cand i-a lasat in grija bunicii, care prin educatie ii va feri de atatea tentatii care apar in viata tinerilor, mai ales a celor cu stare.Cand am intrat pe yahoo.com am gasit si fotografia celor trei copii cu Lionel Richie si un articol despre tribut si ce au vorbit cei doi copii mai mari.Blanket in aceasta foto seamana teribil cu Michael Jackson:ochii foarte mari(vezi fotografia de copiul a tatalui), nasucul cu nari plinute.Am citit in articol ca Blanket se afla in culise cand au intrat fratii lui pe scena. Baiatul mai mare a spus in incheiere ca ei vor continua sa faca ce a facut tatal lor pentru binele planetei si omenirii;sa transmita mai departe mesajele.DISEARA ESTE BINE,CHIAR DACA ATI VAZUT SHOW-UL, SA-L REVEDETI LA ORELE 22,10 PE TVR 1, CACI VA FI TITRAT,DECI VOR PUTEA FI AUZITE VOCILE MAI BINE. Dumnezeu sa-i ocroteasca copilasii lui Michael Jackson !

Ro spunea...

Nici eu n-am putut dormi la ora ceea Carmen,m-am trezit, am vazut , am cautat pe You tube un videoclip si la ora 7:10 l-am postat, cu traducerea dupa ureche a discursului..aseara am vizionat intraga ceremonie, si Gala in integralitatea ei...si am simtit nevoia sa mai fac unele completari..

MAX spunea...

BINE TE-AM GASIT,RO:[NU AM MAI TRECUT PE AICI DE O SAPT;))] O SA-MI FAK EU TIMP..SA MA UIT prIN TOATA CAsUTA PE CARE O "CONSTRUIESTI" DIN NOIEMBRIE.:)
NU am vazaut ceremonia dar, a fost superba..imi dadusem eu seama;))Copii Sai au spus totul din tot sufletelele lor...(ii vazusem la o stire de la tv) vorba ta:"se tineau tari..dar sufletul lor este sfasiat..." VEstimentatia lor a fost superba ,iar tributul..acum l-am vazut..DOAMNE..PARK MICHAEL CANTA CU EI..NU AM CUVINTE SA POT DESCRIE ACEST TRIBUT MAGIC.

Ro spunea...

Buna MaX, cand ai timp, e ok,te pup

MaX spunea...

Buna,Ro. Voi revenii. ;)):*