We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 27 februarie 2010

MOBO's 2009







Chiar daca aceste tributuri nu sunt intru totul pe placul meu si mi se par uneori nesincere si facute din alte interese pe care nu vreau sa le comentez, totusi ele fac parte din istoria Megastarului Michael Jackson. Chiar daca lucrurile sunt dureroase, nu avem intcotro, trebuie postate pentru ca el a mai primit Premii si post mortem si nu putem trece asta cu vederea, nu putem lasa in umbra evenimente importante care-l omagiaza, doar pentru ca asta ne reaminteste disparitia lui, credeti-ma am reflectat mult inainte de anumite postari, de aceea m-am si abtinut de la a comenta , dar trebuia sa fac acesta precizare chiar daca doare si rana sufleteasca nu s-a cicatrizat, aceste omagii arata generatiilor tinere si pretuirea celorlalti, chiar daca noi care suntem mai informati stim mai multe , ele trebuie totusi aratate pentru ca reprezinta un feed-back pentru ce-i care au fost prea putin timp contemporani cu cel mai mare ARTIST al planetei, The KING of MUSIC : Mr. MICHAEL JACKSON

10 comentarii:

~annie~ spunea...

ce nu mi-a placut k dupa disparitia lui toti fratii,nepotii,stranepotii cu viermele de joe in frunte s-au inghesuit la emisiuni,spectacole,ceremonii sa faca tribut "for michael",sa se afiseze cu acele lacrimi de crocodil...de exemplu acum la toya,ok nu ma asteptam sa inceapa a plange pe scena,OMG,dar ce e cu tzopaiala aia?...la MOBO mi-au placut dansatorii fenomenali :)) si baiatul de la inceput mi-a placut...jermaine e k sa de'a bine si el acolo...unul tzopaie si celalalt a taiat ceapa destula in spate ca sa vina cu ochii inlacrimati acum....nu stiu,poate sunt rautacioasa acum,dar chiar mi-a ajuns pana peste cap acest circ facut de "indureratul" clan jackson...cei mai in masura au fost copii lui sa mearga sa ridice premiul k la Grammy sau sora lui Janet,adica cineva care intr-adevar l-a iubit si i-a fost aproape si l-a respectat nu astia...I love u,my angel :(

~annie~ spunea...

dak te deranjeaza mesajul meu...poate cam "rautacios"... poti sa-l stergi k nu ma supar:)...God bless u,ro...I love u more :)

Ro spunea...

Nu, Annie , nu ma deranjeaza, asa gandesc si eu, chiar vroiam sa sciu si un comentariu..poate daca am timp il voi adauga...

Ro spunea...

Annie, ca sa te afisezi cu pictograma, se intra pe la "esti membru Conecteaza-te" se afla pe coloana din dreapta, sub profilul meu, mai jos,mai jos de reclame, deasupra primei poze a lui TT, si te inregistrezi acolo cu contul tau de la google, poti aparea cu poza de la you tube channel sau iti incarci alta poza, cum vrei... si e valabil pentru cine mai vrea sa faca acelasi lucru..pwp, Ro

wha.. spunea...

annie...imi place com tau "acid"..remember?.."esti fenomenal prietene"!!..si sunt de acord cu tot ce ai spus..de fapt cunosti parerile mele deja..GOD BLESS YOU..thank you ro..spune-mi te rog unde gasesc horoscopul tau..sau?..

~annie~ spunea...

multumesc ro k mi-ai inteles "starea" care mi-a dat-o dupa ce am vizionat acele clipuri de la MOBO,nu stiu deja e prea mult cu ce fac ei...oare se vor opri vreodata?...eu nu stiu cum pot sa mearga sa faca pe mascaricii acolo si sa se afiseze cu un zambet larg de la o ureche la alta,acum il stiu,pe micutzul michael,fratele lor,doar acum?...si cand ii auzi "we love u",de unde atata,adevarul k nu te doare gura si asta e o idee...dar este enervant cand le vezi atitudinea lor,doamne si cand iti moare un vecin si treci pe langa usa lui si dupa "n" ani iti amintesc k a fost acolo,k l-ai salutat...dar cand iti moare un frate,o ruda apropiata...e foarte groaznic unde am ajuns...sa calcam peste cadavre pt a obtine noi ce vrem...OMG...

~annie~ spunea...

God bless u,ro...and god bless u,wha...I love u more :)...thx ro :)...pup

Ro spunea...

And God bless you Annie...:)

Carmen spunea...

Ro, desi apreciez mult ce faci aici, nu am dorit sa privesc acele tributuri. Nu pentru ca am ceva cu familia naturala a lui Michael, ci pentru ca nu pot sa-l aud si sa-l vad decat pe Michael Jackson. Restul este pentru mine enough ! Fac infarct daca mai vad ceva legat de moartea lui. Eu il consider viu in inima mea, dansand cum numai el putea sa o faca si cu acea voce dulce, de neinlocuit.Numai asa pot sa-mi continui viata.Am ceva experienta in a ma ascunde, asa ca prefer sa-l port cu mine pe cel din videoclipuri, concerte, interviuri...Oare cu cine canta Michael in primul videoclip ce l-ai postat la 27 februarie a.c., cu imaginile sale.Am postat ceva si acolo, dar foarte stangaci. De cateva zile am asa un presentiment trist si nici pe net nu am mai intrat.Carmen, cu drag pentru toti cei care-l iubiti pe Michael Jackson

Carmen spunea...

Ca sa nu intelegeti altceva, datorita defectuoasei mele exprimari, tin sa va spun ca ma ascund de propria mea persoana, nu ata de ceilalti. Propria mea persoana cu incarcatura trecutului.Cred ca acest lucru il fac si altii, nu numai eu. Am dat doar o motivare a faptului ca nu doresc sa vizionez videoclipurile ce contin tributul adus lui Michael. Mie prietenii, incet incet, imi fac rost de mai toate cele 40 videoclipuri ale lui Michael jackson. Pot oricand sa vizionez ceva cu el si apoi sa analizez diferite aspecte din creatia sa artistica:melodia, orchestratia, sunetul, imaginile, dansul, simbolurile, mai ales ma fascineaza. Carmen, neschimbata