We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 3 februarie 2010

MICHAEL JACKSON OFICIAL EXHIBITION



Acestea sunt imagini de la expozitia oficiala Michael Jackson deschisa anul trecut la Londra in onoarea megastarului. Expozitia este organizata pe galerii tematice ilustrand aspecte ale carierei si vietii artistului, cum ar fi : Motown, Solo Career, Dancing, Costumes, Humanitarian, Celebration. Sunt expuse peste 250 de obiecte, costume si materiale discografice, utilizate in concerte, din casele sale sau din colectia personala de videoclipuri.

10 comentarii:

Anonim spunea...

este foarte dureros sa te uiti la acele tablouri sau afise cu chipul lui si sa te gandesti la el la "trecut",iar acele haine numai cand le privesti in gand iti apare "filmul" unde le-ai mai vazut prima oara,gen dangerous tour,history tour,clipul remember the time...este foarte trist sa te uiti la tot ce e acolo expus pe niste manechine de plastic :(

Ro spunea...

Asa e, nimic, din lumea asta nu va putea inlocui durerea produsa de lipsa lui, insa o expozitie in onoarea sa, e pentru pastrarea vie si respectata, a memoriei sale, acele costume sunt acum parte din istoria lumii, meritau sa fie expuse publicului larg decat sa fie vandute la vreo licitatie precum certificatul de casatorie...Nu stiu cum sa spun dar lucrurile Regelui NU se vand, cel mult se expun, astfel incat generatii de aici incolo sa-i afle Istoria....

Carmen spunea...

Tha Carmen (nu mai este old...)Ma bucur pentru tot ce se face in memoria sa ! Generatiile viitoare vor putea astfel sa il cunoasca. Sigur, pentru cei ce l-am vazut in viata este greu.Ma credeti, desi am primit This is it si oficial si de la prieteni pe dvd, nu am avut curajul sa ma uit pana acum.Cred ca in acest weekend o voi face, ca sa pot sa ma reculeg si sa visez la Michael Jackson. Inca o data iti multumesc ce faci pentru noi aici, Ro ! Esti de mare ajutor si cred ca vom fi si mai multi cand ne vor da afara de pe profm;sper sa nu se intample ac lucru, adica sa-l tina pe Michael la vedere cat mai mult timp pe tv,radio si alte mijloace.Mi-ai mai dat o bucurie cu stirea despre Neverland. Dumnezeu sa te binecuvanteze,Ro !

~annie~ spunea...

si eu sunt in acelasi "stadiu" ca si tine carmen,mi-am luat dvd-ul din primele zile si pur si simplu nu reusesc sa ma uit la el...ma bucur enorm ca il am si sper sa vina ziua cand sa pun "gata vreau sa-l revad".sincer,carmen,acest coltzishor creat de ro as vrea sa ramana asa cum este despre si cu michael jackson,e prea frumos,pe profm este alta poveste.

Ro spunea...

Welcome, annie...

Carmen spunea...

Annie, ai dreptate,aici este ceva "exclusivist", pentru ca Ro filtreaza tot prin sufletul sau si ne reda cu gingasie aceste bucurii. Si eu as vrea sa ramana in continuare ceea ce realizeaza ea .Dar trebuie sa recunoastem ca prin profm ne-am aflat unii de altii si asta poate ne-a usurat putin durerea.Eu acolo am intrat intai pt videoclipuri, ca sa descopar youtube-ul, adica sa ma exersez pe el(auzisem de mult de youtube,dar neglijam).Daca nu era Michael, cred ca nu as fi comentat niciodata pe vreun site.Cum se vede, Michael continua sa uneasca oamenii si acum.Stiti, ma gandesc uneori, vazand cum unii asteapta sa-l revada pe lumea cealalta:cred ca acolo nu ne vom vedea asa cum ne vedem aici, ci doar ne vom simti unii pe altii. Eu cred ca in Rai sunt numai sentimentele pozitive ale celor ce au trait pe pamant, sub forma unei energii care influenteaza sau poate influenta candva si pe cei de pe pamant (oameni si alte vietuitoare).Ca sa-l simti pe Michael, cred ca trebuie sa te schimbi ca sa poti sa crezi in idealurile sale, sa te schimbi radical, nu asa, numai romantic.Pentru asta trebuie lucrat zilnic. Dar cati putem face asta ? Cred ca foarte putini.

~annie~ spunea...

multumesc ro,dar nu sunt recenta printre voi,acum am descoperit cum sa ma scot din anonimat :)

Ro spunea...

Ma bucur annie, ca ai reusit...

~annie~ spunea...

apropo noi nu putem sa ne atasam o imagine ca si tine?si cum?

Ro spunea...

Mie imi afiseaza imaginea din profil,n-am facut nimic special pentru asta, probabil trebuie sa fii blogger...