We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

marți, 12 ianuarie 2010

MJ & DIANA



...E timpul s-o lasam moarta .....
Unde mai gasessc altul ca tine ?...
Tine-ti firea femeie...gasesti tu altul..
Da, dar nu ca tine, cu farmecul tau, cu buzele tale, ...
Da, ca mine, nu mai gasesti!
.....
De ce ma parasesti, spune-mi ?
E o alta femeie ? spune-mi, spune-mi, nu-mi spune !...
Tine-ti firea femeie...gasesti tu altul..
...De ce ma parasesti , spune-mi ?...
Ti-ai pierdut "Je ne sais quoi-ul"....
Ce-i acela ?
Nu stiu, dar sigur l-ai pierdut...
Ti-am spalat, ti-am gatit, ...mi-am tocit unghiile pt tine...
...
Nu pot sa raman pentru niste degete...

5 comentarii:

Anonim spunea...

E tare dulce Michael aici, cu Diana Ross ! Mi-amintesc ca Diana i-a spus intr-o zi, cand Michael locuia la ea, la micul dejun ca o sa ajunga un mare artist si, imediat, l-a indemnat sa-si manance cerealele. Am admirat-o si pe Diana Ross pe vremea comunistilor, caci o mai prezentau la tv, ca si pe Michael cand era mic si dansa intr-un costum gen uniforma cu ceaprazarie.De atunci l-am indragit.A fost mereu frumos, si ca african si in postura de caucazian.

ro spunea...

Ce frumos intrase el in rolul sotului...la varsta aceea...genial!

Anonim spunea...

La "Je ne sais quoi"..ma prapadeam de ras...da ro..exact cum spui...Alexa

ro spunea...

Da, si eu, de cand era el el sotul Dianei...de mic, si cum o parasea pt ca-si pierduse acel "vino-incoa" dar el nu stia ce inseamna...adorabil...de-asta am si ales-o ca m-a distrat teribil cum facea pe "durul"....era tare de tot....era un foarte bun actor, ce bun, exceptional !

Anonim spunea...

M:x(dupa site-ul profm,ro): :))) Ce dragalas era..si mai ales asa mulatru.:D Foarte tare piesa cu Diana Ross!