We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

marți, 19 ianuarie 2010

Tribute to the one of the greatest legend of the world


In our hearts you are the eternal winner...

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Este sfasietor ! Nu l-am putut salva pt mine, fiindca nu pot sa suport sa vad ca pe imaginile lui Michael Jackson canta altcineva decat el;pur si simplu nu pot sa suport,fac infarct ! Oricum, multumesc Ro ca te-ai straduit. pentru noi.Carmen the old

Ro spunea...

Celine Dion l-a iubit si l-a admirat enorm, amprenta lui este in sufletul ei si va fi mereu...e unul dintre "copii lui" ...voi cauta sa tin cont de ceea ce ai spus...e putin mai complicat de explicat, dar am sa-incerc sa tin cont.......

Anonim spunea...

DA, ASA E RO,Celine Dion IL ADMIrA F. MULT.SI MJ E IDOLUL EI.:( .Foare Trist.

Anonim spunea...

Ro, eu doar mi-am exprimat durerea;si eu o admir de mult pe Celine Dion.Dar asta simt cand cineva canta in memoria lui Michael Jackson, indiferent cine, pe imaginile care-l infatiseaza atat de viu, cand el de fapt nu mai poate dansa si canta niciodata ! La fel am patit si la ceremonia de inmormantare:cred ca atunci am slabit f mult. A fost mereu cel mai vivace artist pe scenele lumii.Stii, exista acel videoclip facut in colaborare cu Akon, Wanna be starting something; ei bine, abia il pot urmari, pt ca melodia cantata de Akon este atat de trista, in ritmul african repetat pe imaginile in care Michael danseaza atat de frumos;desi am vazut de nenumarate ori acel videoclip, nu ma pot opri de fiecare data cand il revad la tv sa nu simt o durere in plexul solar, ca si cum m-ar sfasia cineva.Ma topesc pur si simplu de durere.Pentru ca mie, inainte de orice, mi-a fost mila de Michael Jackson, de viata sa atat de chinuita, chiar si cand parea fericit.El a suferit mereu, se vede din melodiile compuse de el, din continutul versurilor.Nu trebuie sa ne spuna nici un biograf cat a suferit, pentru ca transpare in mod acut acea suferinta.De ex., Smooth criminal, cu partea aceea de tipat al unei pasari in zbor:cand am vazut traducerea pe youtube mi s-a confirmat faptul ca era vorba de o drama a cuiva;de fapt este drama chiar a lui Michael pe care el o exprima ca si cum ar fi fost a unor personaje imaginate de el ! Imi rascoleste sufletul poate si pentru ca de cand sunt constienta de existenta mea, am cam simtit la fel, nu stiu.Stiu ca omul nu poate simti anumite lucruri ale semenilor sai daca nu a trecut prin unele lucruri oarecum asemanatoare (nu indraznesc sa spun la fel). M-am intrebat de multe ori ce m-a facut sa-l plac atat:ma regaseam in el, atat ca artist, cat si ca om, cu sentimente si amintirile vietii cu tot.Mi-e mila de el, poate pt ca sunt constienta ce inseamna unele lucruri sa le traiesti.Noi, ceilalti, am profitat de suferinta sa, caci aceasta a generat si cantecele atat de bogate in expresivitate, dansul sau, pofta sa de viata, cu atat mai mult cu cat intalnea obstacole. Mi-e mila de el si pt ca a incercat din rasputeri sa supravietuiasca atacurilor de toate felurile, fizice, psihice, a vrut sa traiasca, a iubit viata, si pana la urma tot a fost chinuit de cei rai si chiar i-a fost luata viata. Era prea mare ca sa nu fie o tinta. "I love you more !"...The Old Carmen

Ro spunea...

Asa e Carmen, pentru ca sa-l intelegi trebuie sa o istorie personala in spate, nimeni insa nu a trait ce a trait el...de aceea fiecare il percepe de la nivelul experientelor sale...la nivelul varstei sale...iar pe Michael nici chiar Michael nu a reusit sa-l descifreze.....sa fii atat de genial, atat de dotat, si tocmai unicitatea, sa te impiedice sa te simti complet...intelegi...e foarte dureros...Vezi eu cred ca fiecare dintre noi ne intelegem pe noi insine si prin instrumentul raportarii noastre la ceilalti....dar el la cine sa se raporteze ? cand el era UNICATUL ? Lipsa PERECHII este firul rosu al intregii sale creatii, este rana pe care nu a putut sa o vindece niciodata....este jumatatea care i-a lipsit mereu ..in ciuda tuturor darurilor pe care le-a primit de la D-zeu si pentru care era recunoscator......avea nevoie de ACEEA care sa-l faca complet...iar ea nu se nascuse pe acest pamant....si sa nu crezi ca nu a inteles asta...era prea inteligent....dar nu putea sa renunte nevoia de implinire...nu...poate acum a gasit-o....si e fericit..,sper..

Ro spunea...

Vezi si Little Susie, e pe aici, la "texte cantece "..cred ca Litttle Susie era tot el...daca o vei asculta de mai multe ori vei auzi srigatul sau de fapt...

Ro spunea...

O, ... iar cei care l-au tinut sub observatie mereu, serv secrete, ma reff, de ce crezi ca l-au atacat periodic ? l-au lovit in fel si chip, de aia le raspundea prin cantece si-i sfida...eu ma ingrozeam cat curaj avea, de multe ori ma gandeam "doamne ce face, chiar e "nebun"? risca atat de mult ca sa ne trimita noua acele mesaje...la ce se expune..." mereu ma ingrijoram pt ca realizam ca vor face totul ca sa-i inchida gura...cred ca de aia au si intors-o asa c Neverlandul, incercand sa murdareasca lucrul frumos pe care-l facea acolo...si ce puteau sa inventeze ca sa ni-l scoata de la inima...decat o mare marsavie...ca ar fi ...cuvantul cu "p" pe care nu vreau sa-l rostesc...se gandisera bine ce tip de minciuna l-ar fi putut distruge...dar faptul ca noi nu am crezut asta si nici altii a fost lucrul care l-a salvat cat de cat....si asa e,ai dreptate, din durere se nasc capodoperele...

Unknown spunea...

The Old Carmen. Ai mare dreptate Ro ! Cred ca atunci cand lansa acele mesaje era deja sigur ca mai rau nu se putea si ca oricum acei factori negativi nu-l vor lasa, indiferent ce va mai face sau spune. Mai cred ca in primul rand cei care l-au distrus au facut-o din interes material, folosind parghiile politice, judiciare, persoane private fara scrupule, media fara scrupule.Apoi, sigur ca a deranjat si prin participarea sa activa impotriva segregatiei rasiale, eliberarii lui Mandela din inchisoare,in lupta pt o societate mai buna(oare la ce se refera cand indemna:"change the world ?Poti intelege orice). Iar in ultima parte a vietii, ultimii ani, cred, personal, ca a fost indemnat de cineva la niste lucruri care au fost considerate mai grave de cei puternici.Chiar cred ca a fost indemnat, fiind manipulat ca si in alte perioade ale vietii sale(era f naiv in problemele relatiilor interumane, prea candid) sa faca acele concerte de la Londra, motivandu-i-se unele avantaje:lupta pt schimbarea lumii(ecologia) sau unele de ordin material.

Ro spunea...

Si eu cred ca l-au inselat, casa stoarca de la el tot ce mai putea da, sa mai faca niste bani ca parca nu facusera destul...faptul ca acceptase 10 spectacole era deajuns, dupa mine trebuia sa faca unul si sa-l inregistreze, sa-l faca dvd si sa fi vazut bani !!! nu sa-l bage in pamant...auzi 50 de spectacole...pai sanatos sa fii,si tot e mult,ar fi durat cat un turneu , vreo 7-8 luni, tu realizezi ce inseamna 50!!! cred ca-ti dai seama ca erau pusi pe el sa-l termine , altfel nu i-ar fi pus in carca mai mult decat putea duce...si el ..ca "mielul lui D-zeu" a marsat,.. cu bucuria ca va lucra din nou...si l-au distrus...

Unknown spunea...

The Old Carmen Eu nu m-am gandit niciodata sa ma raportez la Michael.Am incercat, insa, sa gasesc o explicatie pentru sentimentele care mi le-a provocat disparitia sa si vizionarea celor 40 videoclipuri intr-o dupa amiaza, la MTV, imediat dupa decesul lui. Nu mai incercasem niciodata pentru o persoana straina de familia mea asa ceva.M-am analizat si asa am ajuns la concluzia ca mi-a rascolit amintiri reprimate din viata mea;caci trebuie sa mergem mai departe, indiferent ce ni se intampla, nu-i asa ? Pana la acest eveniment trist din 25 iunie 2009 nu mai fusesem supusa la asemenea incercare. Pur si simplu am fost obligata, fara sa-mi dau seama, sa retraiesc unele intamplari din copilarie, tinerete, maturitate, sa revad chipuri de oameni dragi ramase in amintirile mele.Mi-a fost atat de greu, incat, cred, eram gata sa ma pierd cu totul de aici...Acum mi-am mai revenit. Am ramas fascinata de artistul Michael Jackson, dar si foarte trista de ce se intampla cu noi toti pe aici;in mod obisnuit ma sustrag realitatii inconjuratoare pe cat pot;el,Michael, nu-ti permite acest lucru:te aduce cu picioarele pe pamant, prin ceea ce a patit el.Asta este tot, in rest numai tacere, caci nu poate fi exprimat in cuvinte. Doamne ajuta !

Ro spunea...

Asa ete, MICHEL este foarte greu de ascultat, te cotropeste, te demoleaza pana la ultima fibra, cand plangi la cantecele lui nu plangi doar pentru el ci si pentru tine,pentru viata ta, pentru durerile tale, lacrimile tale se impletesc cu ale lui, si-ti retraiesti ca om fiecare durere pe care ai avut-o, fiecare revolta si neputinta interioara, fiecare frustrare, fiecare nedreptate indurata, de aceea cred ca cei care spun ca nu le place muzica lui, refuza de fapt , in mod inconstient sa faca acest exercitiu de retraire a tuturor amintirilor reprimate asa cum spuneai si tu, se protejeaza de fapt...eu comentam si cu sotul meu, ...michael nu are muzica de petrecere, de chef, de chermeza, are muzica de suflet...iar cine vrea doar sa se distreze si atat...MIHAEL NU ESTE FACIL, MICHAEL ESTE GREU precum Bethoven, Bach, Mozart, la fel te izbeste in plexul solar, dar si mai in adinc...si in suflet, asa ca un "smooth criminal"...ca asta e... ne omoara cu gingasie si ne inalta sufletele in cele mai inalte sfere in acelasi timp...

Ro spunea...

Si timpul s-a oprit in loc, parca traiesc in vis, cred ca plecat, dar nu pot accepta in acelasi timp, caut mereu ceva nou , nemaivazut, si cand gasesc , retraiesc sentimentul ca mai e printre noi, apoi, cruda realitate se insinueaza ea cumva, iar constientizez ca nu mai e , dar pot accepta in acelasi timp...nici nu stiu cum sa -ti explica, mi-e foarte greu...

Ro spunea...

Ratiunea spune: a plecat, ia-ti larevedere, lasa-l sa se ohihneasca in pace, dar sufletul nu vrea sa acepte..iar timpul este suspendat...

Anonim spunea...

il iubesc enorm :(

Anonim spunea...

M:x(dupa site-ul profm,RO):NU SE POATE ACCEPTA ACEST LUCRU...DACA TI-A INTRAT IN SUFLET,NU VA MAI IESII.E CA SI: COPILUL SI JOACA.PT.EL INSEAMNA MULT ACEST LUCRU.

ro spunea...

MAX, plz,,,pune bifa la NUME/URL cand postezi comm si scrieti doar numele in fereastra ,,nu e nev neaparat si de URL...si nu mai apari cu anonim...si e mai comod..ca treci direct la comentat..ca eu stiu cine esti...tare scumpa esti ...imi place fff mult de sufletelul tau sensibil...si binenteles ca nu mai iese de la inima..n-ai citit mai sus...ocupa tot!!! ca e imeeeensss!! uite eu o sa bifez acum cum ti-am explicat....

MAX spunea...

OK,RO...DA,SI OCUPA TOATE PARTICELELE...MAI CELE SENSIBILE SI GREU DE ATINS

MAX spunea...

MULTUMESC DE APRECIERI!:)MAI TREBUIE SA SP. CA NOI,CEI DUPA SITE:TE ADORAMMM!MINUNATA CASUTA "CONSTRUIESTI":X

ro spunea...

Ma bucur ca iti place, cel mai bine e s-o iei de la inceput de la luna nov cand am trd This is it, pt ca de acolo a inceput totul...si poemele si textele sunt cele care mi-au placut mie cel mai mult si care am considerat ca fac lumina si asupra altor aspecte decat cele relevate de Media si ce canalele de muzica...pentru ca OMUL MICHAEL e mai mult decat ceea ce s-a vazut sau ce s-a scris despre el pana acum si e mai bine sa dam deoparte hartuielile si oprelistile , si controversele si sa-l ascultam chiar pe el ceea ce a avut de spus...pentru ca un om ca el merita sa fie ascultat fara tot felul de "intreruperi"ca sa nu le spunem altfel...

WHATZUP spunea...

RO..DUMNEZEU SA TE AIBA IN PAZA..mai este pana sa te odihneasca OMG!!..ESTI UN OM DEOSEBIT..SI ITI MULTUMESC PENTRU TOT CEEA CE FACI "FOR MICHAEL"..ALWAYS FOR MY MICHAEL..L.O.V.E.LIVES FOREVER..