We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 17 ianuarie 2010

STREETWALKER



"iubita vagaboanda"

De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,

ARHHHH !

Hei,draguto, sarutarile dragostei,
Intradevar, cand esti langa mine,
Asta simt,da, da,
Sunt atat de incantat de felul,
In care-mi daruiesti dragostea ta,
Ceea ce urmeaza este extaz,

Vagaboanda iubita

Pentru ca in fiecare zi cand te privesc,
Dai culoare orasului cu frumusetea ta,
Te vad mergand,
incoace si incolo,
In capul meu, da, da,
Daca nu crezi, atunci
Intreaba-l pe fratele meu,
Cum in fiecare zi, dupa amiaza,
Raman singur acasa,
Pentru ca

Iubito, te iubesc,
Iubito, te doresc,
Vino sa ma iubesti,
Iubito, am nevoie de tine,
Esti satisfactia insasi!

Iti aud pasii,
Pentru ca trupul tau vorbeste,
Iti urmaresc fiecare pas pe strada,
Da, da,

Iti fac o invitatie ,
Pe o insula indepartata si fierbinte,
Unde as putea sa-ti arat iubito,
Cum e cu mine acasa,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vagaboanda iubita,

De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,
De ce nu-mi dai nici o sansa,

Am sa-ti spun,
Ca asta ma incinge,
In fiecare gand esti doar tu,
Asta-i adevarul,
Da, da,
Mi-ar placea sa-ti arat locuri,
Cum ar fi orasul New york,
Sau in Franta , Parisul,
Gandeste-te la asta, ce zici ?

Iubito, te iubesc,
Iubito, te iubesc,
Iubito, te doresc,
Vino sa ma iubesti,
Iubito, am nevoie de tine,

Ah, Ah,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vagaboanda iubita,

Asta urmeaza, iubito,

Asta urmeaza, iubito,

Iubito, te iubesc,
Iubito, te iubesc,
Iubito, te doresc,
Vino sa ma iubesti,
Iubeste-ma iubito,

Haide sa ne iubim,
Am sa te fac a mea,
Am sa-ti dau iubirea mea,
Sa-mi daruiesti si tu dragostea ta,
Sa te fac a mea,
Ca sa am dragostea ta,
heee,
Am sa-ti dau un strop de dragoste,
Trebuie sa o faca cineva,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima,dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vezi tu, eu n-am intalnit,
Pana acum o fata asa ca tine,
Care atat de usor,
Mi-ar putea frange inima, dar
N-o face, pentru ca te iubesc,

Vagaboanda iubita,

Iubito, te iubesc,
Iubito, te iubesc,
Iubito, te doresc,
Vino sa ma iubesti,
Iubito, am nevoie de tine......

Niciun comentariu: