We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 1 ianuarie 2010

DANCING THE DREAM - MOTHER


Eoni de timp am fost gestat,
Sa iau o forma am ezitat,
Din acesta cosmica conceptie,
Pe acest pamant, magic receptacol,
Si atunci intr-un august fatidic,
Cu suferinta ta ai platit lipsa atentiei,
Ignorand orice risc sau pericol,
L-ai convins pe acest strain singuratic,
Curcubeu, nori, adancul cerului albastru,
Pasare cantatoare si zburatoare in inalt,
Din aceste fragmente disparate, m-ai adunat laolalta,
Din aceste elemente, mi-ai modelat sufletul.
Mama draga, tu mi-ai dat viata,
Datorita tie, n-a fost efort sau lupta,
Tu mi-ai dat bucuria si locul cuvenit,
Ingrijindu-ma neconditionat,
Si daca vreodata, voi schimba aceasta lume,
Este datorita emotiilor pe care nu le-ai dezvaluit,
Grija ta este asa de dulce si de draga,
Cele mai pure sentimente ti le pot auzi,
Iti pot percepe cele mai indragite ganduri,
Miraculoasa magie a potiunii dragostei tale,
Si acum cand plec asa departe,
Sa intalnesc vre-un rege sau vre-un tar,
Sa-mi intantalnesc destinul, de orice culoare sau crez,
In fiecare pasiune, in fiecare dorinta,
Ma intorc la acea noapte instelata,
Cand fara frica de cei tari sau puternici, ,
M-ai invatat cum sa iau atitudine si cum sa lupt,
Pentru fiecare lucru rau sau sau bun,
In fiecare zi, fara odihna,
Voi pastra ceea ce mi-ai menit,
Imi voi aminti fiecare sarut,
Cuvintele tale dragi, nu le voi uita,
Nu conteaza unde voi pleca de aici
Tu esti in inima mea, mama draga...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Inca o data :La multi ani fericiti ! Michael si-a adorat mama si a iubit oamenii, in special toti copiii lumii.Pentru mine a ramas un mare binefacator si un geniu al muzicii, dansului si in mai multe domenii artistice, dar si in filozofie...Omul acesta s-a dovedit a fi un mesager al Spiritelor Inalte; daca vrem, putem sa-i intelegem mesajele, chiar si pe cele mai subtile. Sper sa mai am zile de trait ca sa-i vad pe copiii sai realizati ! Dumnezeu sa-i ocroteasca ! As avea o intrebare:Puffy il intreaba pe TT daca face vocalize intr-una dintre imaginile sale. Daca da, sa stie ca si ea se exerseaza, mai ales pt a-i atrage atentia lui mami.Calde strangeri de labuta !Carmen si Puffy

Anonim spunea...

M:X (PUPA SITE-UL PROFM,RO):Ai dreptate,CARMEN! SI STAI LINISTITA.. CA DUMNEZEU ARE GRIJA DE NOI..>:d<