We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 4 ianuarie 2010

DANCING THE DREAM - EXTASY



Am fost creat pentru a fi nemuritor,
Sa traiesc in bucurie si sa nu plang vreodata,
Sa rostesc adevarul si niciodata minciuna,
Sa impart iubirea fara a va sti,
Sa va imbratisez de nenumarate ori,
Asta e dansul meu,
Asta e inaltarea mea,
Nu-i nici un secret, nu vezi ?...
De ce nu putem trai toti in extaz ?
Extaz , Extaz,
De ce nu putem cu totii,
Trai in extaz ,
Fara vina, fara regrete,
Eu sunt aici pentru a uita,
Amintirile pangarite ale pacatului imaginar,
Din fiecare prieten, cunoscut, ruda...

Noi am venit aici pentru a sarbatori ,
Disparitia tuturor temerilor,
A fiecarei notiuni, a fiecarei seminte,
A fiecarei separatii, caste, crez
Aceasta alienare, fragmentare, abominabila,
A separarii, a exploatarii, a insolentei,
Aceasta cruzime, aceasta isterie, nebunie totala,
Aceasta furie, anxietate, acest prea-plin de tristete,
Ecologie perturbata, distrugere gratuita,
Biologie bolnava, natura obstructionata,
Specii pe cale de disparitie, poluare inconjuratoare,
Gaura in stratul de ozon,solutii de urgenta,
Nu se cunoaste scanteia care lumineaza interiorul meu,
E acelasi foc, incandescenta din fiecare barbat,
copil si mama,
Superior,

Noi am venit aici pentru a sarbatori ,
Disparitia tuturor temerilor,
A fiecarei notiuni, a fiecarei seminte,
A fiecarei separatii, caste, crez,
Pentru a ne simti liberi si a zbura,
In nemarginire, dincolo de cer,
Pentru ca am fost nascuti pentru a nu muri vreodata,
Pentru a trai in bucurie si a nu plange niciodata,
Pentru a spune adevarul si niciodata minciuna,
Pentru a impartasi iubirea fara a ne cunoaste,
Pentru a ne imbratisa de nenumarate ori,
Acesta e dansul nostru, aceasta e inaltarea noastra,
Nu-i nici un secret, nu vedeti ?
De ce nu putem trai cu totii in extaz ?
Extaz--Extaz,
de ce nu putem cu totii,
Trai in extaz .....

5 comentarii:

Anonim spunea...

M:x (dupa site-ul profm,ro):ESTE FOARTE FRUMOS POEMUL,DAR SI TRIST PE DE-O PARTE.:(

ro spunea...

Asa e Mada29.06 , era trist ca nu putea impartasi ceea ce stia , si ne tot spunea tuturor, in fel si chip doar vom auzi si vom vedea...

Anonim spunea...

ERA UN OM INCREZAOR IN SINE,DAR ERA "SAD"PT.CA NOI NU IL INTELEGEAM.:( Mare dreptate ai!

Ro spunea...

" Nu se cunoaste scanteia care lumineaza interiorul meu,
E acelasi foc, incandescenta din fiecare barbat,
copil si mama,
Superior!".... cand stii ca asta e in toti si ei nu vad ....

Ro spunea...

Vroia sa spun aca puterea de aschimba lucrurile sta in fiercare dintre noi, doar sa constientizam asta....