We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 11 ianuarie 2010

MUSIC AND ME


Am fost impreuna de atat de multa vreme,
Muzica, muzica si eu,
Ce-ti pasa, de rimele cantecelor noastre,
Acum sunt doar muzica,
Muzica si eu,

Stiu doar, ca oriunde voi merge,
Vom fi ce mai apropiati, prieteni care pot fi,
Au mai fost si altii,
Dar niciodata ca acesti doi indragostiti,
Ca muzica,
Muzica si eu,

Ia-ti un cantec si vezi-ti de drum,
Poti sa-ti canti melodia,
In mintea ta vei gasi,
O lume de dulce armonie,

Pasari innaripate vom zbura-mpreuna,
Acum, muzica,
Muzica si eu,

Muzica si eu...........

2 comentarii:

Anonim spunea...

Draga Michael Jackson, suntem frati, pentru ca si eu iubesc muzica si dansul de cand sunt constienta ca exist pe lumea asta si pana voi muri le voi iubi ! Fac parte din fiinta mea, asa cum si sangele imi curge in vine.De aceea te-am iubit de cand te-am cunoscut si nu o sa te uit niciodata.Dumnezeu sa-ti ocroteasca copiulasii ! "I love you more!"...Carmen cea veche

Anonim spunea...

M:x(DUPA SITE-UL PRFM):NU MA GANDEAM NICIODATA CE VEI MURII,CHIAR DACA NU TE STIAM PREA BINE..SI ACUM NU MA SIMT PREA BINE..SI SPER CA DOMNUL SA II AIBA-N GRIJA PE COPILASII TAI CARE-TI DUC DORUL ... :(

REST IN PEACE,IN ANOTHER WORLD,MJ.