We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 24 ianuarie 2010

DANCING THE DREAM - HEAVEN IS HERE



Tu si eu,
Niciodata n-am fost separati,
E doar o iluzie,
Faurita de magica lentila a
Perceptiei,
Totul este un singur Intreg
O singura Minte,
Noi suntem ca undele,
In oceanul vast al Constiintei,
Haide, sa dansam,
Dansul Creatiei,
Haideti sa sarbatorim,
Bucuria vietii,
Pasarile,albinele,
Galaxiile infinite,
Raurile, muntii,
Norii si vaile,
Au acelasi tip de vibratie,
Traind , respirand,
Insufletite de energia cosmica,
Plina de viata, de veselie,
In acest univers al meu,
Nu-ti fie teama ,
Tu stii cine esti,
Esti mult mai mult,
Decat ti-ai imaginat vreodata,
Esti soarele,
Esti luna,
Esti floarea salbatica, imbobocita,
Esti tropotul vietii
Care vibreaza,danseaza in toate,
De la firul de praf,
Pana la cea mai indepartata stea,
Si
Tu si eu
Niciodata n-am fost separati,
E doar o iluzie,
Faurita de magica lentila a
Perceptiei,
Haideti sa sarbatorim,
Bucuria vietii,
Haideti, sa dansam,
Dansul Creatiei,
Curbandu-ne pe noi insine,
Noi creem,
Iar si iar,
Cercuri fara fara sfarsit,
Care izvorasc si se indeparteaza,
Noi sarbatorim
In infinitatea Timpului,
Acolo unde nu a existat vre-o clipa
Cand eu sa nu fiu,
Sau cand tu sa nu fi,
Niciodata nu va veni acea vreme,
Cand vom inceta sa fim,
Infinitatea=Nemarginirea,
In oceanul Constiintei,
Suntem ca undele,
In marea Fericirii,
Tu si eu,
Niciodata n-am fost separati,
 E doar o iluzie,
Faurita de magica lentila a
Perceptiei,
Raiul este aici,
Chiar acum,
In acest Moment,
Al Eternitatii,
Nu te prosti singur,
Cere-ti Fericirea,
Candva te-ai ratacit,
Dar acum esti acasa,
In universul nelocalizat,
Unde n-ai unde sa te duci,
Dintr-o parte in alta,
Este doar Nemarginirea,
In oceanul Constiintei,
Suntem ca undele,
In marea Fericirii,
Haide, sa dansam,
Dansul Creatiei,
Sa sarbatorim
Bucuria vietii,
Si
Tu si eu,
Niciodata n-am fost despartiti,
E doar o iluzie,
Faurita de magica lentila a
Perceptiei
Raiul este aici,
Chiar acum,
In acest Moment,
Al Eternitatii,
Nu te prosti pe tine insuti,
Cere-ti dreptul la
Fericire...


*Comemoram acum 7 luni de la fatidica zi de 25.06.2009, zi  in care sufletul celui mai iubit dintre pamanteni  si-a luat luat zborul si s-a intors acasa....cuvintele sunt prea sarace pentrua exprima durerea si golul ramas...dar pretioasa mostenire ramasa in urma sa , va vorbi in numele sau mereu...Rest in peace...Michael...
   Rest in peace......


12 comentarii:

Carmen spunea...

Multumesc Ro pentru aceste imagini ale lui Michael Jackson; poezia imi place;este plina de profunzime.Pe el l-a salvat dansul:l-a ajutat sa se descarce, sa uite, sa viseze, sa compuna muzica si versuri.Ce sunt versurile, daca nu ritmul dansului,armonia muzicii si multe altele din ac arte.Psalmii lui David se canta...The Old Carmen

Ro spunea...

Poemele lui Michael arata mult mai mult din sufletul sau....un univers nemarginit....

Anonim spunea...

stateam uneori si ma gandeam de ce acest om-michael jackson era asa singur pt k frumos era,destept era,sociabil si prietenos era,in domeniul sau era primul,concura cu el insusi...dar citind poemele lui,ascultand melodiile,urmarind clipuri si poze cum el,imi dau seama k acest suflet "trist" era prea bun pt aceasta lume rea...era gingas k un boboc de floare...care dimineata la lumina soarelui se deschide frumos,iar cand simte lipsa mangaierilor razelor de soare se inchide...asa si michael el mereu era "deschis" pt toti,mereu era amabil cu toti si transmitea dragoste prin orice zambet,imbratisare,vorbele sale pline de "caldura",cantece,muzica,orice...dar cand vezi atata rautate,ipocrizie,"mancatori de bani",care calca pe cadavre pt a obtine ce vor...e si normal sa dai inapoi si sa preferi sa te "inchizi" in lumea ta...cum era michael a preferat lumea copiilor si zicea "Copiii îmi arată în zâmbetele lor jucăuşe partea divină din fiecare om."...era un om "mare" si acum e un inger in imparatia Domnului...

Ro spunea...

Asa e Anonim,... multumesc pt comentariul tau plin de sensibilitate...cei care am iubit muzica sa , arta sa, candoarea sa...il cautam acum in tot ce ne-a ramas de la el...si fiecare lucru nou descoperit ne arata ca era mult ma mare decat ne inchipuiam noi cei care ne consideram cunoscatori si iubitori ai artei sale.....

Anonim spunea...

M:x(dupa site-ul profm,RO):AI DREPTATE,RO:CUVINTELE SUNT PREA SARACE PT.A EXPRIMA DUREREA SIMTITA DIN ADANCUL SUFLETULUI NOSTRU.MOSTENIREA ESTE CEL MAI FRUMOS LUCRU PE CARE MICHAEL NI L-A LASAT CU SCOPUL DE A NE SCHIBA POZITIV.SA INVATAM A NE IUBI RECIPROC,SA NE AJUTAM APROAPELE S.A.

Carmen spunea...

The Old Carmen Si eu l-am cunoscut mai bine dupa ce i-am citit versurile, spusele din diverse interviuri,i-am auzit vocea cand vorbea,atat de suava, despre faptele sale caritabile si multe alte lucruri care s-au adaugat extazului la care te aduce creatia sa,ca dansator si cantaret, in videoclipuri.Cred ca avem mare noroc cu tehnica moderna,altfel nu l-am fi vazut unii niciodata.Pentru el nu e suficient sa-l asculti cantand, trebuie sa-l vezi neaparat si dansand,caci el e cine e si datorita dansului,tinutei sale de dansator gratios si elegant.Nu pot sa ma refer la timpul trecut pentru ca Michael Jackson nu a trecut, este aici, cu noi, prin toate ce ne-a lasat.

ro spunea...

Buna carmen, dansul era primul sau mod de comunicare, stii in comunicare cea mai importanta este cea nonverbala, limbajul trupului spune cel mai mult despre un om , abia apoi vine limbajul verbal, paraverbal(inflexiuni, cadenta, ton) iar continutul este pe ultimul loc,,,inca avem nevoie de aceste "atavisme" de comunicare pentru a ne percepe corect unii pe ceilalti....dar cand ele sunt ridicate la nivel de arta de catre unul dintre "semenii nostri" cum sa nu-l admiri ???

notarcaras spunea...

The Old Carmen Eu cred ca sunt mai actuale ca oricand asa-zisele atavisme; nu putem intra in sufletul oamenilor fara acest fel de comunicare;vorbele ar parea seci. Personal pot rezista la vorbele ce-mi sunt adresate poate nu in chip prea convenabil mie, doar daca nu vad incrancenarea de pe figura persoanei ce mi le adreseaza si tonul, mai ales tonul, care pentru mine conteaza cel mai mult(adica muzica). Ma bucur Ro ca ai dat un semn de viata si-ti multumesc inca o data pentru ce faci. Am in tine un interlocutor remarcabil, de la care pot invata ceva. "I love you more !"...

Ro spunea...

Buna Carmen, ma scuzi, poate maine voi avea mai mult timp, mi-ar face multa placere...si asa e Tonul si Mimica ...si Dansul (limbajul trupului)...nu putem acorda credit cuiva fara aceste elemente ale comunicarii, decat daca il cunoastem foarte bine ...dar si atunci simtim nevoia sa-l privim in ochi..si sa "ciulim "urechea,...treb sa plec undeva acum... te pup...multumesc pentru comentariu...God Bless You..

Anonim spunea...

roooo...chiar ma gandeam ce ar fi sa introduci pe site-ul tau si chestii legate despre michaeljacksonmania...acei tineri nebuni din perioada '92...stiu k aveau revista lor si se faceau diferite concursuri de poezie sau teste,gen "poti sa fii iubita lui michael jackson? :))"...era chiar frumos...sau filmulete si lucruri scrise despre michael in romania...ingerul in tzarisoara noastra :X(era o idee,sper sa nu te superi)...i love u more

Ro spunea...

Daca ai vreun link despre asa ceva...sa putem face o documentare ...cu placere..e o idee...

Ro spunea...

Michael ma ajuta sa traiesc in fiecare zi, filozofia sa despre viata este atat de alinatoare, e pansament pentru ranile sufletesti
..you and I never separated,
in the ocean of life we are like the waves...