We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Michael si Romania~~~ Dragoste la prima vedere , primele amintiri



Dintre emisiunile cele mai dragi , pe care mi le amintesc din copilarie, alaturi de filmele sf de la acea vreme precum: Planeta Gigantilor, Planeta Maimutelor, serialele Mannix, Colombo, Sfantu-am apucat prea putin, nu-mi mai aduc aminte, eram prea mica probabil,...cea mai proeminenta amintire, este cea a show-rilor trupei Jackson 5, pe care toti copii de pe strada abia le asteptam. Ce ne cucerise ? Pe langa, melodiile frumoase, antrenante, sensibile, ei bine ne cucerise "cuceritorul", sufletul trupei, cel mai simpatic, cel mai talentat... chiar daca eram mai mici decat el la varsta aceea, a noastra si a lui, eram capabili sa recunoastem talentul si lucrul de calitate, facut cu dedicatie si suflet, iar adorabilul si exoticul "negru"-,pentru noi cei de atunci, era ceva fenomenal. Intuiam, probabil cu acel instinct copilaresc, ca aici este "ceva" care merita mai multa atentie, ca este ceva mai mult decat un cantec pe care-l canta un coleg talentat la o serbare... si in acest mod, implicit, ne-a castigat inimile pentru totdeauna, a fost dragoste la prima vedere, la TV desigur... Stand la casa, prieteni eram cu toti cei de pe strada noastra de la 5 la 15-18 ani, gastile erau pe strazi, mergand la scola de cartier o parte dintre noi eram si colegi de scoala, de clasa, cand incepeau emisiunile preferate, se oprea orice joc si se golea strada, ne anuntam unii pe altii "fugiiiti ca a incepuuut !" dupa care cand ne adunam comentam. Si binenteles si parintii nostri erau topiti dupa el...Am avut o perioada in care in serile de vara, ne organizam propriile spectacole pe strada, eu ma ocupam cu acest lucru, aveam toti cate un talent, si eu stiam asta, era o fata Mariana, canta foarte bine, luase lectii de canto pe muzica populara, ce-i drept, (la Maria Ciobanu) avea un talent fenomenal pe populare, dar mai mult ii placea sa cante pop, si-apoi daca ai voce de la natura ... gasesti tu tehnica si pentru a interpreta ce-ti place, si asa se facea spectacolul nostru, fiecare se "producea cu talentul sau", unul recita frumos, altul spunea bancuri cu mare haz, Mariana cantareata, era piesa de rezistenta,  avea si dansatori, si inspiratia venea si de la Jackson 5, eu faceam "mixul" stabileam ordinea momentelor si ce sa faca fiecare, ce intra in deschidere, cuprinsul, si finalul care trebuia asa fie apoteotic, asta era talentul meu, sa identific talentul fiecaruia, sa organizez, sa mobilizez, imi placea si sa cant, cantam in corul scolii pe vremea aceea-vocea I, dar nu am urmat directia asta desi voce exista dar, corul ne-a ajutat sa facem backig-vocals, toti ne stiam ce voci avem de la cor, si asta era de ajutor, adaugam si dans la spectacolele noastre, si piese de la cor,cantate pe voci, si ideea asta ne-o inspirasera acele show-uri, atat de rar difuzate, dar atat de mult indragite, si iesea ceva de nedescris, toti ne distram copios, eram artisti si spectatori, si ne jucam de-a Michael  "inca de atunci. Stiam doar 3-4 piese pe vremea aceea: I Want You Back, I'll be there, ABC si Ben ,  cat apucasem si noi sa retinem ca nu aveai de unde sa te documentezi, si astea mai mult refrenul si melodia...dar le dichiseam noi...si tot iesea ceva frumos... Ideea era ca ne cucerise, ne inspirase si era cu noi si cand nu era difuzat, pentru daca nu nu ni-l dadeau "ei", il recream noi...si odata intalniti nu ne mai puteam desparti... Si asa anii au trecut si chiar la distante de "peste mari si tari " intr-un fel am crescut impreuna....

11 comentarii:

notarcaras spunea...

The Old Carmen Foarte frumos acest comentariu, Ro. Eu nu am avut televizor decat f tarziu, asa ca nu am vazut,din cate imi amintesc, decat o data cand era mic(probabil au dat o inregistrare veche) si o data The Jackson, cred, un vdc care il difuzeaza si acum MTV seara, cu ploaia de stele, din care retinusem chiar melodia,caci atunci cand l-am revazut la MTV mi-am amintit-o. M-a impresionat ce faceai tu.Eu am locuit intr-un bloc vechi si nu puteam sa-mi fac prieteni de pe strada;eram cam izolata,caci in bloc erau putini copii.Pacat ca nu ti-ai putut aplica aceste insusiri mai tarziu;poate am fi fost castigati noi,ca spectatori,mai mult daca ai fi fost si tu printe cei care erau entertaineri. Vreau sa stii ca nu-i nici o problema daca nu ai timp sa raspunzi la comentariile noastre,cel putin din partea mea.Si eu am zile in care sunt mai ocupata si nu pot intra.Este prea destul ce faci pentru noi cu acest blog,pentru care inca o data iti multumesc ! Si mai povesteste din viata ta chestii dragute, ca acestea.Ai devenit ceva mai concreta asa si,deci,mai apropiata.Bineinteles,nu asteptam confidente."I love you more !"...

Ro spunea...

Buna, Carmen, nu siam ca esti asa matinala, ma bucur ca ti-a placut, am sa incerc sa continui sirul amintirilor...Multumesc pentru aprecieri...si da recunoscc sa stai la casa, ..noi eram o comunitate acolo...dupa facultate..si din timpul ei chiar ,am locuit numai la bloc si intradevar nu se mai creeaza acea atmosfera de cartier, pe care am trait-o in copilarie, in anii 70 si in Romania era acea atmosfera din filmele americane ale acelorasi ani...erau ceva similitudini...care te ajuta sa te apropii altfel de anumite aspecte, le simti mai familiare...

Carmen spunea...

The Old Carmen Sunt nevoita sa ma scol dimineata pt tratamentul de glaucom, iar azi fiind sambata, mi-am permis luxul sa intru pe net.Iti doresc weekend placut ! "I love you more !"..

Ro spunea...

Week-end placut, Carmen,ILY TOO

Carmen spunea...

The "Carmen" Intr-adevar,il am placut cu History-Helsinki, datorita blogului tau. "I love you more !"...

Carmen spunea...

The Carmen Ro, sa stii ca TT a devenit vedeta pe internet;toti pritenii mei l-au vazut(si nu s-au mai stapanit de ras) cum face vocalize (cred ca era la vocala a in foto,caci prea avea gura, pardon boticul, cascat).Puffy a mea incearca si ea, dar pune surdina, caci a mostenit ceva de la unul dintre parintii ei,care era de rasa:vorbeste in soapta,adica miauna in soapta.O auzi doar daca e speriata,la drum, mieunand(tanguindu-se) mai sonor.
Tennesse Williams a scris "Sa nu ucizi o pasare cantatoare"? Tot ma gandesc la pasarea noastra cantatoare, a intregii planete, Michael Jackson,care a fost omorat fiind nevinovat."I love you more !"(MJ)

Ro spunea...

Puffy ca o doamna care se respecta, trebuie sa fie delicata, nu poate "racni" ca TT....asa in gura mare...TT de fapt casca si eu l-am surprins in actiune si asa a iesit o poza...

MaX spunea...

Asa e,TT e foarte draguta si amuzanta in pozele facute de tn...Okii ei sunt precum smaraldele,dar culoarea okilor este mai deskisa intr-adevar ..imi place f. mult culoarea verde si pisicuta ta.UItasem sa-ti spun :D Dar si pe Puffy vreau sa o vad ;))Asta e. :D

Ro spunea...

TT e motaaan ....

MaX spunea...

STIAM Ca e motan,dar am gresit eu.. DAdusem PREA REPEDE LA 'TRIMITERE COMENTARIU'.

MaX spunea...

Ma gandeam la PUffy si de asta am gresit.