We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 10 ianuarie 2010

CAROUSEL




Ea e dintr-o lume de popcorn si bomboane,
Poney calariti pe un banut,
Copilasi razand,

Eu sunt dintr-o lume a dezamagirilor si confuziilor,
Dar vreau ca ea sa fie a mea,
Am inceput vorbind,
Ea a mers mai departe,
Si a disparut intr-o multime,

Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
Mi-a lasat inima bucati,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
A fugit...

Eu eram clown-ul si ea balerina,
Amandoi stiam ca asta n-o sa mearga,
Dar ne-am incercat norocul,
Ceea ce nu-mi pot aminti ,

E daca a fost doar o fata si atat,
Sau a fost doar imaginatia mea,
Inca imi amintesc toate acele chipuri,
Si tot ce mi-a ramas sunt amintirile,

Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
Mi-a lasat inima bucati,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
A fugit...

Doi oameni atat de diferiti,
Indragostiti la prima vedere,
Sa vada circul sosit azi,
Cateodata ii pot auzi clopoteii,
Si o pot auzi cum ma striga,

Mi-am pierdut inima in carusel,
Mi-am pierdut inima in carusel,
Mi-am pierdut inima in carusel,

Nu stii...

Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
Mi-a lasat inima bucati,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
A fugit...

Mi-am pierdut inima,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
Mi-am pierdut inima,
Mi-am pierdut iubita,
Mi-a lasat inima bucati,
Mi-am pierdut inima,
Mi-am pierdut iubita,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
A fugit...
Mi-am pierdut inima,
Mi-am pierdut iubita,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
Mi-a lasat inima bucati,
Mi-am pierdut inima in carusel,
In circul fetei care,
A fugit...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Anonim spunea...

Poate ca Michael isi cauta inima pierduta in carusel cand facea acele piruete formidabile ! Ramasese in miscare de rotatie din cauza caruselului ! CARUSELUL este raul ce-si curge apele necontenit, timpul vietii care curge in mod ireversibil, Pamantul ce se roteste la infinit, tumultul vietii noastre, pe care nu-l putem stavili;totul se duce de la deal la vale si trebuie sa ramanem asa, in muzica si dans, poate retinem ceva din tot acest carusel, poate putem fura un pic de timp, poate,cine stie ce mai putem reusi....Carmen cea veche,

Anonim spunea...

Ah, am uitat sa spun ca poate l-am fi rapit pe Michael din CARUSEL, sa nu mai plece, sa ramana cu noi, aici...Carmen cea veche