We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 28 decembrie 2009

BREAK OF DAWN



"PANA IN ZORI"

Tine-ma de mana,
Simte atingerea,
Trupului tau lipit de al meu,
Tu si eu,
Facand dragoste,
Toate drumurile duc catre,
Inca o alta noapte...

Mi-amintesc,
Tu si eu,
Plimbandu-ne prin parc noaptea,
Sarutari, mangaieri,
Nimic mai mult,
Doar in zbor ma atingeai
Si imediat plecai,
Vreau mai mult,
Nu ma lasa,
Singur in casa dragostei...

Oamenii vorbesc, oamenii spun,
Ca ceea ce avem, e doar un joc, ooh,
Nu te voi lasa sa pleci niciodata,
Vino aici, iubito,
Trebuie doar sa facem dragoste,
Dulce dragoste,
Pana in zori de zi,
Nu vreau ca soarele sa rasara,
Vreau sa fac dragoste,( pana-n zori)
Doar aceasta magie din ochii tai,
Si din inima mea,( pana-n zori)
Nu stiu ce am sa fac,
Pentru ca nu ma pot opri,
Din a te iubi (pana-n zori)
Nu vreau sa ma opresc pana-n zori,
Din facut dragoste...

Tine-ma de mana,
Simte dulceata,
Da,
Inca ma imi mai dai fiori,
Lasa-ma sa te mangai,
Lasa-ma sa te alint,
Lasa-ma sa te iau pe sus,
Pentru ca aici e o imaginatie,
Pe care n-ai mai intalnit-o vreodata,
Ai aici ceea ce n-ai indraznit,
Niciodata sa visezi ,
Despre toate aceste locuri,
Pe care nu le cunoscusei vreodata(pana-n zori),
Aici soarele nu mai rasare,(pana-n zori).
Vad asta in ochii tai,
(pana-n zori)(pana-n zori),

Iubito tu trebuie sa intelegi,
Ca asta e felul in care te iubesc,
Lasa-m asa-ti arat ca,
Eu sunt omul tau(pana-n zori),
Nu vreau ca soarele sa rasara,
vreau sa fac dragoste (pana-n zori),
Aceasta magie e in ochii tai,
Si in inima mea(e pana-n zori),
Nu stiu ce am sa fac,
Pentru ca nu ma pot opri,
Din a te iubi (pana-n zori),
Nu vreau sa ma opresc pana-n zori,
Din facut dragoste...

Hai sa nu mai asteptam,
Soarele nu-i aici,
Hai sus ,hai afara,
Asta-i ziua,
O altfel de zi,
Hai amandoi afara sa ne jucam,
Hai sa mergem pe jos in parc,
Sa facem dragoste cat mai e intuneric,
Lasa-ma sa ma misc,
Lasa-ma sa te alint,
Pana-n zori,si,
Stii ca asta e adevarat, oh,

Nu vreau ca soarele sa rasara,
Vreau sa fac dragoste (pana-n zori),
Aceasta magie e in ochii tai,
Si in inima mea(e pana-n zori),
Nu stiu ce am sa fac (nu stiu),(nu stiu)
Pentru ca nu ma pot opri,(nu vreau)
Din a te iubi (pana-n zori),
Nu vreau sa ma opresc pana-n zori,
(nu vreau)
Din facut dragoste...


Pana-n zori...
oh...

INVINCIBLE-2001

Niciun comentariu: