We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

joi, 17 decembrie 2009

JAM



GEM,GEM,GEM,GEM,GEM,GEM,GEM,GEM

Natiune cu natiune,
toata lumea trebuie sa-nfrunte,
impreuna problemele pe care le vedem,
si poate cumva,
vom reusi sa rezolvam asta.

I-am cerut vecinei mele ajutorul,
si ea a spus "mai tarziu",
iata cum toti oamenii,
au inceput sa piarda iubirea,
si deci, despre asta e vorba...

Trebuie sa-ma "linistesc" pt ca
"NIMENI"-ul se pare,
ca nu ma va lasa-n pace,
Falsii profeti pot acum,
sa-si planga soarta,

I-am spus fratelui meu,
vom avea probleme,
vremuri si lacrimi
de teama.
Trebuie sa traim fiecare zi,
ca si cand ar fi ultima,

Hai,
Lupta,
Lupta pt asta,
GEM,
Nu mai e prea multa TOCANA,
Nu mai e prea mult,
nu mai e prea mult,
pentru mine,
GEM,
TOCANA,
nu mai e,
ni mai e prea multa TOCANA,
nu mai e,
tu nu,(vezi)
Nu mai e prea mult pentru mine ,
de..(suprt)

Lumea incepe sa se schimbe,
mintile se rearanjeaza,
trecand prin toate aceste
predictii despre soarta,

"Copilul minune",
Va veni vremea
cand si asta se va rezolva,
I-am spus fratelui meu,
nu-mi cere ajutorul
sunt controlat de sistem,
nu-mi spune sa nu tip si sa nu strig,

Ea se roaga la D-zeu,la Buddha,
canta cantece din Talmud,
confuziile ii cotrariaza
sinele,

Faceti tot ce stim ca e bine,
impotriva raului,
Eu va cer doar sa ma recunoasteti,
in TEMPLU,

Pe mine,
Nu ma mai puteti rani,
Am gasit pacea
in mine insumi,


Hai,
lupta,
lupta pentu asta,
GEM,
nu mai e,
nu mai e prea multa TOCANA,
nu mai e prea multa,
nu mai e prea mult,
pentru mine,
GEM,
nu mai e,
nu mai e prea multa TOCANA,
nu mai e prea multa,
nu mai e prea mult,
pentru mine,
GEM,
nu mai e,
nu mai e prea multa TOCANA,
nu mai e prea multa,
nu mai e prea mult,
pentru mine,
GEM,
nu mai e,
nu mai e prea multa TOCANA,
nu mai e prea multa,
nu mai e prea mult,
pentru mine,
GEM
GEM,
GEM,
GEM,
GEM,

rap (Heavy D.)
GEM, GEM,
Uite-l pe OM,
Damnatul,
Baiatul cel mare,
Care ia atitudine,
Care ridica miinile in sus,(ale fanilor)
Facand cantece funky ,
OMUL meu MICHAEL JACKSON,
Gingas Criminal,
Asta-i OMUL,
Al lu Mike, e foarte relaxat
Mingle,Mingle,Jingle,
In jungla,
EL e in focul treburilor la
THE Door,partile 3 si 4,
In mare graba
Isi pun planul in aplicare,
Cool ca un fan,
Intai cu Janet,
Apoi cu Guy,
Acum cu Michael,
Pentru ca asta nu e greu,
pt ei sa..faca..

GEM
Nu mai e,
Nu mai e prea multa,TOCANA
Nu mai e prea mult,
pentru mine, sa
GEM

Lasa asta,
Nu mai e prea multa,TOCANA
Nu mai e,
Nu te opri,
Nu mai e prea mult,
pt mine,sa
GEM
Nu mai e,
Nu mai e prea multa,TOCANA
Nu mai e,
TU nu,(face)
Nu mai e prea mult pt mine,
GEM
Nu mai e prea multa,TOCANA
Nu mai e,
Nu mai e,
TU nu,
Nu mai e prea mult,
pt mine,sa...

rap
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM
NU-i greu pentru mine sa fac GEM


Lasa asta,
GEM
Nu mai e,
Nu mai e prea multa, TOCANA
Nu mai e,
Tu nu,
Nu mai e prea mult,
pt mine,sa...
GEM
Nu mai e prea multa, TOCANA
Nu mai e,
Nu mai e prea mult,
pt mine,sa...
GEM
Nu mai e prea multa, TOCANA
Nu mai e,
Nu mai e prea mult,
pt mine,sa...
GEM
Prea mult
Nu mai e prea multa, TOCANA
Nu mai e,
Tu nu,
Nu mai e prea mult,
pt mine,sa...

Destul cu asta,
O sa treca asta,
Lasa asta,iubito
Lasa-mi-o mie,
Haide,
Intradevar,
Lasa-mi-o mie,
Trebuie sa lasi asta,

TU TREBUIE DOAR SA VREI,
SA LASI ASTA....

*GEM = omul tocat si facut gem
*TOCANA = ghiveciul zilnic,tocana cu de toate tocate in ea, pe care trebuie sa o inghitim in viata de zi cu zi
*FUNK = soul+R&B+jazz, gen de muzica american anii'60, ritmata si dansabila,cu ritm alert, cu bas electric si tobe pe fundal
*THE DOOR = single al formatiei Silverchair's de pe albumul nr 2 care se numea FREAK SHOW, "Michael lucra la albm 3 si 4"

Niciun comentariu: