We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

joi, 24 decembrie 2009

TRIBUT



Quincy Jones--" Sunt devastat de acesta tragica si neasteptata veste. El avea totul- talent, har, profesionalism si determinare."

Justin Timberlake--" Am pierdut un geniu, un adevarat ambasador, nu doar al muzicii pop, ci al intregii muzici."

Arnold Schwarzenegger--" Am pierdut un mare entertainer, un idol al muzicii pop. Gandurile si rugaciunile mele se indreapta, spre familia lui Michael Jackson, spre prietenii si fanii lui."

Mariah Carey--" Nici un alt artist nu-i va putea lua vreodata locul. Steaua lui va straluci pentru totdeauna."

Lisa Marie Presley--"Sunt atat de trista si contrariata , in toate modurile posibile.Este o atat de imensa pierdere, pe toate planurile..."

Steven Spilberg--" Asa cum nu va mai fi un alt Fred Astaire sau Chuck Berry sau Elvis Presley, acum... nu va mai fi nici un alt Michael Jackson..."

Britney Spears--" El a fost o inspiratie a intregii mele vieti si sunt devastata de plecarea sa."

LL Cool J --" A fost unul din idolii copilariei mele.TE salut si te respect, Rege al Muzicii Pop.TU ai facut lumea intreaga sa "MEARGA PE LUNA " impreuna cu tine."

Akon--"MJ va ramane in amintire ca fiid cel mai MARE. Am fost binecuvantat sa ma pot afla la un moment dat in aceaiasi incapere cu "inspiratia insasi" a ceea ce inseamna muzica pop."

Niciun comentariu: