We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 28 decembrie 2009

FALL AGAIN




Din nou indragostit

Simt ca un foc,care izbucneste in inima mea,
Fiecare moment pe care l-am petrecut departe,
Am nevoie de tine in preajma,
Ca sa-mi incep fiecare zi,
Nu te voi lasa singura...

Ceva despre tine, uimirea din ochii tai,
De cate ori te privesc, parca gasesc
Tot acel timp trecut,
Care ma omoara pe dinauntru,
Am nevoie de dragostea ta in viata mea..

Vreau sa-mi petrec timpul asa pana la sfarsit,
Vreau sa ma-ndragostesc e tine iar,
Ca si cand acum ne-am fi intalnit prima oara.
Vreau sa ma indragostesc de tine iar,

Ne-am luptat in batalii,
Dar niciunul nu a invins,
Lasandu-ne doborati de o multime de infrangeri,
NU poti fugi departe, trecutul este mort si ingropat,
Am nevoie ca noi sa ne recucerim...

Vreau sa-mi petrec, timpul asa pana la sfarsit,
Vreau sa ma-ndragostesc e tine iar,
Ca si cand acum ne-am fi intalnit prima oara,
Vreau sa ma indragostesc de tine iar,

Voi incerca orice,
La care nu te-ai gandit pana acum,
Atunci cand traiesti, atunci cand iubesti si-i
daruiesti tot ce ai,
Poti intotdeauna sa dai ceva mai mult...

Nimic inseamna orice,
Numai daca esti aici sa imparti cu mine,
pot sa respir, pot sa sangerez,pot sa mor in somn,
Pentru ca tu esti intotdeauna aici in visele mele

Vreau sa-mi petrec timpul asa pana la sfarsit,
Vreau sa ma-ndragostesc e tine iar,
Ca si cand acum ne-am fi intalnit prima oara.
Vreau sa ma indragostesc de tine iar,

Vreau sa-mi petrec timpul asa pana la sfarsit,
Vreau sa ma-ndragostesc e tine iar,
Ca si cand acum ne-am fi intalnit prima oara.
Vreau sa ma indragostesc de tine iar...

Toate astea le-am gasit aici in inima mea...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place f. mult melodia..:)

Anonim spunea...

Multumim ro pentru traduceri...ff frumos blogul tau...te poti pierde ore in sir pe-aici:))...mi-au dat lacrimile cand am auzit pentru prima data mel asta...vocea lui Michael iti patrunde in fiecare celula a corpului..Alexa..

ro spunea...

Nici eu nu ma pot satura de melodia asta....Alexa