We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 23 decembrie 2009

EBONY MAGAZIN-4


Rep:Prestatia de la Motown a-25-a aniversare a fost un alt mare eveniment...

Eram in studio in timp ce lucram la BEAT IT, si dintr-un motiv sau altul se intampla sa ma aflu la Studiourile Motown, de cand parasisem casa de discuri trecuse mai mult timp. Deci ei pregateau ceva pentru cea de-a 25-a aniversare Motown si Berry Gordy a trecut pe acolo si m-a intrebat daca vreau sa particip la spectacol si eu am raspuns "NU". I-am spus nu. I-am spus nu din cauza lui THRILLER, eram pe cale sa construiesc si sa creez ceva, el mi-a zis "Dar este aniversarea..." Atunci iata ce i-am raspuns. I-am zis"O s-o fac, dar cu o singura conditie pot accepta, aceea sa ma lasi sa interpretez un cantec care nu este marca Motown".
EL a intrebat "care ?', I-am raspuns "BILLIE JEAN". El mi-a raspuns"OK, foarte bine".EU l-am intrebat"Tu ma lasi intradevar sa cant Billie Jean ?"si el spus "Da".
Deci am repetat, am conceput coregrafia, am decis ce costume vor fi purtate de fratii mei, am ales melodiile si am hotarat mixul. Si abia dupa ce am facut toate astea am inceput sa ne "jucam" cu camera din toate unghiurile. Eu am dirijat si m-am ocupat de tot montajul in tot ce am intreprins.Fiecare imagine pe care a-ti vazut-o este aleasa de mine. Lasati-ma sa va explic de de procedez in aceasta maniera . Deci am 5 nu,6 camere, cand lucram pe scena,deci, cel mai important nu e cum prestam, sau ceea ce este filmat prost, pentru ca ceea ce nu a iesit bine nu se va vedea niciodata. Asa e Media mai egoista. Filmam ceea ce vor oamenii sa vada, decideam ce, cand, cum, ..La montaj asamblam totul creind sentimentul ca ceea ce vedeti este prezentat din unghiul vostru, pentru ca eu stiu bine ceea ce se vrea a fi vazut. Eu stiu ce as vrea sa se vada pentru ca eu stiu ce emotie am resimtit in fiecare moment si atunci caut sa captez aceasta emotie cand ma ocup de montaj.

Rep:De cata vreme te ocupi de creerea acestor elemente ?

De cand eram foarte mic, cu fratii mei. Tatal meu spune adesea:" arata-le si lor Michael, invata-i si pe ei."

Rep: Si ei nu erau gelosi?

A,in epoca aceea ei nu au aratat asta, dar in timp a devenit mai greu , eu nu le vedeam niciodata fetele in timpul repetitiilor sau antrenamentelor (rade). Abia dupa aceea, aveam probleme.(rade).Da... atunci era momentul cand primeam corectiile. Tatal meu ne urmarea cum repetam cu o curea in mana. Nu se putea gresi. Tatal meu era un geniu in maniera sa de ne invata ce inseamna scena, cum trebuie sa interactionezi cu publicul, sa anticipezi ceea ce vrea publicul sa faci, sa nu arati niciodata publicului ca suferi, sau orice alt lucru care nu e cazul sa fie aratat. Era foarte priceput la asta, epatant.

Rep:i Te-ai gandit sa faci din asta o directiva nu doar asupra unei parti din afacerile tale ci chiar asupra matritei tuturor fatetelor meseriei tale ?

Absolut. Tatal meu, experienta de asemenea, dar cel mai mult am deprins asta de la tatal meu. Cand el era tanar avea un grup, o fomatie care se numea "The Falcons". Cand se intorceau acasa, se "jucau" cu muzica tot timpul, astfel incat mereu am trait intr-o baie de muzica si dans. Asta este ceva specific culturii "negre". Dadeam toata mobila la o parte si faceam muzica...atunci cand venea lume la noi fiecare intra in mijloc si facea cate ceva deosebit. Adoram asta.

Rep: Fac si copii tai asta acum ?

Da, dar sunt timizi. Fac asta doar pentru mine, uneori.

Rep: Si vorbind acum de spectacol..MTV nu difuza artisti de culoare, atunci. A fost dificil pentru tine asta ?

Ei mi-au zis ca nu ne vor difuza. Asta m-a secat la inima dar in acelasi timp a fost ca un declansator pentru mine. Mi-am zis: "trebuie sa fac ceva, nu accept sa fiu pur si simplu ignorat ". Si ..Billie Jean....si ei au zis "ca nu va fi difuzat"...
Dar cand l-au difuzat au avut cea mai mare audienta. Imediat ne-au cerut TOT ce mai aveam pregatit. Cu tamburinele au venit la usa noastra. Apoi a aparut si Prince si MTV i-a deschis si lui usile, asa cum a facut ulterior cu multi artisti de culoare.Inainte de asta MTV difuza Heavy Metal 24h/24, un pot-pourri de imagini nebunesc.
Ei au venit de multe ori sa-mi spuna, in trecut,si ziceau :" Michael, fara tine MTV-ul n-ar fi existat ". Ei mi-au spus si raspus asta, de multe ori, personal. Eu nu cred ca vedeau lucrurile chiar asa in acea epoca,...dar sunt sigur ca au spus-o fara urma de malitiozitate.(rade)

Niciun comentariu: