We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 7 decembrie 2009

THREATENED




-Povestea din aceasta seara este atat de deosebita,
incat necesita o introducere putin mai diferita...,
Un monstru a sosit in sat
-ingredientul principal al retetei groazei este "necunoscutul"-
si trebuie sa va intilniti cu aceasta fiinta sau lucru cat mai curind ,
el va poate citi gandurile ,
si va poate simti toate emotiile...
Oh da ,dar am uitat sa va spun ceva nu ?
Am uitat sa va prezint monstrul :
- Ti-e frica de mine,
pt ca stii ca sunt o bestie ,
care te observa cind dormi,
cand esti in pat ,
cand iti schimbi lenjeria ...
-Esti prins pe holuri,
peretii sunt fetele mele,
podeaua pe care cazi, sunt eu,
si cand tipi o faci din cauza mea...
Eu sunt un MORT-VIU ,
gandurile negre din capul tau,
Am inteles ce vrei sa spui,
Iata de ce te simti amenintatde mine ,
Ma urmaresti,
te simti amenintat ,
Cand dormi de ce te trec fiori ?
Te simti amenintat...
De ficare data cand femeia ta iti vorbeste ,
de fapt cu mine vorbeste ,
si TU nu vei fi niciodata ,
nici pe jumatate din cat sunt eu,
Deci trebuie sa te simti,
ingrozit de mine...
Crezi ca esti singur ,
dar eu sunt cel care te atinge,
nu sunt o fantoma din infern ,
dar ti-am facut o vraja ,
Sunt cel mai urat cosmar al tau ,
Sunt peste tot, dispar,nu ma mai vezi,
nici cu coada ochiului si apoi ma intorc ,
pt a te vana....
TE previn,
si cand vei fi in mormant te voi urmari,
Iata de ce trebuie sa te simti ,
ingrozit de mine..
Trebuie sa ma urmaresti,
Trebuie sa te simti amenintat,
Cand dormi de ce te trec fiori ?
Trebuie sa te simti amenintat ,
De fiecare care data cand femeia ta iti vorbeste,
de fapt cu mine vorbeste..
Trebuie sa te simti amenintat ,
Tu n-o sa fii niciodata nici macar,
jumatate din cat sunt eu...
Deci de aceea te simti amenintat de mine..
Monstrul necunoscut este pe cale de a se indrepta catre un colt de lume indepartat si intunecos-un cosmar-despre asta este vorba-Never NEverland,,asta-i locul...
Acest monstru special , deosebit ,
poate citi gandurile,
poate fi in doua locuri deodata...
Este noaptea judecatii ,executia, masacrul,
Diavol, Fantoma, MOnstru al torturii
-puteti fi siguri de un singur lucru-
ESTE DESTINUL
-o prezenta umana stranie, necunoscuta,
Un monstru care va poate face sa dispareti,
Un monstru, cel mai infricosator lucru...
La ceea ce tocmai ati fost martori poate fi sfarsitul unui deosebit de terifiant cosmar...
Dar nu e...
Este,
INCEPUTUL...

INVINCIBLE-2001

Niciun comentariu: