We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 9 decembrie 2009

DON'T WALK AWAY




Nu pleca....
Vezi,nu gasesc cuvintele potrivite de spus,
Am incercat, dar chinul mi-a fost in zadar,
Spune-mi ce as putea face, sa mai ramai,
As putea sta in genunchi si sa te rog,..

Cum as putea face ca sa nu te pierd ?
Ce as putea acum, sa spun?
Cand nu mai e nimic de facut,
Doar sa plec..

Am inchis ochii,
Incerc sa iti vad zambetul inca odata,
Insa de prea multa vreme, doar am plans...
Pentru ca n-am gasit iubirea,asa,
Pentru ca durerea creste, cu fiecare zi,
Cum pot s-o iau din nou dela-nceput?
Cum pot acum sa inteleg ?
Cand n-a mai ramas nimic,
Doar sa plec..

Vezi , acum de ce ?,
Toate visele-mi sunt spulberate,
Nu stiu unde ma voi indrepta,
Cu tot ce am impartasit si daruit,
Nu ma lasa ,nu vreau sa plec...

Si de ce ?
Toate visele-mi sunt naruite,
Nu stiu unde sa ma indrept,
Acum cand incepeam sa fim liberi,
Nu vezi ,
Ca nu vreau sa plec...

Daca pleci ,
Nu te voi putea uita,iubito
Te rog nu pleca,
Nu vei putea vedea,
Ceea ce vei fi intotdeauna,
Chiar daca acum,
Trebuie sa te las sa pleci,
N-ai nevoie de mine,n-ai nevoie de mine,
Nu mai e nimic de facut, doar nu pleca..

Daca pleci ,
N-am sa te pot uita ,iubito,
Te rog, te rog,nu ma lasa ,
Nu vei putea vedea,
Ceea ce vei fi intotdeauna,
NU vei vedea, tu si eu,
Chiar daca acum,
Trebuie sa te las sa pleci,
Te rog, te rog nu pleca,
N-ai sa poti vedea,
Ceea intotdeauna vei fi pt mine,
Chiar daca trebuie sa te las sa pleci,
N-ai nevoie de mine, nu ma parasi ,
N-a mai ramas nimic de facut, doar nu pleca

Daca pleci, eu nu te voi uita ,iubito
Te rog ,te rog ,
Nu poti sa vezi ceea ce am fi putut fi,
Nu poti sa vezi, tu si eu,
Chiar daca,(ceea ce vom fi )
Trebuie sa te las sa pleci ,
Nu te voi uita iubito ,
Nu te voi uita iubito,
Nu ma parasi, nu te voi uita, daca pleci...
Te rog nu ma lasa acum,
te rog nu ma lasa acum...

Cand nu mai e nimic de facut,
Doar nu pleca...

INVINCIBLE-2001

Niciun comentariu: