We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 11 decembrie 2009

THE WAY YOU LOVE ME



Felul in care ma iubesti

Eram singur in intuneric, cand te-am intalnit,
M-ai luat de mana si mi-ai spus, ca ma iubesti,
Eram singur, nu era dragoste in viata mea,
Imi era frica de viata, si tu ai venit la timp...
M-ai luat de mana, si
Ne-am sarutat la lumina lunii,

Imi place felul, in care ma imbratisezi,
(Nu conteaza in ce fel esti ,imbratiseaza-ma,)
Imi place felul cum ma iubesti,
(Nu conteaza cum esti iubeste-ma, )
Imi place felul, in care ma atingi ,
(Nu conteaza cum esti atinge-ma,)
Imi place felul, in care ma saruti,
(Nu conteaza cum esti, saruta-ma, )
Si ai sa vezi...

                                                      Ca nu va trece mult,si ne vom face juraminte,pariez ...
                                                      Multumesc cerurilor, ca te-am intalnit...

                                                      Eram singur, nu era dragoste in viata mea,
                                                      (Eram singur, nu era dragoste in viata mea,)
                                                      Imi era frica de viata, si tu ai venit la timp...
                                                      (Imi era frica de viata, si tu ai venit la timp...)
                                                      M-ai luat de mana,si
                                                      Ne-am sarutat la lumina lunii,
                                                      (M-ai luat de mana, si ne-am sarutat la lumina lunii,)

                                                      Imi place felul cum ma iubesti,
                                                      (Nu conteaza cum esti iubeste-ma, )
                                                      IMi place felul, in care ma imbratisezi,
                                                      (Nu conteaza in ce fel esti ,imbratiseaza-ma,)
                                                      Imi place felul, in care ma atingi ,
                                                      (Nu conteaza cum esti, atinge-ma,)
                                                      Imi place felul, in care ma saruti,
                                                      (Nu conteaza cum esti, saruta-ma,)

                                                     Lumea e un loc mai bun ,pentru ca ai venit la timp,
                                                     Ai alungat ploaia si ai adus rasaritul ...
                                                     Mi-era frica de iubire,
                                                     Pentru ca fusesem ranit,de prea multe ori...

                                                     Imi place felul, in care ma imbratisezi,
                                                     (Nu conteaza in ce fel esti ,imbratiseaza-ma,)
                                                     Imi place felul cum ma iubesti,
                                                     (Nu conteaza cum esti iubeste-ma, )
                                                     Imi place felul, in care ma atingi ,
                                                     (Nu conteaza cum esti atinge-ma,)
                                                     Imi place felul, in care ma saruti,
                                                     (Nu conteaza cum esti, saruta-ma,)

                                                     Si ai sa vezi.....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Momentan sunt obsedata de mel asta:))...o ador..Alexa..