We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 27 decembrie 2009

EBONY MAGAZIN - 5


Rep: Asta intradevar a dat nastere erei moderne in materie de videoclip..

Eu priveam adesea MTV. Intr-o zi fratele meu (Jackie ) imi zisese " Michael , trebuie sa vezi acest canal. Oh, Doamne e un concept genial. Ei difuzeaza muzica 24h/24...24 de ore din 24 !."Si i-am raspuns "Bine arata-mi." Si am privit si le-am vazut toate acele trucuri ale ecranuluisi am spus:"Daca ar putea doar sa dea acestor imagini o nota mai distractiva, un scenariu mai bine tintit, putin mai mult dans,sunt sigur ca oamenii l-ar indragi ceva mai mult".Si deci mi-am zis ca intr-o zi voi face un video care va trebui sa fie construit ca o poveste, cu inceput, cuprins si incheiere-si pentru ca nu putem urmari povestea intr-o maniera liniara, trebuie sa creem un fir director , pe sub care, publicul, in timp ce se distreaza urmarind imaginile, se intreaba in acelasi timp ce va urma in continuare. Asta am inceput sa fac, de la Thriller, The Way You Make Me Feel, Bad si Smouth Criminal, sa fiu realizator si sa scriu scenariul.

Rep: Ce parere ai despre ceea ca se face acum in materie de muzica si videoclipuri ?

Industria discografica se afla la o rascruce de drumuri decisiva. Schimbarile sunt in curs de desfasurare , toti sunt bulversati, ce se va intampla, cum se va face distributia si vanzarea ? Ma gandesc ca internetul a surprins pe toata lumea si mai mult decat atat, copii adora asta.Lumea intreaga este accesibila cu un clic, atat de usor.Tot ce vor sa stie, toti oamenii cu care pot comunica, toata muzica , toate filmele... Aceasta inovatie a surprins intradevar pe toata lumea.Acuma exista toate aceste asociatii pe care artistii le fac cu Starbucks sau Wal-Mart, nu stiu daca asta e solutia. Ma gandesc ca solutia e sa faci o muzica fenomenala si excelenta. Sa impresionezi un public cat mai larg. Ma gandesc ca oamenii sunt inca in plina cautare. Momentan nu suntem in adevarata revolutie muzicala. Dar cand ea va veni , oamenii vor fi pregatiti pentru a o primi.Inainte de Thriller era la fel. Oamenii nu cumparau muzica. Asta a contribuit la faptul ca oamenilor nu le-a mai ramas decat sa mearga la magazin pentru a cumpara. Si cand asta se va intampla nu va mai exista cale de mijloc.

Rep : Cine te-a impresionat ?
Pe plan artistic, gasesc ca Ne-Yo se deosebeste de minune. Dar el are un stil foarte "a la Michael Jackson", vreau sa spun...Ce-mi place la el, gasesc ca e un tip care a inteles cum se scrie un cantec.

Rep: Lucrezi cu tinerii artisti ?

Binenteles.Intotdeauna am fost genul care nu m-a preocupat originea unui cantec: putin conteaza ca l-a scris postasul sau cel care spala podeaua. Daca un cantec e genial, e genial ! Cele mai minunate idei vin de la oameni obisnuiti care va spun"de ce nu incerci asta, de ce nu faci asa ? " Daca ideea e geniala, atunci trebuie pusa in practica. Chris Brown e exraordinar. Akon este un artist minunat.
Eu tin intotdeauna sa fac acea muzica , care sa inspire sau sa influienteze generatiile viitoare. Vrem ca ceea ce creem sa dainuiasca, precum sculptura, pictura, muzica, dupa cum a spus Michelangelo:" Eu stiu ca creatorul se va duce, dar creatia sa va ramane. De-asta ca sa-nsel moartea, incerc sa imi inham sufletul la munca mea." Este ceea ce simt si eu. Eu ma daruiesc in intregime muncii mele. Si singurul lucru pe care-l vreau este ca ea sa dainuiasca peste timp.

Niciun comentariu: