We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

joi, 10 decembrie 2009

SOMEONE PUT YOUR HAND OUT






Cineva te-a dat la o parte

Niciodata n-am incercat sa vorbesc despre asta,
Trebuia intai sa-nteleg in sinea mea,
Doar m-am gandit la asta,

Eu sunt atat de putin pretentios,
Pentru ca se spune ca dragostea e oarba,
Mi-am trait viata pretinzand ca,
Pot suporta aceasta rana adanca..

Dar adevarul este ca mi-e dor
De o dragoste divina,
Pe care am cautat-o in lumea larga,
Dorindu-mi ca flacara ei,
Sa dainuiasca peste timp...

Dar cineva te-a dat la o parte,
Si eu tanjesc dupa dragostea ta,
Tot ce am facut a fost sa fac loc,
In inima mea pt dragostea ta....

Am trait in viata mea singuratatea
Sufletului care plange de rusine,
Cu sentimentele schingiuite,
Salveaza acum ce a mai ramas din mine,
Voi fii eroul tau ,serenada ta in rime,
Am doar nevoie de ACEEA ,care
Sa ma intoarca din acest drum...

Cineva te-a dat la o parte,
Tanjesc dupa dragostea ta
Tot ce am facut, a fost sa fac loc,
In inima mea, pt dragostea ta....

Cand spui ca vom dansa pana in zori,
Asta face cat toata bucuria copiilor,
De pe pamant cand ne rugam...
Imi promiti ca vei ramane mereu,
Pt ca am atata nevoie de de ACEEA...

Cineva te-a dat la o parte,
Tanjesc dupa dragostea ta
Tot ce am facut a fost sa fac loc,
In inima mea pt dragostea ta....

Cineva te-a dat la o parte,
Tanjesc dupa dragostea ta
Tot ce am facut a fost sa fac loc,
In inima mea pt dragostea ta....

Cineva te-a dat la o parte,
Tanjesc dupa dragostea ta
Tot ce am facut a fost sa fac loc,
In inima mea pt dragostea ta....
Dragostea ta...

Niciun comentariu: