We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 6 decembrie 2009

DANCING THE DREAM-- Planet Earth



Planeta Pamant ,casa mea ,locul meu,
Capricioasa anomalie ,intr-o mare a spatiului,
Planeta pamant,
Tu doar plutesti ,intr-un nor de praf?
Un glob micut,pe pctul de a se destrama,
Bucata de metal ,sortita ruginirii,
Particula de materie, intr-un vid al mintii,
Nava singuratica, imens asteroid ,
Rece ca o roca, fara nici un scop,
Liantul tau, putin lipici,
Ceva imi spune ca nu e asa,
Tu esti iubirea mea, suava si albastra,
Te intereseaza?
Vrei sa iei parte la emotiile cele mai profunde , ale inimii mele ?
Ocrotitoare, mangaietoare cu fiecare briza,
Insufletita de muzica, mi-ai patruns in suflet...

In venele mele simt misterul,coridoarelor timpului,
Carti de istorie,cantece despre viata,
De ere alergind prin sangele meu ,
Dansind in ritmul mareelor si al potopului,
Norii tai de abur,
Furtunile electrice,
Erau tulburatoarele framintari din chiar sinea mea...

Ti-am gustat sarea, amarul si dulceata,
Fiecare intilnire, pasiunea, caldura,
Culorile tulburatoare, aroma ta, savoarea ta , gustul tau ,
Mi-au tulburat simturile pana in adinc...

Din fumusetea ta am inteles,
Binecuvintarea atemporalitatii,
TIMPUL este un MOMENT ,
Este ACUM....

Planeta Pamint ,casa mea ,locul meu,
Capricioasa anomalie ,intr-o mare a spatiului,
Planeta pamint,
Tu doar plutesti ,intr-un nor de praf?
Un glob micut,pe punctul de a se destrama,
Bucata de metal ,sortita ruginirii,
Particula de materie, intr-un vid al mintii,
Nava singuratica, imens asteroid ,
Rece ca o roca, fara nici un scop ,
Liantul tau, putin lipici,
Ceva imi spune ca nu e asa,
Tu esti iubirea mea, suava si albastra,
Te intereseaza?
Vrei sa iei parte la emotiile cele mai profunde , ale inimii mele ?
Ggrijulie, mangaietoare cu fiecare briza,
Insufletita de muzica,mi-ai patruns in suflet...

Planeta Pamint, gingasa si albastra,
Cu toata inima mea,
TE IUBESC....

by Ro

4 comentarii:

Anonim spunea...

M:x(DUPA SITE-UL PRFM):POEMUL DEDICAT PLANETEI ESTE DE O IUBIRE INTERIOARA EXTRAORDINARA, LA FEL SI IUBIREA FATA DE OAMENI A SA..NO COMM :x

ro spunea...

Ma bucur ca ti-a placut...si ca ai luat-o metodic de la inceput..chiar vroiam sa-ti sugerez asta...dar te-am gasit chiar aprope de inceput...vezi si Are you listening ..ca de acolo a inceput totul...MADA29 te superi sa-ti spun asa ?

Anonim spunea...

M:x(DUPA SITE-UL PRFM):Are you listening ?
"NEMURIREA este jocul meu ,
Din BINECUVANTARE m-am nascut ,
In BINECUVANTARE ma mentin,
IN BINECUVANTARE ma intorc,..."
Nu pot sa cred,ro:cuvintele astea au o armonie extraodinara intre ele,se potrivesk de minune pt.a spune adevarul depre"un inger".Iti mai spun in continuare:Iti multumin pentru tot ce faci in acesta:"casuta a lui MJ".Noi stim ca tu pui suflet pt. tot ceea ce faci aici (e logic).Si vreau sa siti ca noi te adoram.:)De mult timp am vr. sa-ti spun asta.

Ro spunea...

Feie ca sufletele curate sa se intalnesca numai cu frumosul si iubirea...multumesc MaX....daca observi , el se situa putin mai in exterior si privea lucrurile dn acel punct, casi cand le vedea din afara....mi s-a parut extraordinar...si ma reff la ambele poeme...