We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 6 decembrie 2009

DANCING THE DREAM-The last tear


-ULTIMA LACRIMA---

Cuvintele tale mi-au sfasiat inima, si am plans lacrimi de durere.
"Pleaca ! "
- am strigat. -acestea sunt ultimele lacrimi, pe care le voi mai varsa pt tine ."
Asa ca ai plecat...
Am asteptat ore intregi , dar nu te-ai intors.
In noaptea aceea, singur, am plans lacrimi de neputinta.
Am asteptat saptamani, dar nu ai avut nimic sa-mi spui.
Gandindu-ma la sunetul vocii tale, am plans lacrimi de singuratate.
Am asteptat luni, dar nu mi-ai dat nici un semn de viata.
In strafundul inimii mele, am plans lacrimi de disperare.
Ce e ciudat, e ca aceste lacrimi nu au putut alunga durerea !
Apoi , amaraciunea mea a fost atenuata de un gand de iubire.
Mi-am amintit de tine, in razele soarelui, cu un zambet atat de dulce, precum vinul de Mai.
O lacrima de recunostiinta a inceput sa curga, si ca o minune, te-ai intors...
Degetele tale delicate mi-au atins obrazul, si te-ai aplecat pt un sarut.
"De ce te-ai intors ? " - am soptit...

"Sa-ti indepartez si ultima lacrima...
cea pe care ai pastrat-o pentru mine..."

Un comentariu:

Anonim spunea...

M:x(DUPA SITE-UL PRFM):Nu am cuvinte..:X