We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

miercuri, 9 decembrie 2009

GIVE IN TO ME



Inima ei de piatra, nu a inteles nimic,
De-aia a aruncat inapoi cu pietre in mine,
Mi-am trait viata, cautandu-mi aleasa...
Nu incerca sa ma intelegi,
Fa doar ce mi-ai promis...

Dragostea este un sentiment ,
Daruieste-mi-o cand am nevoie,
Pentru ca sunt in flacari,
Potoleste-mi dorinta,
Daruieste-mi-o cand am nevoie,
Vorbeste cu mine femeie !!
Daruieste-te mie !!
Daruieste-te mie !!

Ai stiut doar, cum sa ma faci sa plang,
Si niciodata nu te-am intrebat "DE CE ?"
Ai vrut mereu numai sa ma ranesti,
NU incerca sa ma-ntelegi,
Pentru ca vorbele nu sunt-deajuns..

Dragostea-i simtire ,
Stinge-mi setea,
Da-mi-o, cand o caut,
Ia-ma pe sus,
Dragostea este femeie,
Nu vreau sa aud asta,
Daruieste-te mie !!
Daruieste-te mie !!

Tu si prietenii tai,
Radeti de mine, acum,
Dar nu-i nimic,
Da, nu-i nimic,
NU vei mai rade, iubito,
Cand n-o sa mai fiu aici,
Atunci va fi bine,si eu
Voi fi de negasit,
Trebuie,
Sa-mi regasesc linistea,
Oh...

NU incerca sa-mi spui,
Pentru ca vorbele-ti nu sunt-deajuns..

Dragostea-i simtire ,
Stinge-mi setea,
Da-mi-o, cand o caut,
Ia-ma pe sus,
Ia-ma-n seama, femeie,
Dragostea-i simtire,
Da-mi-te mie !!
Da-mi-te mie !!
Da-mi-te mie !!
oh,,
Dragostea-i simtire,
Nu vreau s-aud asta ,
Stinge-mi setea,
Ia-ma pe sus,
Spovedeste-te la preot,
Stinge setea,
Da-mi-te mie !!
Da-mi-te mie !!

Nu vreau,
Nu vreau,
Nu vreau s-aud asta,
Hai in flacari,
Ia-ma in seama,femeie,
Stinge-mi setea,
Fii o doamna,
Ia-ma in seama,iubito,
Da-mi-te mie !
Hai in flacari !
Da-mi-te mie !
Da-mi-te mie !
Da-mi-te mie !
Da-mi-te mie !
Dragostea-i simtire,
Da-mi-te mie !
Da-mi-te mie !
Da-mi-te mie !
Da-mi-te mie !
Pentru ca sunt in flacari,
Ia-ma-n seama femeie,
Stinge-mi setea,
Da-mi-te cu iubire...

DANGEROUS-1992

Niciun comentariu: