We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

duminică, 6 decembrie 2009

DANCING THE DREAM -Are you listening ?


Ma auzi ?

Cine sunt eu ?
Cine esti tu?
De unde venim ?
Unde vom pleca ?
Despre ce este vorba ?
Are cineva aceste raspunsuri ?

NEMURIREA este jocul meu ,
Din BINECUVANTARE m-am nascut ,
In BINECUVANTARE ma mentin,
IN BINECUVANTARE ma intorc,

Si daca n-ai stiut asta pana acum...
E PACAT...

MA ASCULTI ?

Acest trup al meu,
Este un suvoi de energie din raul timpului
Eoni trec,ere vin si pleaca,
Eu apar si dispar,
Jucand v-atiascunselea ,
In clipitul unei pleoape.
Sunt particula, sunt unda,
Invirtindu-ma cu viteza luminii...

Sunt SCHIMBAREA ,
Cel ce deschide drumul inainte,
Sunt REGELE,
Sunt VALETUL,
Sunt FACEREA si INFAPTUIREA,
Sunt Galaxia, Vidul din spatiu,
In Calea LacteeSunt NEBUNUL...

Sunt Ganditorul ,Gandirea si Gandul,
Sunt Cautatorul ,Cautarea si Cautatul,
Sunt Roua, Rasaritul si Furtuna,
Sunt UNICAT-UL , Fondul si Forma,
Sunt Pustiul, Oceanul si Cerul,
Sunt EU-l PRIMORDIAL,
In tine si mine deopotriva...

Sunt CONSTIINTA pura si nemarginita,
Bucurie, Adevar si Existenta,
Eu vin si plec in infinite feluri,
Jucand v-atiascunselea,
In clipitul unei pleoape,

Dar NEMURIREA este jocul meu,
Eoni trec,
In sinea mea,
Eu raman,
Intotdeauna acelasi,
Din BINECUVANTARE vin,
In BINECUVANTARE ma mentin.

Alatura-te mie in dansul meu,
Cu bucurie urmeaza-ma acum te rog,
Daca te vei uita pe tine insuti,
Nu vei mai sti niciodata ,
Cum se joaca acest joc,
In oceanul nesfirsit al eternitatii,
Opreste aceasta IROSIRE agonizanta,
Pune-i capat !!
Nu sta pe ganduri,
Nu ezita,
Nu te-ndoi de tine insuti,
Doar creeaza,doar creeaza...

NEMURIREA este jocul meu...
Din BUCURIE vin ,
IN BUCURIE ma mentin,
In BUCURIE revin,

Si daca n-ai stiut asta pana acum...
E PACAT....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Farte emotionant..

wha.. spunea...

TWO BIRDS..THANK YOU RO..i love u.