We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

marți, 15 decembrie 2009

DANCING THE DREAM-Trust


INCREDERE
Atunci cand hraneam veveritele intr-un parc, am remarcat una mai mica care parea a nu avea incredere in mine. Atunci cand celelalte se apropiau destul de mult pentru a putea manca din mana mea ,cea mica pastra distanta. Am aruncat o aluna in directia ei si ea s-a apropiat, a inhatat-o in graba si apoi s-a indepartat .Data urmatoare,trebuie sa se fii simtit mai putin infricosata pentru ca a venit putin mai aproape. Pe masura ce se simtea mai in siguranta , capata mai multa incredere in mine, In sfarsit s-a asezat la picioarele mele asemeni oricarei veverite care cerea o alta aluna.
Increderea e astfel : se pare ca ea totdeauna se rezuma la faptul de a crede in tine. Nimeni nu poate infrunta frica in locul vostru trebuie sa o faceti singuri. NU ESTE USOR PENTRU CA FRICA SI INDOIALA SUNT TENACE. NE ESTE FRICA DE A FII RESPINSI SAU DE A FI RANITI O DATA IN PLUS. SI ATUNCI PASTRAM DISTANTA PENTRU A NE SIMTI IN SIGURANTA. Ne gandim ca faptul ca ne tinem deoparte fata de ceilati ne va proteja dar asta nu tine prea mult. Asta ne face sa ne simtim singuri si neiubiti. A avea incredere in tine inseamna totodata a recunoaste ca este normal sa-ti fie frica. Adevarata problema nu este de a-ti fi frica, pentru ca toata lumea se simte nelinistita sau vulnerabila uneori. PROBLEMA ESTE DE A NU PUTEA FI ONEST CU TINE INSUTI SI DE A NU PUTEA RECUNOASTE CA-TI ESTE FRICA. Cand am inceput sa-mi accept propriile indoieli si lipsa de siguranta am inceput sa fiu mai deschis cu ceilalti. Apoi cand am mai progresat in a ma intelege pe mine insumi, am devenit mai puternic pentru ca am inteles ca sunt mai puternic decat orice frica. Cand reusiti sa va acceptati in totalitate, increderea devine absoluta. Numai exista nici o separatie intre oameni pentru ca nu mai exista niciun fel de separatie in interior. Si in spatiul pe care il ocupa deobicei frica , iubirea este de acum indreptatita sa creasca .

2 comentarii:

Anonim spunea...

Gingasia lui Michael Jackson se releva iar si iar.Era neobosit cu animalele si avea o gandire atat de profunda.Trecuse prin multe cand a facut aceste observatii despre sentimentul de frica si cercetarea sinelui.Oamenii l-au obligat pana la urma, l-au tras langa ei; dar eu nu cred ca nu mai era singur, ci doar ca se imbarbata pe sine insusi ca sa poata supravietui printe oameni...

ro spunea...

si eu cred la fel...si ca imbarbatarile pe care si le spunea lui insusi, le impartasea cu noi toti deopotriva, pentru a ne ajuta si pe noi sa ne depasim temerile...