We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 7 decembrie 2009

DANCING THE DREAM- Dancing the dream


     CONSTIINTA se exprima prin intermediul CREATIEI ... Aceasta lume in care noi traim este dansul CREATORULUI. Dansatorii traiesc si dispar intr-o clipire a pleoapei , dar dansul lor este nemuritor..Spiritul lui m-a invadat de nenumarate ori cand dansam incat m-am simtit de multe ori atins ca de ceva SACRU. In acele momente,am simtit ca spiritul meu isi ia zborul si nu face decat ceea ce stia demult deja. Am devenit acoperisul lunii. Am devenit cel ce iubeste si cel ce este iubit, invingatorul si invinsul, stapanul si sclavul, am devenit cantaretul si cantecul, savantul si stiinta. Am continuat sa dansez si atunci in acest dans etern al creatiei, CREATORUL SI CREATIA s-au unit intr-o fericire totala. Eu am continuat sa dansez...si sa dansez...pina cand nu a mai ramas decat... DANSUL...

Niciun comentariu: