We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

joi, 10 decembrie 2009

WE' VE HAD ENOUGH





IUBIREA i-a fost smulsa unei fragede fapturi,
Si nimeni nu i-a spus de ce,
Drumul ei e acum intunecat,
De cea mai violenta crima,

Inocenta, ea a intrebat, de ce ?
De ce, tatal ei a trebuit sa moara,
Si l-a intrebat pe omul in uniforma,
Cum poti tu sa alegi ,
Cine va trai si cine va muri ?
A zis D-ZEU ca voi puteti decide ?
N-ati vazut ca tatal meu nu a fugit
,Si ca nici arma nu avea ?

In mijlocul unui sat ,
In inima unui camp intins,
Un baietel cu jucaria sa sparta,
Prea tanar pt a intelege,
Se trezeste,pamantul se cutremura,
Se agata de mana tatalui sau,
Tipand , plangand, sotia sa murea,
Acum tatal ramane sa-i explice,

El inocent intreaba de ce ,
De ce mama lui a trebuit sa moara,
De ce acesti sodati au venit aici,
Daca au venit pt pace, atunci de ce este razboi ?
A spus D-zeu ca pot decide ei,
Cine va trai si cine va muri,
Tot cea facut mama mea ,
A fost sa aiba gija de copii ei..

Noi stam inocenti si privim,
Cum oamenii isi pierd vietile,
De parca nici glas nu am mai avea,
E timpul sa facem o alegere..

Numai D-zeu poate decide,
Cine va trai si cine va muri,
Nimic nu ne va opri daca ,
Vocile noastre se vor ridica la unison.!

Ei trebuie sa auda dela mine,
Ei trebuie sa auda de la tine,
Ei trebuie sa auda de la noi,
Nu mai putem suporta ,
Ne-am saturat...

Ei trebuie sa auda dela mine,
Ei trbuie sa auda de la tine,
Ei trebuie sa auda de la noi,
Nu mai putem suporta ,
Suntem satui deja...

Ei trebuie sa auda dela mine,
Ei trebuie sa auda de la tine,
Ei trebuie sa auda de la noi,baby ,
Nu mai putem suporta ,
Ne-am saturat deja...

In adancul sufletultui,
(In adancul sufletului tau lasa-l pe D-zeu sa hotarasca )
In adancul sufletului meu ,
E in puterea mea asta,
Si eu sunt inca VIU,
Si trebuie sa auda dela mine,
Ei trebuie sa auda de la tine,
Ei trebuie sa auda de la noi,baby
Nu mai putem suporta ,
Suntem satui deja...

Numai D-zeu poate decide,
Cine va trai si cine va muri,
Nimic nu ne va opri daca ,
Vocile noastre se vor ridica la unison !

Numai D-zeu poate decide,
Cine va trai si cine va muri,
Nimic nu ne va opri daca ,
Vocile noastre se vor ridica la unison !

Ei trebuie sa auda dela mine,
Ei trbuie sa auda de la tine,
Ei trebuie sa auda de la noi,
Nu mai putem suporta ,
Ne=am saturat deja...

E fratele meu,e prea mult pentru mine,
E fratele meu , iubito ,
E fratele meu ,
Santem destul de satui deja...oh, nu ,
Oh, nu, Numai D-zeu poate decide,
Cine va trai si cine va muri,
Nimic nu ne va opri daca ,
Vocile noastre se vor ridica la unison !

oh ,nu , de ce ai facut asta ?, oh nu ,oh nu, oh nu, nu, nu...

Niciun comentariu: