We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 18 decembrie 2009

EBONY MAGAZIN - 1


In decembrie 2007, EBONY Magazine publica un articol care a avut un mare rasunet in Media mondiala. In afara de faptul ca publica in exclusivitate un mare numar de fotografii ale lui Michael Jackson realizate de Matthew Rolston intr-un decor prestigios ca Brooklin Museum din New York, articolul propunea deasemenea cititorilor un mare interviu al artistului, prima oara cand se exprima in public,la mare distanta de incercarile pe care le traversase in 2005.

Articol scris de Brian Monroe :
"Asezat pe o canapea alaturi de Michael Jackson, am uitat repede de pielea alba, aproape translucida, a enigmaticului idol si am inceput sa constientizez ca aceasta legenda afro-americana nu se rezuma doar la istoria unei prezente fizice. Mai mult decat un om de scena, mai mult decat un simplu cantaret sau dansator, acest tata a trei copii se dezvaluie a fii un om puternic, sigur pe el si care poseda inca un mare filon de creativitate.
MICHAEL JOSEPH JACKSON a CUTREMURAT pamantul cand in decembrie 1982 a explodat pe scena muzicii pop cu albumul THRILLER, un album bogat, ritmat , cu sonoritati contagioase, care a dezvaluit lumii albilor un talent pe care o mare parte a negrilor il cunostea de mai multa vreme si care a facut sa zboare in aer toate recordurile cunoscute pana atunci in industria discografica. Acest proiect istoric atat de grandios, a reprezentat o trepta in sus intr-o cariera solo care debutase la 18 ani dar care incepuse mult mai devreme la varsta de sase ani alaturi de fratii sai in formatia Jackson5.
Cu ocazia marelui interviu acordat magazinului american dupa zece ani, cu ocazia celei de a 25-a aniversare a lansarii albumului Thriller, Michael Jackson a fost asistat de Ebony Magazine pentru o discutie rara intima si exclusiva pe tema unor subiecte precum: : conceptia albumului Thriller,
prestatia istorica a anilor de la Montown 25, paternitate, starea actuala a industriei discografice si forta care se afla in spatele creativitatii sale. Iata-l acum pe Michael Jackson in propriile sale
cuvinte... " va urma...

2 comentarii:

wha.. spunea...

MULTUMIM PT. ACESTE INTERVIURI ..SUPERBE COLAJELE DIN ACEL AN 2007..RO..APROPO DE EBONY..NU STIU DACA AI POST. SI INTERVIURI TELEVIZATE..CAM PUTINE ARE ESTE ADEVARAT..DAR EU PERSONAL IUBESC UN INTERVIU AL LUI DIN 1987.RARE INTERVIEW EBONY MAGAZINE..AM GASIT INREG DESTUL DE BUNE PE YOUTUBE..KEEP THE FAITH..cand imi este dor de MICHAEL..aici este refugiul meu..iti multumesc din nou..

Ro spunea...

Am gasit si eu ..dar sunt trunchiate , sau amestecate, nu stiu.. in orice caz nu se potrivesc cu texul publicat in revista si de regula cand asculti si nu concorda cu traducerea e derutant, asa ca am renuntat in favoarea variantei tiparite care mi s-a parut mult mai coerenta si mai de folos, avand in vedere ca vrem sa intelegem ce avea de spus...