We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

vineri, 11 decembrie 2009

MONEY




Banii , BANII,

Minte pt ei,
Spioneaza pt ei,
Ucide pt ei,
Mori pt ei,
Si tu numesti asta incredere ,
Dar eu spun ca e doar,
O parte din jocul diavolului,
Cu lacomia si pofta,

Lor nu le pasa,
Ei ma vor ucide pt bani,
Lor nu le pasa,
Ei ma folosesc pt bani,

Deci mergeti la biserica,
Sa cititi cuvinte sfinte,
In schema vietii,
TOTUL este absurd,
Lor nu le pasa,
Ei ma vor ucide pt bani,
Face-tii daca-ndrazniti,
Exaltarea provocata de bani,..

Voi salutati drapelul,
Tarile voastre sa incred in voi,
Acum voi purtati insigna,
Si va numiti "just few",
Si luptati in razboaie,
Ceea ce un soldat trebuie sa faca,
Nu va voi trada ori insela vreodata prieteni, dar...

Daca o sa-mi aratati banii,
O sa-i iau,
Daca o sa-mi ceri sa plang ,
Am s-o fac
Daca imi intinzi mana ,
Am sa ti-o strang,
O sa faci orice pt bani..

Orice,
Orice,
Orice pt bani,
Voi minti pt ei,
Voi muri pt ei,
Imi voi vinde sufletul pt ei,

Orice,
Orice,
Orice pt bani,
Voi minti pt ei,
Voi muri pt ei,
Imi voi vinde sufletul pt ei,
Asigurare ?
Din ce tabara sunteti ?
care este alibiul vostru ?
Eu nu mai gandesc, deci,
Voua nu va pasa..
O veti face si pe ea pt bani,
Si spuneti ca este corect,
O veti da in judecata pt bani,
Vreti sa luati jackpot-ul,
Aveti nevoie de atingerea lui MIDAS,
Dar va vindeti sufletul diavolului,
Pt ca d-zeul vostru este el,
Voua nu va pasa,,,
Ucideti pt bani, face-tii daca indrazniti,
Voua nu va pasa,,,
Ucideti pt bani, face-tii daca indrazniti,

Exaltarea indusa de bani,
Sunteti infectati de boala cupiditatii, lacomiei si poftei ?
Atunci priviti-i pe cei cu zambetul cel mai larg,
Pt ca ei sunt cei care va infig cutitul in spate,
Daca stiti ca e o minciuna, jurati ca e adevarat,
Daca va simtiti vinovati pt ce a-ti facut, atunci suportati,
Daca mai vreti o sansa,indrazniti sa o faceti,
A-ti face orice pt bani,

Orice,
Orice,
Orice pt bani,
Voi minti pt ei,
Voi muri pt ei,
Chiar imi voi vinde sufletul pt ei,
Orice,
Orice,
Orice pt bani,
Voi minti pt ei,
voi muri pt ei
Imi voi vinde sufletul pt ei....

HISTORY Book 1 disc2

Niciun comentariu: