We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 21 decembrie 2009

CRY

Cineva tremura ,cand vantul bate,
Cineva a pierdut un prieten, Nu te lasa,
Cineva se joaca de-a eroul,
Si nici prin gand nu le trece,
Cand TOTUL se va sfarsi,

Istorii plictisitoare , nerostite,
Cineva ascunde ADEVARUL, nu te lasa
Dar cand acest ADEVAR, va fi dezvaluit
ATUNCI ...soarele va straluci din nou,
In ochii OMULUI ORB, care plange ...

TU poti schimba lumea,
(N-o pot face de unul singur)
TU poti atinge cerul,
(Am nevoie de ajutorul cuiva)
TU esti ALESUL !
(Voi avea nevoie sa-mi faci un semn )
CE ar fi daca am plange toti,
in acelasi timp asta seara ?
(plangi cu mine !)



Oamenii rad cand sunt tristi,
Cineva comite o crima, nu te lasa
Respecta, si crede in visele tale,
Spune-mi , unde erai tu,
Cand copilul tau plangea ?
Aseara.....


Chipuri marcate de dementa,
Miracole nemaiauzite, nu te lasa
CREDINTA e in "aer",
Tot ce avem de facut,
Este sa cautam , sa gasim ADEVARUL !
ADEVARUL !


TU poti schimba lumea,
(N-o pot face de unul singur)
TU poti atinge cerul,
(Am nevoie de ajutorul cuiva)
TU esti ALESUL !
(Voi avea nevoie sa-mi faci un semn )
CE ar fi daca am plange toti,
in acelasi timp asta seara ?
(plangi cu mine !)

Si cand drapelul ADEVARULUI, va flutura,
Atunci nu vor mai fi razboaie,
Si atunci, CAND TOTI MA VE-TI CHEMA,
Voi raspunde tuturor RUGILOR voastre,
RUGACIUNILOR...

TU poti schimba lumea,
(N-o pot face de unul singur)
TU poti atinge cerul,
(Am nevoie de ajutorul cuiva)
TU esti ALESUL !
(Voi avea nevoie sa-mi faci un semn )
CE ar fi daca am plange toti,
in acelasi timp asta seara ?
(plangi cu mine !)

TU poti schimba lumea,
(N-o pot face de unul singur)
TU poti atinge cerul,
(Am nevoie de ajutorul cuiva)
TU esti ALESUL !
(Voi avea nevoie sa-mi faci un semn )
(plangi cu mine !)
CE ar fi daca am plange toti,
in acelasi timp asta seara ?

TU poti schimba lumea,
(N-o pot face de unul singur)
TU poti atinge cerul,
(Am nevoie de ajutorul cuiva)
TU esti ALESUL !
(Voi avea nevoie sa-mi faci un semn )
CE ar fi daca am plange toti,
in acelasi timp asta seara ?
(plangi cu mine !)
(plangi)
(plangi)

SCHIMBA LUMEA !!!...

by R.Kelly

INVINCIBLE-2001

Niciun comentariu: