We're innocently standing by, watching people lose their lives, It seems as if we had no voice, It's time for us to make a choice, Only god could decide, Who will live and who will die,....is my brother...oh no....Just let god decide......Why did you do it ?...oh,no,no,no...

We've had enough, MJ

luni, 7 decembrie 2009

DANCING THE DREAM - GOD


--- Este curios ca D-ZEU nu se supara sa fie exprimat de toate religiile, in timp ce fiecare dintre ele sustine ca numai a ei este calea cea dreapta. Orice vei incerca sa spui despre subiectul D-ZEU cineva se va ofensa, chiar daca vei spune ca iubirea pt D-ZEU a fiecaruia dintre noi e sincera...Pt mine forma pe care o ia D-zeu nu este atat de importanta... Ceea ce este important este esenta. Cantecele mele si dansurile mele sunt proiectia LUI caruia eu ii dau forma. Eu pot crea numai forma . EL adauga farmecul. Noaptea , privind cerul instelat, stelele imi pareau atat de aproape de parca bunica le desenase pt mine... "Cata bogatie, cata maretie ", ma gandeam...Si in acel moment l-am perceput pe D-ZEU in creatia SA. Puteam acum sa-l vad in splendoarea curcubeului pe cer, in gratia unei gazele traversand preria , in adevarul unui sarut parintesc. Dar pt mine cel mai pretios contact cu D-ZEU nu are forma. Inchid ochii , privesc in mine insumi si ma scufund adinc intr-o tacere suava. Infinitatea creatiei DOMNULUI ma invaluie . Si devenim... UNA....

Niciun comentariu: